ההצעות המובילות בנטפליקס ישראל

$(function(){})

סרטים חדשים על המסך הקטן בבית לימים בהם בתי הקולנוע עדיין סגורים. רשימת סדרות וסרטים מרתקים קומדיות מומלצות לצפייה ועוד הצעה אחת מבית hulu- מחפשים את אלסקה

https://pixabay.com

והפעם סקירת סרטים חדשים עם שני הקשרים מפתיעים לדונלד טראמפ והמועמדת לשעבר לתפקיד סגנית נשיא ארצות הברית שרה פיילין . תכינו את הפופקורן ותלחצו על השלט ! 

פגיעה קטלנית סרט מדע בדיוני מומלץ משנת 1998 

יש סרטים שלא רק עומדים במבחן הזמן אלא מתבגרים בו יפה ושומרים על מעמד סרט חובה או סרט קאלט. פגיעה קטלנית בנטפליקס עם תרגום עברית מובנה הגיע למעמד הזה בזאנר סרטי מדע בדיוני. 

על מה הסרט ? יום הדין של כדור הארץ הגיע , ולא מדובר על מגיפת הקורונה. אלא בכוכב שביט ענק שמאיים להשמיד את כדור הארץ. נשיא ארה"ב , לא דונלד טראמפ, ממנה אסטרונאוט ותיק וקשוח במיוחד לעמוד בראש הצוות שיטוס לחלל כדי להשמיד את הכוכב.  אם הסרט מזכיר לכם את הבהלה עקב הופעת השביט האלי בשנת 1835 אז טבעי לגמרי . 

המפץ הגדול 12 עונות שלמות של צחוק 

לא חייבים תמיד להיות רציניים בטח לא בימים כאלהץ אז הנה סדרת קומדייה מומלצת בנטפליקס ישראל. קבלו את פני, שחקנית בתחילת דרכה, שעוברת לגור מול הפיזיקאים לנרד ושלדון ומרחיבה את המעגל החברתי החנוני שלהם, שכולל גם את האוורד וראג'. השילוב של המדענים החנונים עם השובבות של פני יצר סדרה מעולה , מבחינתי ברמה אחת לפחות מעל הסדרה חברים. מצחיקים על המסך :ג'וני גאלקי,ג'ים פרסונס,קיילי קווקו . את הסדרה יצרו הצמד צ'אק לורי,ביל פריידי

מחפשים את אלסקה סדרה לצפייה 

עכשיו ננוח מסדרות מומלצות בנטפליקס ונעביר את השלט לצפייה באחת הסדרות הטובות ביותר של hulu. אותה רשת טלויזיה שתביא בשנה הבאה את השפחה עונה 4. הסדרה מבוססת על רומן של ג'ון גרין הנושא את אותו השם. 

אלסקה נחשבת בעיני רבים בארצות הברית ובעולם לגבול האחרון. המדינה שבה עובר הגבול בין הציווזילציה המוכרת של ארצות הברית. הודות למרחבי טבע אין סופיים שחלקם טרם נחקרו והיכולת לחיות בבידוד מוחלט הרחק מישובי עירוני .

זו אותה אלסקה אליה ברח גסי פינקמן משובר שורות בסיום הסרט אל קמינו ומצד שני זו אותה המדינה שבה שבחרה למושלת את שרה לואיז פיילין. 

הטבע המיוחד והבראשיתי של אלסקה מושך אליו לא מעט תמהונים , חובבי טבע וכאלו שמחפשים עניין בחיים, רוחניקים קוראים לזה אצלנו . 

על המסך מוקרנת מיני סדרה המורכבת מ 8 פרקים שמצליחים לשמור על מתח, לא להתפזר לפילרים כמו שקורה ללא מעט סדרות שהולכות לאיבוד.

במוקד העלילה נער בשם מיילס "פאדג" הלטר.פאדג משועמם קצת מהחיים אז יוזם מעבר לפנימייה באלסקה , מתאהב בטבע וברוח החופשית , וא רוכש חברים חדשים ועובר דרך הרפתקאות וטרגדיה אחת מיוחדת. יש בסדרה הזו כמה סצינות , שלדעתי קצת מזכירות את אדם בעקבות גורלו של פיטר פונדה , אבל הסדרה בהחלט שווה צפיית בינג. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה