הזמר במסכה ערוץ 12: מי הזמרים והשחקנים בתוך התחפושת ספוילרים מעודכנים

$(function(){setImageBanner('b40cda3a-df66-4565-844a-4d70a0c4b810','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

הזמר במסכה התכנית ששינתה את הטלוויזיה מגיעה לישראל לערות 12 רשת לצפייה ישירה והיא הולכת לעשות לנו טוב על הלב במיוחד בימים הלא פשוטים האלו. אז מי האמנים והידוענים הישראלים שיעלו לבמה מחופשים וינסו לשמור על הסוד שלהם מבלי שחברי הפאנל יצליחו לנחש

ספוילרים הזמר במסכה: פוליטיקאים, זמרים ומנחים מוכרים הכירו את האנשים מאחורי המסכה

הזמר במסכה ערוץ 12 צפייה ישירה: מי הזמרים והשחקנים בתוך התחפושת ספוילרים מעודכנים

רבותי וגבירותי שואו טיים ביג טיים מגיע למסך של ערוץ 12. הנה הם באים, מחופשים לדמויות הכי הזויות והכי מוזרות והכי לא צפויות, נותנים שואו על הבמה. הזמר המסכה היא תכנית קוראינית שקרעה את אמריקה ועכשיו גם בישראל ינסו חברי הפאנל לנחש מי שם נותן שואו על הבמה. 

זמר במסכה כל הספוילרים שטרם התגלו 

שלא תחשבו, אין פה תחרות מי הזמר הכי טוב אלא מי מצליח לבלבל את את כולם ולהישאר אלמוני כמה שיותר זמן. אם לשפוט על פי התגובות של אופירה אסייג, אחת מחברות פאנל המנחשים, " אני מכירה אותך" הולך להיות מצחיק מרגש ובעיקר סוף סוף שואו ענק על המסך. אולי כך ערוץ 12 יצליח לגבור על רשת ערוץ 13 בקרב על הצופים שנטשו אותו לטובת המירוץ למיליון 2020. 

מי משתתף בתכנית הזמר במסכה עם סטטיק ובן אל

אז את הצמד חמד סטטיק ובן אל תבורי כולנו מכירים. הם שופטים בכוכב הבא אבל לסוג כזה של כוכב מתחפש הם בטח לא צפו. לצידם בפאנל צדי צרפתי האהוב, אופירה אסייג והקומיקאי שחר חסון על צד הצחוקים. מנחה את התכנית עידו רוזנבלום. 

שרה פיילין מתחפשת לדב The Masked Singer 

חשבתם שרק זמרים ואנשי בידור לוקחים בתכנית הזמר במסכה? אז באמריקה כמו באמריקה הכל זה בגדול. יש הפתעות שאף אחד לא מחכה להן מתחת למסכות ולתחפושות. מה אנחנו יכולים ללמוד מזה? שאם שרה פיילין מושלת אלסקה וכמעט סגנית נשיא ארצות הברית התחפשה לדב ושרה כמו ענקית על הבמה, שאולי גם בתכנית שלנו הזמר במסכה ערוץ 12 לצפייה ישירה יהיה פוליטיקאי בדימוס שיסכים לתת שואו על הבמה. 

ליל וויין בתור רובוט הזמר במסכה

אם גם אתם רכשתם כרטיסים להופעה של  הזמר וראפר אמריקאי והתאכזבתם כאשר השואו בלייב פארק ראשון בוטל, עכשיו יש לכם הזדמנות לראות אותו בהופעה בלתי שגרתית אפילו עבור ראפר. זה קרה בעונה 3 של הזמר במסכה. הפורמט אולי קוראיני אבל ההצלחה כל כולה אמריקאית. קצת אחרי הסופרבול  

הכי רחוק מהדב של אלסקה, הכי רחוק מדרו קרי מחופש ללמה וויין נתן שואו רובוטי על הבמה, בסגנון הרובוטים של אייזיק אסימוב ושבר שיא של ניחושים וכמובן שאיש מחברי הפאנל לא נחש מי מסתתר מאחורי המסכה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה