ההדחה של שי ושני: הפציעה ששנתה את המירוץ למיליון אולסטארס

$(function(){})

משחק כדורגל בסגנון נחום תקום שנה את המירוץ למילון אולסטארס. המתמודדת הדומיננטית שני בת הזוג של שי וזוכת העונה בששית נפצעה ברגלה. לראשונה במירוץ זוג מודח בשל פציעה ברגל.

הפציעה של שני ההפסד של המירוץ 

בפרק הקודם הם נצלו מהדחה ברגע האחרון והיה נראה ששי ושני ימשיכו עד לזכייה בעונה 8. המזל לפעמים יותר חשוב מיכולת. ישנם ספורטאים שנפצעו והפסידו קריירה והרבה יותר ממליון שקלים. אבל כאשר זה קורה לכוכבת המירוץ ואחת הדמויות האהובות במירוץ אולטארס נפצעת, הלב של הצופים בערוץ 13 צפייה שיירה הולך איתה ועם שי. 

"אני לא רוצה ללכת הביתה" , שני, גם אנחנו לא רוצים 

שני מנסה להתגבר עלך הכאבים בזמן שבערוץ 13 משדרים פרסומת זהב ופרומו לפרק הבא ביום רביעי, בתקווה שהזמר במסכה לא יגנוב להם את ההצגה. 

בינתיים הצופים בערוץ רשת 13 מבינים שיותר מפרומו לסדרה הבאה הם כבר לא יקבלו הערב. גם שיש להם אייטם או פרק מעולה שיכול לנצח בערב נתון את ערוץ 12 בשעת השיא, הערוץ לא מפסיד הזדמנות להפסיד הזדמנות. 

אז אני לוקח את השלט שמשמאל וחוזר למקלדת שוב לכתוב, סופר את הרגעים לסיום הפרק בערוץ 13, וכאן זה נגמר, שעה לפני חצות, כנראה שהגיעה השעה למצות. 

אחר כך אצל גיא לרר, קבלנו את ההצרה של שני- תצטרכן לחכות ולראות. יאללה עבדו עלינו בעיניים. חכו עוד פרק בינתיים יהיו לנו עוד כמה אחוזים צפייה. יאללה לנטפליקס שם לא עושים ממני צחוק בפרומואים. 

אז בואו נזכר ברגעים השמחים של שי ושני שהם לא רק חברים אלה צמד אהוב במיוחד וכאלה שכבר זכו במיליון! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה