בני אור פרק 9 לצפייה ישירהyes - סיום העונה! סוף עצוב וידוע מראש!

$(function(){setImageBanner('7a137089-05a8-4d94-b466-78379fda7230','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

עדכון 26/01/2021 - הבמאי והתסריטאי גיא בלילה, יוצר ובמאי "בני אור", נפטר בטרם עת בגיל 38. הוא אותר על ידי שכניו בביתו בבאר שבע ,הזמינו ניידת מגן דוד אדום שקבעו את מותו במקום. יהי זכרו ברוך.

פרק סיום העונה בני אור פרק 9 לצפייה ישירהyes- יתושי, דאטו, ג'וני, אלרן, מולא ומרקו נאלצים להתמודד בפרק האחרון מול מציאות הרבה יותר עגומה מזו שהיו בה בנקודת ההתחלה. צפו בווידאו!

בני אור פרק 9 לצפייה ישירה yes סיום העונה ללא הפתעה

כמו בפרק "מצב הגרנית" בשובר שורות, אירועי הסדרה כולה מתנקזים לפרק הסיום של בני אור. כמו הסוף של האבות הרוחניים וולטר וייט וג'סי פינקמן הם חותרים לסוך מפויס אך בלתי מציאותי בעליל. בני אור פרק 9 המלא הוא מסוג האירועים על המסך שאסור לכם להחמיץ.  

גאס פרינג הוא הרצל מבאר שבע 

אני חוטא לאורך העונה בהקבלות המתבקשות, לדעתי, בין הסדרה בישראלית לשובר שורות. אז נכון שחסר לקבוצת הנערים מבאר שבע משהו בדמותו של סול גודמן, אבל בסצנה שבה החברים שולחים את הרצל למכור בייגלה, לא יכולתי שלא להיזכר כיצד וולטר וייט סלק מדרכו את גאס פרינג. 

ביקורת בני אור- למה מדובר בסדרה מומלצת 

היו לא מעט ביקורות על הסדרה. מבחינתי הן מיותרות. להגיד שבני אור אינה סדרה מומלצת, שקולה לאמירה שהמציאות בישראל אינה מומלצת. מכיוון שמדובר בסיפור אמיתי, אז מה כבר יש להסתיר. את השפה הוולגארית? את עולב החיים? ובכן, על כל מה שנאמר- מדובר בסדרה הישראלית הטובה ביותר שנוצרה כאן בשנים האחרונות. 

מה יקרה כעת עם כוכבי הסדרה

זה לא סוד שהחיים האמיתיים של שכוכבי הסדרה הם לא פשוטים. לכל אחד מהם סיפור משלו. הם מתוארים לא פעם כצעירים עם ילדות קשה ללא ניסיון משחק שלוהקו לסדרת הפשע "בני אור". ההחלטה ללהק לסדרה non actors התבררה כגאונית והיא המסד להצלחה. האותנטיות. 

אור פלח השחקן הצעיר בדמותו של יתושי הוא היהלום שבכתר. כמעט שלא הגיע לצילומים עקב אורח חייו. עכשיו נותר לנו לאחל לו עוד הרבה שנים בדרך החדשה ושנזכה לראות אותו בתפקידים מגוונים על המסך בסרטים וסדרות ישראליות. 

עתיד של שחקן- אמיר זרד בתפקיד דאטו 

ואיך אפשר בלי  אמיר זרד בתפקיד דאטו. בראיון אמיץ הוא ספר על הילדות הקשה, על העלבונות שספג בשל מראהו ועל הנחישות שהביאה אותו לסט. הוא סכם במילים " אולי סוף יעריכו אותי, אולי אני סוף סוף אעריך את עצמי". אז הנה המסר שלנו לפרק סיום בני אור- אנחנו אוהבים אותך אמיר! שיהיה בהצלחה לכולם! 

צפו בווידאו לקראת בני אור פרק 9 המלא לצפייה ישירה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה