בקרוב בנטפליקס ישראל סרטים וסדרות 2022 המלצות וביקורת

$(function(){})

מבול של סרטים, סדרות דוקו וקומדיות מומלצות לצפייה ישירה בנטפליקס נוחתים עלינו לקראת שנת 2022. עם החורף הקרב, אספנו את הסדרות והסרטים החדשים המומלצים לצפייה ישירה בנטפליקס ישראל.

https://pixabay.com

אם טרם צפיתם במשחקי הדיונון לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה, יש לכם סיבה טובה להיכנס לאפליקציה לצפייה ישירה בסרטים וסדרות. לצד הסדרה השנויה במחלוקת עולים בנטפליקס ישראל סרטים וסדרות חדשות והריי עיקר ההמלצות. בקרוב בנטפליקס ישראל סרטים וסדרות 2022 .

 קלון
אישה שמשתחררת מהכלא אחרי שריצתה עונש מאסר על רצח מנסה להשתלב מחדש בחברה שאינה סולחת לה על פשעיה, ומחפשת את האחות הקטנה שנאלצה לנטוש לפני שנים. סרט עכשווי שנותן תמונה מהיימנה על מצב האסירים המשוחררים בחברה. לסיכום - סרט חובה לפעילים חברתיים ועובדים סוציאלים. 

גיהינום לרווקים

חבורת רווקים ורווקות מפלרטטים ומחפשים אהבה על אי בודד שממנו יוכלו להיחלץ רק כזוג, היישר ללילה רומנטי בגן עדן. דביק אך מלא בהומור. בקיתור נמרץ - קומדיה רומנטית מומלצת בנטפליקס. אגב לרווקים אין באמת גיהנום אבל גם גן העדן זה לא משהו שאפשר לחתום בו קבע. 

פריה: האור הכי חשוך

אנדלוסיה, שנות ה-90. שתי אחיות שהוריהן הנעדרים הואשמו בהשתייכות לכת ובהריגתם של 23 בני אדם נותרות להתמודד לבדן עם הנידוי החברתי ויוצאות לחפש את האמת. מה שנקרא המציאות חזקה מכל תסריט. 

Rainbow

סיפור התבגרות מודרני שבמרכזו מתבגרת טיפוסית, בהשראת הספר הקלאסי "הקוסם מארץ עוץ". מומלץ לצפייה עם תרגום עברית מובנה. אולם לא בטוח שיהפוך לסרט קאלט. 

המורדים: הדור הבא

סמסטר חדש מתחיל בבית הספר "אליט ויי סקול", ואויבת מוכרת – אגודה סודית בשם "הלשכה" – עלולה לרסק את תקוותיהם המוזיקליות של תלמידי השנה הראשונה. קצת מזכיר את תהילה של שנות השמונים אבל זה לא ממש משנה. 

The Big 4

‎הבמאי האינדונזי המוערך טימו ג'איינטו חוזר עם קומדיית פעולה חדשה. אם נתקעתם מול המסך בערב משעמם ולא בא לכם להתחייב לסדרה ארוכה - זו התשובה. סרט קליל להעביר את הערב. לא יותר מזה . 

Escape from Spiderhead

שני אסירים ששוהים במתקן שמנוהל על ידי אידיאליסט מקבלים ממנו סמים משני רגשות, וחווים מחדש את עברם. בכיכובו של כריס המסוורת'.


Social Currency 

שמונה ממשפיעני הרשת הפופולריים ביותר בהודו מתחרים זה נגד זה באתגר הקשה מכולם: 21 ימים בלי אינטרנט, בלי טלפונים ניידים ובלי תקשורת עם העוקבים שלהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה