הסוד של אלברט קונצרט בכורה לילדים וגם לגדולים במוזיאון אגם ראשון לציון

$(function(){})

פעילות בחופש הגדול בראשון לציון. מוזיאון אגם מארח את מופע הבכורה של תזמורת ירושלים מזרח ומערב במסע מוזיקלי חוצה גבולות. שש היצירות במופע מציגות קשת רחבה של סגנונות מוזיקליים, בעיקר מהמזרח התיכון, שהשפיעו עמוקות על המוזיקה הישראלית, ובהן משולבים ניחוחות פלמנקו, מוזיקה קלאסית ודיקסילנד. "הסוד של אלברט" שם את הדגש על כוחה המחבר של המוזיקה, על תקשורת מכבדת, קבלה וכיבוד הזולת והגשמת חלום.

תזמורת ירושלים מזרח מערב (צילום חיים יפים ברבלט)

מוזיאון אגם מארח הסוד של אלברט קונצרט בכורה לילדים וגם לגדולים יום חמישי, 15.7.2021, 18:00 


המופע מספר את סיפורו של אלברט, פועל במה באולם המארח. הוא מגיע לפני הקונצרט ודואג שהכל יעמוד במקומו ויהיה מוכן. כשמתחיל הקונצרט הוא עומד ומקשיב מאחורי הקלעים נסער מאוד, ולפעמים דומע מהתרגשות. לאלברט יש ידע עצום ואהבה גדולה למוזיקה, והוא יודע בעל פה פרטי טריוויה חשובים ולא כל כך חשובים. הוא חולה על מוזיקה, מעריץ את הנגנים, והמנצח בעיניו – מעל כולם.

 חנוכה 2022 פעילויות לכל המשפחה 

אבל חברי התזמורת לא יודעים על זה דבר. מבחינתם הוא עובד אולם ותו לא. אט אט, בדרך משעשעת ומרגשת, נרקם בין אלברט לבין המנצח שמתפעל מהידע והתשוקה שלו למוזיקה, קשר שמוביל לשיתוף פעולה ולהגשמת חלומו של אלברט – לנגן עם התזמורת.

תזמורת ירושלים מזרח ומערב מנגנת מוזיקה יוונית לצד קלאסיקות ערביות, פלמנקו ספרדי ושנסונים צרפתים. רוב הנגנים מנגנים בכלים קלאסיים מערביים, בהם כינור, ויולה, צ'לו, קונטרה בס ואבוב, ולצדם הרכב אנדלוסי מסורתי שנגניו מנגנים בכלים קלאסיים מזרחיים – עוד, קמנז'ה, קאנון, דרבוקה וטאר.

במופע ישתתפו 17 נגני תזמורת, השחקן אבי כהן והמנצח מתן יונה.

  • מחיר כרטיס: 50 שקלים
  • מספר המקומות מוגבל
  • מוזיאון אגם – מיש"ר 1, ראשון לציון

פעילויות תרבות, מופעיםף קונצרטים במדור תרבות ופנאי באתר נס ציונה נט. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה