החלומות הגדולים של השחקנים הצעירים במחזמר פיטר פן ברחובות

$(function(){})

במהלך חג החנוכה יעלה ברחובות המחזמר פיטר פן בו ייקחו חלק ילדי רחובות. נפגשנו עם שניים מהם, ליהיא אטיאס וגולן יוסף, ושמענו מהם על העבודה לקראת המחזמר והחלומות על הבמה.
קרדיט לתמונה אלכסנדר פרנקל

ליהיא וגולן משתתפי המחזמר פיטר פן רחובות חנוכה 2022 צילום יחצ

ארץ לעולם כן מחזמר פיטר פן ברחובות חנוכה 2022 - החלומות הגדולים של השחקנים הצעירים במחזמר פיטר פן ברחובות 

ליהיא משחקת בבימת הנוער מכיתה א' והטיפ שלה לשחקנים הצעירים שחולמים לעמוד על הבמה היא להתמיד ולהתחייב למקצוע. גולן גילה מגיל מאוד צעיר את האהבה שלו לבמה, כאשר כבר מגיל 6 התרוצץ מאחורי הקלעים ולמד הכל מהשחקנים. בזכות המשחק הוא הצליח להתגבר על החרם והנידוי החברתי שעבר ומצא חברים חדשים בבימה.  

 בחג חנוכה 2022 יעלה מחזמר "פיטר פן" בכיכובם של 200 ילדים בעיר רחובות. זו השנה ה -16 שבימת הנוער ברחובות מקיימת מחזמר שכולל בתוכו עשרות שחקנים במגוון גילאים, מגיל 10 ועד 18.

פגשנו שניים מהם, את ליהיא אטיאס וגולן יוסף, לשיחה קצרה בה סיפרו לנו קצת על החוויות על הבמה, המופעים בהם השתתפו והאהבה לעיר וגם למשחק.

גולן יוסף (15) יגלם במחזמר את הדמות הראשית - פיטר פן.

גולן, כמה זמן אתה משחק ?
"מכיתה א' אני לומד בבימה אבל עולם המשחק עניין אותי מאז ומעולם אבא שלי הוא המפיק המוזיקלי של הבימה ואמא של הייתה הכוראוגרפית הקודמת של הבימה אז אני מאז ומתמיד התרוצצתי בבימה בחזרות ולמדתי את מה שהם עושים הבימה הייתה הבית שלי והיא עדיין עד היום".

באילו מופעים ומחזות השתתפת?
"השתתפתי ב'נסיכה של אנדרסן' וב'מסביב לעולם בשמונים יום'. השתתפתי גם בהפקות נוער, למדתי בלט קלאסי, מחול מודרני, פולקלור ישראלי, היפ הופ וסטפס בשביל לעזור לי להשתלב בעולם הזה".

איך החוויה להשתלב מגיל מאוד צעיר במשחק ותיאטרון?
"החוויה שלי מעולם המשחק היא  שהעולם הזה מאוד מלחיץ ומאוד תחרותי אבל עם מספיק תמיכה וכוח רצון אפשר להתגבר על כל הבעיות ולחוות תחושה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר החברים מהבימה הצליחו לעזור לי להתגבר על קשיים כמו חרם ונידוי חברתי".

 

מה הטיפ שלך לשחקנים הצעירים שחולמים לעמוד על הבמה?
"הטיפ הראשון הוא להיות מודעים ליכולות שלהם ליתרונות ולחסרונות שלהם. הטיפ השני הוא להמשיך לנסות ולא להתייאש, כי אף פעם אי אפשר לדעת מתי יגיע התפקיד המתאים".

מה החלום הגדול שלך ?
"החלום הגדול שלי מאז שאני זוכר את עצמי הוא לשחק במחזות זמר בארץ ובעולם ולשמוע את הקהל מריע בסיום כל הופעה".

  עוד באתר 

הצגות ילדים חנוכה 2022 בנס ציונה רשימת מופעים ותאריכי החופשה והחג השנה

ליהיא אטיאס (16), משתתפת גם היא במחזמר פיטר פן.

ליהיא, כמה זמן את בתחום המשחק?
"אני בבימת הנוער מכיתה א' במסלול של הזמר, שם נגענו יותר בריקוד ובשירה אבל כמובן שבין היתר גם במשחק והיום אני במגמת תיאטרון, מכיתה י'".

 באילו מופעים או מחזות השתתפת?
"'מגע של קרח', 'משחקי הקסם', 'הנסיכה של אנדרסן', 'מסביב לעולם בשמונים יום' ועכשיו ב'פיטר פן'".

תארי את החוויה שלך להשתלב מגיל מאוד צעיר במשחק ובתיאטרון.
"החוויה היא חוויה שקשה לתאר במילים היא מיוחדת וכיפית ומעשירה והיא העניקה לי ביטחון לעמוד על במה ולהראות את הכישרונות שלי לא רק במשחק, שירה בריקוד ובשירה. בבימת הנוער קיבלתי גם את הזדמנות להשתתף בצוות ההפקה ולהכיר את העולם שמאחורי הקלעים וגם את הכישרון שלי באיפור".

מהם שני הטיפים שלך לשחקנים הצעירים שחולמים לעמוד על הבמה?
"לרדוף אחרי החלום שלכם ולא לתת לאף אחד להפריע לכם בדרך והתמדה והתחייבות למקצוע לעמוד על במה זו אחריות גדולה מאוד שצורכת התמדה והתחייבות".

 

מה החלום הגדול שלך ?
"זו שאלה מאוד מורכבת אבל הייתי אומרת שהחלום שלי הוא להתפרסם בזכות הכישרונות שלי".

קרדיט לתמונה אלכסנדר פרנקל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה