הישרדות פרק 4 VIP לצפייה ישירה: העימות הגדול וברית הנשים שהתרסקה! הספוילרים שחפשתם!

$(function(){})

הישרדות פרק 4 VIP לצפייה ישירה ערוץ 13 פרקים מלאים, ספוילרים, הדלפה וקטעים נבחרים בתחילת העונה החדשה הבטיחו לנו עונה עם הרבה מאד אקשן. אז הבטיחו והפעם גם קיימו. אם נשים לרגע אחד את השד העדתי בצד, קבלנו מבט חד וישיר אל מאחורי הקלעים של תעשיית הבידור הישראלית. וגם- המונולוג המרגש של יובל המבולבל.

הישרדות פרק 4 VIP לצפייה ישירה: העימות הגדול וברית הנשים שהתרסקה!

נתחיל בחלוקה לשבטים בעונה החדשה. שתי הקבוצות קבלו שמות עם סקס אפיל שכל אחד אוהב לגלגל על הלשון. לוח שידורים ערוץ 13 הוא הדבר הכי חם על המסך בימים אלו. אבודים עם צופית גרנט עושה בית ספר ועומד בראש הדירוג של סדרות ישראליות מומלצות לצפייה ישירה. ועכשיו להישרדות! מי נמצא באיזה שבט? 

איך קוראים לשבטים בהישרדות? מי נמצא באיזה שבט? 

בשבט אפולקאי ניתן חברים יהונתן בשן, קובי מאור, גדי פניבילוב, שירה פרבר, זהר שטראוס האחד והיחיד, דודו אוואט  הספורטאי האהוב, ולצדם ג'קי אזולאי, אלה אייבינדר יחד מעיין אשכנזי וראש השבט אוהד בוזגלו. 

בשבט השני שנקרא ליבולן חברות בברית הנשים לייה גיל, מייקל לואיס, אודליה סויסה, יובל שם-טוב הוא יובל מבולבל, הנרי דוד שכבר הודח והאקס פקטור של העונה דנדן בולוטין. 

את מוכרת לי מהשקה....של השד העדתי

ועוד מילה אחת להפקת התוכנית. ביקורת על הישרדות vip עונת 2021. בפרק השלישי ראינו כמה ויכוחים וסערות סביב נושאים עדתיים. מיותר. לא הייתם צריכים להציג את השד יוצא מהבקבוק. מיותר. יש מספיק אקשן על האי ממילא. האמת, מיותר לתת במה לנושא הזה. תתמקדו במשימת החסינות! 

יובל שם טוב במונולוג מרגש על האירועים האישיים! 

בין לבין ראינו העונה את הצדדים הבוגרים הוידוי המרגש של יובל שם טוב הישרדות המוכר לנו בתור כוכב הילדים יובל המבולבל. הפעם הוא לא התבלבל, וסיפר לכולם מדם ליבו את מה שעבר לפני לפני מספר שנים כאשר התפוצצה בקול גדול מעורבתו בפרשייה אחרת לגמרי. 

בשיחה על האי עם ליזה ומייקל סיפר יובל על הרשעתו בהחזקת סמים לשימוש עצמי: "כשעורך הדין שלי גילה שהודתי במיוחס לי הוא אמר 'תגיד, אתה מטומטם?', אי אפשר להוכיח דבר כזה. אבל זה מה שרציתי". יובל גם סיפר על העונש שקיבל: "עשיתי כמעט שנה עבודות שירות במקום של ילדים עם אוטיזם, וכשזה נגמר, המשכתי להתנדב פעם בשבוע"

צפו בווידאו לקראת שידור פרק 4 המלא לצפייה ישירה ערוץ 13 רשת הישרדות vip עונת 2021.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה