הזמר במסכה היעל נחשפת: גלית גיאת היא הזמרת שכבשה את המדינה

$(function(){})

הרמז ששיגע את המדינה נחשף! אביה של גלית גילת היה יהלומן. ההפקה הצליחה לבלבל מדינה שלמה ולהסתיר את גלית גיאת המוכשרת בתחפושת היעל! אז עכשיו כולם יודעים שזו לא אילנית לוי. זמר במסכה כל הניחושים כל הזמרים

גלית גיאת היא הזמרת מאחורי המסכה של היעל 

היא ככבה בשמש, היא הייתה אום כולתום בהצגה שרצה במשך שנים אבל במשך שנים רבות גלית גיאת לא הגיעה למרכז הבמה. עכשיו אחרי שנחשפה בתכנית זמר במסכה אולי הקריירה של השחקנית הכל כך מוכשרת תתניע מחדש מחוץ לתחפושת של היעל. 

זה ערב מותח במיוחד בערוץ 12 לצפייה ישירה. כולנו היינו בטוחים שהפלאפל הולך הביתה ועוד רגע קט אורי ששון ידיח מתוך התחפושת של הפיתה עם הטחינה שהמוכר נתן לה כדורים בנדיבות של פלאפל חופשי! אבל לא! זה היה הערב של גלית גיאת במסכה של היעל! 

כמו הפטריה מיכל אמדורסקי! הפתעה ענקית וואוווו של צדי צרפתי 

צדי צרפתי לא תמיד נראה שייך באמת לפאנל השופטים בתכנית זמר במסכה. הוא אמנם היה שופט בכוכב נולד של ערוץ 2 המיתולוגי שעסק באיתור כשרונות צעירים ויצירת אחוזי צפייה היסטריים בעונות הראשונות שלו, אבל הלכה למעשה צרפתי הוא מעמודי התווך של אומניות הבמה בישראל. הכי רחוק שאפשר מאחוזי צפייה. 

הוא נתן לה את הצ'אנס הגדול! היא התחבאה לו מאחורי המסכה של היעל 

המשך השנים הוא ביים כאן את מיטב ההצגות שעלו על הבמות ואת המופעים היוקרתיים ביותר. רוצים דוגמאות? הנה רשימה חלקית- "אירמה לה דוס", "יוסף וכתונת הפסים המשגעת" וההצגה הבלתי נשכחת "בוסתן ספרדי" - הצגה שזכתה להצלחה עצומה והוצגה למעלה מ-2,000 פעמים ונחשבת להצלחה הבימתית הגדולה בישראל.  ומי הייתה מכוכבות אותו מחזמר? גלית גיאת! הרבה לפני שזמר במסכה גרף אחוזי רייטינג כמו בחירות לנשיאות צפון קוריאה. 

השירים שבצעה גלית בתכנית זמר במסכה בתחפושת היעל 

"מיליון דולר" של נועה קירל בהשתתפות שחר סאול

"I'm Every Woman" של צ'אקה קאן

"Nothing Compares 2 U" של שינייד או'קונור

"Love Boy" של דנה אינטרנשיונל

"No Roots" של אליס מרטון

"רוקדת" של אניה בוקשטיין ועופר ניסים

"לומדת ללכת" של נסרין קדרי

"עכשיו אתה חוזר בחזרה" של מירי מסיקה

אז מה נשאר לנו לקוות? לערב מלא הומור ודרמות עם היתר התחפושות שנשארו בחצי זמר הגמר במסכה ( זו לא טעות כתיב או תחביר)! על הבמה נותרו שפירית, פלאפל, תרנגול, דרקון וחסידה חסודה ומסקרנת במיוחד! 

צפו בווידאו גלית גיאת מספרת על התפקיד בבוסתן ספרדי לאהוד מנור - בהצלחה במחמזר אותו ביים צדי צרפתי שלא זהה אותה בתחפושת היעל זמר במסכה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה