העיר הטובה פרק 2 צפו בווידאו עוז זהבי רוצה להציל את העולם ולנצח את ביטוח לאומי.

$(function(){setImageBanner('5e62fc96-bb07-407a-8b45-a108498e3a78','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

העיר הטובה פרק 2 צפו בווידאו עוז זהבי רוצה להציל את העולם ולנצח את ביטוח לאומי. תביטו עליהם ותראו אותנו. כל חוליי החברה ישראלית מתנקזים לסדרה אחת במסגרת שידורי HOT. סקירה, ביקורת פרקים מלאים לצפייה ישירה בהוט.

העיר הטובה פרק 2 צפו בווידאו עוז זהבי רוצה להציל את העולם ולנצח את ביטוח לאומי.

לכל דור גיבור חברתי על המסך. קזבלן היה הראשון, אחריו ירון זהבי אותו גילם שלמה ארצי, ובדרך עוד כמה גיבורי מסך שניסו להציל את העולם. אפשר להרחיק בהיסטוריה של הקולנוע הישראלי עד לסרט המיתולוגי - הוא הלך בשדות. עכשיו עוז זהבי מנסה להציל את העולם שמסביבו בסדרה העיר הטובה פרק 2 צפו בווידאו עוז זהבי רוצה להציל את העולם ולנצח את ביטוח לאומי.

על מה הסדרה החדשה של הוט  HOT VOD, וHOT play וב-NEXT TV

אדם (עוז זהבי) הוא מורה מחליף עם כוונות טובות, בתיכון קטן בעיר קטנה שבורחת מההתמודדות עם נטייתו המינית. את כל האנרגיות שלו הוא מנצל כדי להציל את התלמידים שלו מגורל ידוע מראש של עבריינות, עוני וחיים נטולי חלומות. אבל אדם, שלא מצליח לתקן את עצמו, יצליח לתקן אחרים?.

ביטוח לאומי לא יעזור לכם. תפנימו. בעיקר אם מגיע לכם. 

המורה עם הכוונות הטובות משתמש עכשיו בתלמידים שלו, לומד לשחק מלוכלך, הכל כדי להשתלט על העיר ולהפוך אותה לעיר טובה, השאלה היא רק מי ישלם את המחיר? אז מי זה אדם? צעיר שלא מצליח להתמודד עם השדים הפנימיים שלו, והופך מגלומן עם רצון להיות גיבור מקומי, או מורה עם כוונות טובות שנאלץ לשחק משחק מלוכלך כדי להציל את העיר שלו.

ואיך כל זה קשור לבחירות לעירייה ולמחלקת הרווחה ? 

ברגע של זעם ותסכול על ראש העיר הוא דוחף את תומר, התלמיד האהוב עליו, למעשה שסוחף את שניהם למלחמה אלימה על העיר שלהם. כשלתוך כל המהומה מגיע דוד (אימרי ביטון) לשכור חדר בדירה של אדם, וביניהם מתחיל רומן, אדם מתעורר לחיים ומכריז על עצמו כראש העיר הבא.

רשימת השחקנים בסדרה החדשה של הוט 

שחקנים: עוז זהבי, אגם בוחבוט, אימרי ביטון, תיקי דיין, אילנית לוי, יעקב כהן ועוד...יוצר ובמאי: אלירן אליההפקה: יולי אוגוסט הפקות

צפו בווידאו לקראת שידור העיר הטובה פרק 2 לצפייה ישירה מה קורה כאשר  כשאדם פגש את דויד 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה