הארי פוטר וחדר הסודות 2022 הקסם חוזר לקולנוע צפו בווידאו.

$(function(){})

במלאות 20 שנים ליצאתו המקורית לקולנוע, הסרט השני בסדרת סרטי הארי פוטר: 'הארי פוטר וחדר הסודות' חוזר לקולנוע בישראל להקרנות נבחרות. וגם האם ניתן לצפות בסרטי הארי פוטר בנטפליקס?

עלילת הסרט הארי פוטר וחדר הסודות עותק חדש 2022 

אחרי קיץ ארוך, הארי פוטר הצעיר מפספס את הרכבת האחרונה שיצאה לבית הספר לכישוף ולקוסמות הוגוורטס ועליו למצוא כלי תחבורה קסום חלופי. בינתיים בהוגוורטס קולות מצמררים מתלחשים מהקירות וסדרה של התרחשויות מפחידות קורות בכל פינה. מילים נוצצות מסתוריות מופיעות על הקיר ומכריזות: " חדר הסודות נפתח. היזהרו לכם, אויבי היורש."

האגדה מספרת כי חדר הסודות יכול להיפתח רק על ידי היורש של סלית'רין, זה אמור להיות הבית של יצור המציית רק ליורש. הארי חושד שהיורש הוא מאלפוי. 

גילדרוי לוקהרט, שמלמד התגוננות מפני כוחות האופל, פותח מועדון דו-קרב. הארי ומאלפוי עורכים דו-קרב, שבמהלכו מאלפוי שולח אל הארי נחש, והארי מדבר אליו. כי כמו שאתם זוכרים הארי הוא לחשנן (Parselmouth) הוא קוסם המסוגל לדבר עם נחשים.

הבעיה היא, שהארי שמחשיב את עצמו כמשתייך אל כוחות האור של עולם הקוסמים, מבין שיכולת זו מיוחסת בדרך כלל לקוסמים אפלים. אחד כזה, בסדרת הסרטים והפסרים הוא סלאזר סלית'רין, קוסם טהור-דם, אשר נודע בערמומיותו ובשאפתנותו, נחשב בספרים ללחשנן הראשון, ואף כונה "לשון נחש".

מה קרה בחדר הסודות ספוילר 

כשהארי שואל את היומן מה קרה חמישים שנה לפני כן עם חדר הסודות, רידל מראה לו שזה היה האגריד, שומר הקרקע הנוכחי של הוגוורטס, ששמר בסוד מפלצת בטירה. הארי אוהב את האגריד, אז הוא לא רוצה להאמין שזה נכון. עם זאת הוא יודע שלהאגריד יש נקודת תורפה ליצורים מפחידים, אז הארי חושד שהאגריד היה זה שפתח את החדר בפעם הראשונה.

הארי פוטר בנטפליקס איפה יש ? 

מחפש לראות את הארי פוטר בנטפליקס? הסרטים האלה זמינים רק בכמה ספריות של Netflix. ולא בכל מדינה ברחבי הגלובוס. נכון להיום בישראל לא ניתן לצפות בסרטי הקוסם הצעיר. 

צפו בווידאו הארי פוטר וחדר הסודות 2022

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה