בקרוב בנטפליקס 30 כותרים חדשים הלוכדים עונה 3, קופסת הציפורים ברצלונה ועוד

$(function(){setImageBanner('ae6792dc-540e-4e4c-89ad-b1af4186fe12','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

התרגשות גדולה מאד ! הגשם עונה 3 לצפייה ישירה עולה בקרוב בנטפליקס יחד עם רשימת כותרים מרשימה שתסייע לנו לעבור את תקופת הסגר והריחוק החברתי עם כמה רגעי מתח על המסך כל הסדרות המומלצות של נטפליקס כאן אצלנו באתר

צילום מסך נטפליקס

כותרים חדשים כמה נטפליקס עולה

קופסת הציפורים ברצלונה סרט חדש 2023 לצפייה בנטפליקס 

זה הזמן לפנות שעתיים לצפייה ישירה בסרט מומלץ. מה קורה ברחובות ספרד?. כוח מסתורי משמיד את האנושות, ואיום חדש ואפל מופיע. סרט שמתרחש בברצלונה ומרחיב את סיפורו של שובר הקופות "קופסת הציפורים". מי משחק?. מריו קאסאס מככב עם ג'ורג'ינה קמפבל ודייגו קלווה במותחן זה של יוצרי הסרט אלקס פסטור ודיוויד פסטור.‎

שמעו קטע על סדרת מדע בדיוני בנטפליקס. עונה ראשונה ושנייה היו מעולות. העולם כמעט נחרב בגלל איזה ניסוי מסתורי שגרם למגיפה , ילדיו של המדען הראשי נמלטים לאחר שגדלו בבידוד בבונקר מתחת לאדמה ועכשיו העונה השלישית מתחברת למציאות כאילו משהו טווה עלילה עם מציאות ידועה מראש. כולם מחפשים תרופה למחלה מסתורית . 

הגשם עונה 3 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה

הנושא המרכזי צפוי להיות השפעת שינויי האקלים על כדור הארץ. הדנים שיצרו את הסדרה הגשם בנטפליקס ספרו בראיון שגם אצלהם בשנים האחרונות הרבה יותר גשום ויש פחות שלג. הם צפויים להביא את המוטיב להזה לסדרה ואולי , ספוליר קטן , ימצא פתרון לכל המצב . 

בהתחשב בעובדה שהעונה השלישית תהיה העונה האחרונה גשם בנטפליקס , צפו לראות את הפחדים האלו משתדלים לאמצעים קיצוניים מאי פעם בתכנית.

עוד באתר נטפליקס אוגוסט 2022 סרטים סדרות קישור סודי ומה קורה עם חודש חינם 

ועוד דבר אחד חשוב. הגשם היא סדרה דנית פוסט-אפוקליפטית וככל הידוע כעת זו העונה האחרונה. אולי , ככה אני חשוב שיני לבין עצמי , אחרי שאסיים לראות את העונה הזו ייגמר הסיוט של הקורונה וסוף סוף נוכל לכתוב על סרטים שאנחנו רואים בקולנוע.  ממולץ לצפייה ואם לא הספקתם אז זה הזמן להתחיל כבר מהגשם עונה 1. 

ועוד על המסך המכשפת אוכל רחוב ועונה 3 של נורדים 

ביום ששי הקרוב תעלה לאוויר העונה הראשונה של מכשפת. לא לפחד זו מכשופה טובה אבל ממש לא פייה. יש לה כוחות מסתוריים והיא לדמותו של ארתור בכדי להילחם בכל כוחות הרגע . אולי נבקש ממנה לבא למציאות שלנו לכמה ימים. 

אוכל רחוב באמריקה הלטינית עונה 1 

עוד סדרה ברוח הימים הרחוקים שלפני הקורונה והלוואי יחזרו אלינו במהרה בפוסט. הימים בהם בקרנו בשווקים במדינות רחוקות , טעמנו מכל דוכני המזון ובדקנו את הטעמים המקומיים. הסדרה תאפשר לא רק הצצה למטבח הדרום אמריקאי והרשאה למתכונים שאפשר להכין בבית ולהרגיש קופקבנה. 

השפים ישלבו את סיפורים האישי הטוויסט האישי שלהם למנות מוכרות ובקיצור הולך להיות טעים ותוסס. מומלץ לצפייה בנטפליקס במיוחד אם בא לכם טעם של חול . 

הסדרה האחרונה לכתבה זו היא הנורדים. בהתחלה חשבתי או הייתה לי תקווה שהיא תהיה סדרה לצפייה ישירה ברמה של ויקינגים. אז לא והיא רחוקה מזה. אבל אם אתם רוצים גרסה מודרנית של מונטי פייטון אז זו בדיוק הסדרה. לא יותר מזה . 

מנוי חודשי כמה נטפליקס עולה 2023 לפי חבילה 

ניתן להצטרף כמנוי לשירות הסטרימינג באחד משלושת המסלולים הבאים : 

המסלול הבסיסי בעלות 32.90 שח לחודש 

המסלול הסטנדרטי בעלות 54.90 שח לחודש

מסלול הפרמיום בעלות 69.90 שח לחודש 

אין תשלומים נלווים או התחייבות לתקופת תשלום או צורך בממיר. השידור מבוסס על אפליקציה שניתן להוריד לטלפון החכם , למחשב או ישירות לטלויזיה חכמה. המחירים נכונים לתאריך 21/06/2023

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה