המירוץ למיליון אולסטארס פרק ההדחה השנייה ועסקת המאה

$(function(){setImageBanner('f1ae9ca0-c6d6-439e-bc21-d0f4531cf458','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

המירוץ מתחמם וזוג נכנס לרשימת המודחים ביום שני הקרוב בערוץ 13 לצפייה ישירה רשתTV. התכנית מתקדמת בקצב מעולה אבל רגע לפני שעוזבים את הפיליפינים זוג אחד יעזוב את המירוץ ויישמע את רון שחר אומר לו בפנים חתומות- עבורכם המירוץ הסתיים.

צפו בוידאו בסוף הכתבה "היא לא מסתכלת עליי ולא מחליפה איתי מילה, זה מטריף אותי"

ונתחיל עם הודעה חשובה להפקת התכנית המירוץ למיליון אולסטארס לצפייה ישירה

יש לכם תכנית מעולה. חצי מדינה מאוהבת בה והיא מנצחת כמעט מדי ערב בטבלאות הרייטינג. היא לא צריכה להיות דומה להשרדות vip שיצאה לנו מכל הכלים, רגע אחרי שהבנו שממתחרים המשיכו את המשימות גם אחרי שחזרו מהאי. 

המירוץ למיליון היא תכנית נגד השעון ונגד יכולת טובה יותר של המתחרים האחרים, בטח בעונה השמינית שהיא עונת אולסטארס. אנחנו מבקשים- די לקטעים בטעם השרדות. בכל ערב שאנו מתיישבים בסלון לצפייה ישירה המירוץ למיליון עונה 8 היא פשוט עושה לנו טוב על הלב. 

בתמונה: רון שחר מכריז על הזוג השני המודח צילום מסך ערוץ 13 

המשימה שטורפת את כל הקלפים רגע לפני ההדחה

אם אתם מחפשי אוצרות הפיליפינים היא המדינה עבורכם. אגדות על זהב המוסתר אי שם בהרים מביאות לאיים מחפשי אוצרות מקצועיים, עם ציוד חדיש וכולם רוצים למצוא את האוצר החבוי והאבוד של גנרל היפני יאמשיטה. באופן רשמי אף אחד לא מצא אותו עדיין וישנן מספר השערות שבי גורסות כי בסוף מלחמת העולם השנייה הגנרל מקארתור הוביל אותו בחשאי לארצות הברית, יש מי שחושב שהשליט הדיקטטור פרדיננד מרקוס מצא אותו וכך מימן את חייה הראוותניים של אשתו ועוד תאוריות. כסף תכלס אף אחד עוד לא ראה מזה. 

אבל בישראל 2 סדרות טלויזיה לצפייה ישירה מגלגלות מליון שקלים לזוכה במקום הראשון והדרך עוברת בפיליפינים. בתוך כדי זהב מחפשים הזוגות של המירוץ את הרמז הבא שיוביל אותם לתחנה הבאה. משימת הכדים הולכת להיות מסמר הערב. וגם המסר הארחרון במסע של אחד הזוגות המודחים. 

אמוציות וטונות של תחרות סמויה וגלויה מובילה להדחה מספר 2 של המירוץ עונה 8

שוב על המסך עולה וצפה הקומבינה. אני פחות אוהב את האלמנט של שילוב כוחות נגד הזוגות המתמודדים של המירות עונת אולסטארס. בעיניי, היא מייצגת את כל מה שלא טוב בחברה הישראלית. זה אולי מוסיף לדרמה אבל סיבה אמיתית לתחרות עזת יצרים בין הזוגות, בסופו של דבר הם לא אוכלים מתוך אותו סיר אורז. 

המירוץ למיליון עונה 8 פרק 7 הדחת העונה? 

אז זה מה שמחכה לכם צופים יקרים במסגרת המירוץ למיליון אולסטארס 2020 עונה 8 פרק7 לצפייה ישירה. קצב קצב בדרך לנקודת הסיום של הדחה מספר 2. בתוך הכדים מתחבא הרמז הבא ועוד שלב במירוץ בלי שרון שחר יקריא לך איזה פרס ניחומים אתה מקבל. 

צפו בוידאו! ככה מגיעים למשימות הדחה במירוץ למיליון בלי שרשרת חסינות אבל עם משימות שמעכבות אתכם. מסקנה תהיו נחמדים תמיד לכולם ושנה טובה מכולנו. בשבלנו גולשים יקרים אתם המיליון האמיתי 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה