הזמר במסכה פרק 2: ינון מגל בתחפושת קקטוס ספוילרים חדשים ורמזים

$(function(){setImageBanner('768a6893-63f6-4c4a-b6b6-f18f5df165b3','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

הזמר במסכה פרק 2 צפייה ישירה המסכות החדשות ערוץ 12 קשת מצליח לרתק את הצופים ערב נוסף עם תכנית שהעיקר בה היא המסכה והתחפושת. השירים קצת פחות אבל גם הם לא רעים. קבלו את הספוילרים הכי חמים מי מסתתר מאחורי השירים הזמר במסכה פרק 2 צפייה ישירה המסכות החדשות

זמר במסכה פרק 2 צפייה ישירה ערוץ 12 

לך תנחש מי נמצא מאחורי מסכה של קקטוס שהרמזים יכולים להיות נכונים אפילו ביחס אלי. 

גמר זמר במסכה מי זכה ספוילר ענק 

אז בואו נראה את מי קבלנו בפרק 2 לצפייה ישירה הזמר במסכה שכל מה שאנחנו רוצים לדעת זו התשובה לשאלה מי שר את זה עכשיו. הבונוס, בסוך כל ערב אחד מהם מסיר את המסכה ונחשף מול הקהל באולפן ובבית .

לוסי אהריש היא החסידה זמר במסכה! כל הפרטים לחצו כאן 

השפירית- מה זה אומר שיש לנו זמרת חריגה בנוף

הקטטוס- הכי ימני תקשורת הישראל ינון מגל ואצת זה כולם יודעים 

הכריש פטיש- אלוף השש בש של תחנת המוניות הכי סבנטיז בישראל (אוליאלי אילדיס?) כי טילטיל זה רמז עבה מדי

 זמר במסכה כל הספוילרים שטרם התגלו 

הפטרייה- תיבת ההתפעות של פרק 2 הזמר במסכה מאקו טיוי היא אולי מיכל אמדורסקי שפעם הייתה שופטת וכיום שופטים אותה והיא גם זמרת מקצועית. אני לוקח את הניחוש שלי עד הסוף.  

ולנו יש פלאפל- חצי מנה לסבתא הזקנה עם טחינה וסלט שבע שיר ארקדי דוכין שימו לב יש מצב שמדובר ב DJ אבל לך תדע. ספוילרים בדרך! ואנחנו נעדכן בקרוב! 

החסידה- היא התחפושת היפה של הערב ואולי בכל התכנית. מדובר בסולנית נטו שבאה אלינו מארץ רחוקה רק להראות מי היא באמת.

ולסיום את קבלו את התחפושת של הפופקורן וצפו בו שוב ושוב בערוץ מאקו טיוי לצפייה ישירה. לדעתי יש רמז חזק במיוחד שיוביל לספוילר על זהותו כבר בימים הקרובים! כי אם פעם קראו לה גולדיגרית אז היא תאסף עכשיו הרבה יותר מ 15 דקות של תהילה. 

ההחלטה להיכנס מתחת למסכה של הקקטוס ינון מגל 

מגל מוכר לנו מתוכניות הטלוויזיה והרדי. הגיש את מבט לחדשות ואף כיהן כח"כ מטעם בית היהודי בכנסת ה20 במשך כשמונה חודשים. עכשיו הוא חזר לבמה בתור הקטטוס עם השיר "שמתי לי פודרה ששר במקור אביתר בנאי. אז מה גרם לו להיכנס מתחת למסכה ולשיר? חוייה נחמדה באמצע החיים. בלי יותר מניירות ואנחנו נהנו מכל רגע. 

היעל במסכה אנחנו יודעים מי את קבלו את הניחוש והספוילר מי זאצ היעל במסכה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה