בעלת החלומות פרק 31: הפיצוץ הגדול במשפחת ברוך. צפו בווידאו

$(function(){setImageBanner('49953dfa-25df-49eb-b10e-a27d117371ab','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

קבלו את בעלת החלומות פרק 31:הסדרה הכי טובה של הוט על המסך מייצרת פרקים חדשים ועלילה מפתיעה. קבלו את בעלת החלומות פרק 31: הפיצוץ הגדול במשפחת ברוך צפו בווידאו . מלכית מגלה את כל האמת על הילדים שלה, ומה קורה בין שירלי וצחי?! בעלת החלומות לצפייה ישירה רק בהוט בידור וב-HOTVOD . פרקים חדשים בימים ג'-ה' בשעה 20:00.

בעלת החלומות פרק 31: הפיצוץ הגדול במשפחת ברוך. צפו בווידאו

חוזרים לשגרה ורוצים לצפות בסדרה ישראלית מומלצת עם תפניות בעלילה, סודות משפחה והרבה דרמות, אקשן וסצנות מלהיבות תוצרת כחול לבן? בעלת החלומות פרק 30 המלא: על קו הזינוק תעשה לכם את זה בגדול.

הסדרה של הוט "בעלת החלומות" מספרת את סיפורה של נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד.

יהודה מספר לנור על חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו ואם הוא יידע מה קרה שם, אולי הסיוטיםשלו ייפסקו.

מה מסמלת אש בחלום? 

הסדרה הזו אין בה מים! אין בה קרח! הכל חם. ולכן לא פלא שחלומות עם סמלי אש מאפיינים את מזגה החם. אז בעצם מסמלת אש בחלום שלנו? קבליסטים ופרשני חלומות נוטים לייחס לה כח הרס, רמז על כך שעומד לפרוץ ריב בניכם לפבין אדם קרוב או בעבודה ובכלל על סערה קרבה בחיים האישיים? נשמע לכם מוכר? ספרו את זה ליהודה רומנו הדמות המרכזית בסדרה פותר החלומות לצפייה ישירה. הוא לא מסתפק רק בפתרון חלומות - יהודה מתאהב בפותרת החלומות הפרטית שלו והיא בכלל לא
ידעה שיש לה יכולת כזאת. אבל הקשר ביניהם מסתבך כי לכל הסובבים יש אינטרס להיכנס ביניהם.

פותרת החלומות פרקים מלאים לצפייה ישירה HOT VOD 

לנור יש בן זוג (אימרי ביטון) שלא אוהב את הקירבה שלהם, ויש לה אבא מאמץ (חנן סביון) שמנצל את היכולת שלה, ומהצד השני, אחותו של יהודה, שני ורבורג (אליאנה תדהר) ואמא שלו (צופית גרנט) לא מוכנות שסודות מן העבר יסכנו את העתיד שלהם. 

זו ההזדמנות לעצור לספוילרים חשובים על הסדרה: ליהודה הייתה פעם ילדה שהלכה לאיבוד במדבר, כמו בסדרה בתולות עם מגי אזרזר. וכולם עכשיו בטוחים שנור היא רוז האבודה. 

על הפרק מונחת גם ירושת ענק כאשר מאיר רומנו (יורם טולדנו), אביו החורג של יהודה ובעל חברת מלונות היוקרה 'רומנו' חולה ועומד למות, אבל הוא מעכב את הצוואה שלו כי גם הוא חלם חלום והוא רוצה להבין את המשמעות שלו לפני שהוא מוריש את מפעל חייו.

העיסוק בחלומות מציף מחדש מלחמת אחים שקרעה את המשפחה לפני שנים ומאיימת לפרק את האימפריה המשפחתית שוב והפעם לתמיד, והמזימות והתככים מאיימים על חיי הזוג ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה