הסרטים החדשים של חודש דצמבר 2021: משפחת אדמס 2, המתרגמים, הבת האפלה

$(function(){setImageBanner('b7622c78-81bd-4e5f-88a0-6047ff78a7a3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

בתי הקולנוע מחכים לכם בחודש דצמבר עם רשימת סרטים חדשים ומומלצים. והפעם נמליץ על 3 סרטים חדשים. צופים וחוסכים- כרטיסים 1+1 לסרט לכל בתי הקולנוע.

הסרטים המומלצים של חודש דצמבר 2021 חדש בקולנוע סינמה סיטי, yes פלנט, הוט סינמה

חודש דצמבר עוד מעט וזה הזמן לסגור את השנה עם סרטים חדשים בבתי הקולנוע. הפעם אמליץ על 3 סרטים חדשים שכל אחד מהם הוא פנינה קולנעית של ממש. באותה הזדמנות נשכיר לגולשים שמרבית בתי הקולנוע מאפשרים לרכוש כרטיס שני מתנה או מבצע 1+1 לסרט באמצעות כרטיסי אשראי. אז למה לא לחסוך?  

הבת האפלה The Lost Daughter סרט דרמה חדש בקולנוע אורך הסרט שעתיים 
לדה נמצאת לבדה בחופשה על חוף ים ביוון. היא מבחינה באם צעירה ובתה ובמערכת היחסים החמה שלהן. ההתבננות בהן מחזירה אותה לזכרונות מימי האמהות הקשים שלה ומההחלטות הטרואמטיות שנאלצה לקחת... סרטה הראשון של השחקנית מגי ג'ילנהול כבמאית, המבוסס על הרומן מאת אלנה פרנטה, הוא אחד הסרטים המדוברים של השנה וזיכה אותה בפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל ונציה. עם צוות שחקנים משובח הכולל את זוכת האוסקר אוליביה קולמן, הסרט ישאיר את חותמו הרגשי על הצופים וייחרט בזכרונו ובלבו.
הבמאית: מגי ג'ילנהול ששחקה והפיקה את הסדרה הצמד ושחקנים: אוליביה קולמן- זוכת פרס גלובוס הזהב לשנת 2016 עבור תפקידה בסדרה "ברודצ'רץ'", ג'סי באקלי, דקוטה ג'ונסון

לא רק לצעירים משפחת אדמס 2 אנגלית The Addams Family 2

קומדיה שחורה על זמנית שזוכה לעיבוד העשירי שלה מאז שנת 1938.

המשפחה המבהילה האהובה חוזרת בסרט אנימציה נוסף, משפחת אדמס 2. בסרט החדש מורטישיה וגומז מוטרדים מכמה מהר ילדיהם גדלים ומכך שהם מבריזים מארוחות משפחתיות ומכלים את כל זמנם בעיסוקים שלהם. על מנת להחיות את הקשר המשפחתי מחליטים ההורים לדחוס את וונסדיי, פאגסלי, הדוד פסטר ושאר החבורה אל תוך הקרוואן הרדוף שלהם ולצאת לחופשה משפחתית אומללה אחרונה. הרפתקאתם ברחבי אמריקה מוציאה אותם מסביבתם הטבעית ומביאה למפגשים קורעים מצחוק עם דודנם האייקוני "זה" ועוד מגוון דמויות מטורללות. מה כבר יכול להשתבש?

המתרגמים The Translators מתח / אימה אורך הסרט 105 דקות

תשעה מתרגמים, שנשכרו לתרגם את הספר האחרון המיוחל של טרילוגיה רבת מכר, כלואים בבונקר מפואר. כאשר עשרת העמודים הראשונים של כתב היד הסודי מופיעים ברשת, משימת החלומות הופכת לסיוט - הגנב הוא אחד מהם והמו"ל (למבר ווילסון) מוכן לעשות כל מה שצריך כדי לחשוף אותו... או אותה. סיפור בלשי מותח, מותיר את הצופים בקצה המושב מרותקים עד הסוף.
הבמאי הוא רג׳יס רוינסאר ועל המסך מככבים השחקנים : למבר ווילסון, אולגה קורילנקו, ריקרדו סקמרצ׳יו

צפו בטריילר סרטים חדשים בקולנוע המתרגמים הוט סינמה, yes, סינמה סיטי 

סינמה סיטי הטבת max לשעבר לאומי קארד, הנחה למנוי פיס פלוס כרטיס לסינמה סיטי החל מ 9 שח, הטבת בנק לאומי גודיז 1+1 לכרטיס קולנוע, קופון 1+1 אמריקן אקספרס כרטיסי קולנוע, הטבת מאסטרכארד כאל לקולנוע,

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה