הסרטים החדשים של נובמבר 2021: המלצות בקולנוע, טריילרים, כרטיסים 1+1 לסרט

$(function(){setImageBanner('dc7925dc-d147-4dd6-b1f2-a808b799eeca','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

עולם הקולנוע חזר לפעילות מלאה ואין כמו סרטים חדשים ומומלצים. הפעם במדור ביקורת סרטים מומלצים האי של ברגמן, הקופסה השחורה ומחשמלת סרט שישאיר אתכם עם הרבה חשמל באוויר.

האי של ברגמן לחובבי הבמאי השוודי אבל לא רק 
השחקן הבריטי טים רות והכוכבת הלוקסמבורגית העולה ויקי קריפס ("חוטים נסתרים") מגלמים את הזוג המדובר בסרטה השביעי של הבמאית הצרפתייה הנערצת מיה הנסן-לאב ("עדן"), הראשון שדובר כולו אנגלית. דרמה אישית ומבריקה שחושפת ברגישות רבה אמיתות מפתיעות וכואבות אודות זוגיות, יצירתיות, נאמנות ושרידותה של אהבה.

כריס וטוני מחליטים להעביר קיץ של כתיבה באי השוודי פארו, המקום שבו התגורר ופעל הבמאי האגדי אינגמר ברגמן. שניהם קולנוענים – היא בתחילת הדרך והוא יוצר מבוסס ומוערך. שעה שהתסריטים שלהם מתקדמים והם מתוודעים אל הנופים עוצרי הנשימה של האי, הגבולות שבין מציאות ובדייה מיטשטשים, הולכים ומערערים את אהבתם.

צפו בטריילר חדש בקולנוע האי של ברגמן 


 הקופסה השחורה מותחן מומלץ 

מתאו הוא אנליסט קופסה שחורה צעיר ומוכשר אשר מנסה לפענח את הנסיבות מאחורי התרסקות קטלנית של מטוס נוסעים חדש. לי זה קצת מזכיר את פרשת היעלמות טיסה 370 של מלזיה איירליינס אבל עלילת הסרט לא פחות סבוכה מהמציאות. קולנוע במיטבו. 

אך כאשר החקירה נסגרת על ידי הרשויות, מתאו חש שמשהו לא תקין בראיות. בעוד הוא מאזין מחדש להקלטות מהטיסה הוא מזהה מספר פרטים משונים. האם מישהו ערך את ההקלטה?

בניגוד להוראות מהבוס שלו מתאו יוצא לחקירה מטעם עצמו בעניין – מסע אובססיבי ומסוכן, במטרה לגלות את האמת אשר במהרה תאיים על הרבה יותר מהמשרה שלו.

על הבימוי: יאן גוזלן ומשחקים ברוב כישרון: פייר ניני הצרפתי העולה, לו דה לאג', אנדרה דוסולייה הוותיק והטוב המוכר לנו מ- "דיפלומטיה", "לאמץ אלמן", "לבבות".

צפו בווידאו טריילק הקופסה השחורה בבתי הקולנוע בישראל 

 
מחשמלת סרט חדש בקולנוע שיעביר לכם ער מחשמל! 

לינדי, אישה יפהפיה עם בעיות עצבים קשות, משתשמת בווסט משוכלל שמעביר בגופה זרם חשמלי בכל פעם שהיא מרגישה צורך להגיב באלימות.

למרות שרוב הגברים נרתעים ממצבה, אהוב ליבה מתאהב בה ונראה שחייה סוף סוף עולים על המסלול. כאשר הוא נרצח בעודם בדייט השני שלהם, לינדי יוצאת למסע נקמה ובדרך הופכת להיות החשודה המרכזית ברצח.

על המסך גלריה של שחקנים שכל אחד מהם הוא סיבה טובה להגיע לקולנוע. 

  • קייט בקינסייל לה אני שומר חסד נעורים מאז שחקה ב-1995 בסרט הבלתי נשכח פרחים ועשבים שוטים
  • סטנלי טוצ'י ששחק גם במשחקי הרעב ומי מביננו שלא יכול לשכוח לו את התפקיד בסרט הקאלט הכבוד של פריצי משנת 1985.
  • סוזן סרנדון מענקיות הקולנוע, זוכת פרס האוסקר וופעילה חברתית ופוליטית למען קידום זכויות אדם.

רשימת הטבות כרטיס 1+1 לסרט בבתי הקולנוע כרטיס שני מתנה 

  • מקס 1+1 סינמה סיטי הטבת max לשעבר לאומי קארד
  • הנחה למנוי פיס פלוס כרטיס לסינמה סיטי החל מ 9 שח
  • הטבת בנק לאומי גודיז 1+1 לכרטיס קולנוע
  • קופון 1+1 אמריקן אקספרס כרטיסי קולנוע
  • הטבת מאסטרכארד כאל לקולנוע 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה