הכתר עונה 4 בנטפליקס ישראל צפייה ישירה תרגום מובנה חוזר להיות רלוונטי עם פטירת המלכה אליזבת

$(function(){setImageBanner('69f3c523-8194-44ef-9fd5-ea775a6dde19','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

העונה הרביעית עוסקת בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת בהן התחיל תהליך פיחות במעמד בית המלוכה האנגלי. יושבי הארמון מתחילים להתנתק מהעם ומהמציאות והאימפריה הבריטית היא זיכרון רחוק. הכתר עונה 4 בנטפליקס היא עדות מרתקת למה שהיה פעם בית המלוכה הבריטי והיום הוא לא יותר ממקור לאייטמים במדורי רכילות ומריבות על כסף גדול מאד.

הנסיכה האחרונה מגיעה לארמון הכתר  הכתר עונה 4 בנטפליקס ישראל צפייה ישירה תרגום מובנה חוזר להיות רלוונטי עם פטירת המלכה אליזבת 

הוא מה יפים הלילות הקסומים, מנותקים מהמצב, מהעולם מהאזרחים ומהחיילים שלא חוזרים מהקרב לאחר שנהרגו באיי פוקלנד המרוחקים. העיקר שבארמון שותים תה מסרוויס של שושלת מינג. בעונה הרביעית של הסדרה הכתר בנטפליקס אליזבט המלכה חוגגת 25 שנה על כס המלוכה. חמי יובל שנים שבו העולם התשנה מקצה לקצה, עוד מעט גם הקומוניזם ייפול ואימפריה תהיה מושג נרדף לכיבוש וניצול עמים אחרים. באירופה רק באי הבריטי ( בחלקו, כי הסקוטים מעולם יכרעו ברך בפני המלכה ) בית המלוכה הצליח להישאר במרכז העניין הציבורי בעיקר הודות לשערוריות שהביאו עליו הנסיכים ( עאלק נסיכים) צ'ארלס, נסיך ויילס ואחיו הנסיך אנדרו, דוכס יורק.

וככה זה הסתיים. בלי ספוילרים. דיאנה מתחילה את הסדרה כאשת הנסיך הבריטי ומסיימת כאהובת נסיך הכסף של משפחת פאייד . הכי רחוק מהמלכה הבריטית, הכי רחוקה מהכתר. 

הנסיכה דיאנה

מה ההבדל נסיך לדוכס התארים בסדרה הכתר 

לפני שנמשיך בביקורת עונה 4 הכתר, נעשה סדר בתארים של ארמון המלוכה. דוכס הוא תואר של עסקן או גנרל ללא דרגה. מנהל של הים. דוכס הוא מפקד צבאי בכיר ללא דרגה ששולט באזור מסוים. תואר "דוכס" ניתן לקנות, לבקש מהמלך או פשוט לתת לעצמך.

לעומתו, לנסיך יש דם מלכותי . הוא שליט אמיתי ולרוב הכינוי מוצמד למועמד לרשת את כס המלוכה. נסיך יכול להיות רק מי שיש לו דם מלכותי, במקרה הזה של שושלת טיודור. האם המעמד מונע מנסיכים להנפיק שטויות ? שימו לב לציטוט של הנסיך צ'ארלס כאשר העניק למלכת היופי הבריטית את הכתר : “אבא שלי אמר לי שאם אי פעם אפגוש אישה עם שמלה כמו שלך, אני צריך להסתכל לה ישר בעיניים” נו טוב. זה לא תמיד הצליח לו.

מה צפוי בעונה הרביעית של הכתר בנטפליקס ישראל

העלילה בעונה זו מתמקדת בשתי נשים ששנו את ההיסטוריה של הכתר הבריטי אחת ולתמיד.

הנסיכה דיאנה וראש הממשלה מרגרט תאצ'ר. אחת מתחילה את הסדרה כבובת חרסינה ומסיימת אותה בתוך ארון מעץ והשנייה מתחילה בתור גולדה מאיר הבריטית ומסיימת אותה כאשה אייקונית ואשת הברזל. שתיהן ביחד וכל אחת לחוד מסמלות את קץ הקונצנזוס סביב בית המלוכה הבריטי. השושלת שנוסדה בהקזת דמה של מרי מלכת הסקוטים מסיימת את דרכה ( הלגיטימית לפחות ) בדמה של הנסיכה דיאנה.

הכתר עונה 4 ביקורת על הסדרה

ולסיום אי אפשר להגיד שהסדרה לא מתחנפת ועושה חסד מיותר לבית המלוכה הבריטי. זה פוגם באמינות של הסדרה, אבל אפשר לחיות עם זה. מדובר רגע מרכזי אחד שייעדר בעונה הרביעית של הכתר בנטפליקס ישראל , מדובר על תכנית טלוויזיה משנת 1987 בשם It's a Royal Knockout. הספיישל "שנוי במחלוקת" הראה טורניר צדקה מבוים על כר הדשא של מגדלי אלטון Alton Towers. בני המשפחה המלכותית ובהם הנסיכה אן, הנסיך אנדרו, הנסיך אדוארד ושרה פרגוסון התחרו מול סלבריטאים בתחרות לוחם הנינג'ה. הסרט המביך לכשעצמו ועלילתו נגנזו מהעונה הרביעית וחבל.

צפן בווידאו של פרק 1 עונה 4 הכתר נטפליקס תרגום עברית מובנה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה