הצגות חנוכה בנס ציונה 2023 : מתנות קטנות, ניצחון המכבים תאריכים

$(function(){})

עמוד מתעדכן! הצגות ילדים בחנוכה 2023 בנס ציונה. אלו מופעי החנוכה שיגיעו לעיר נס ציונה בקרוב. במדור הצגות ילדים בנס ציונה תוכלו למצוא מידע על הצגות הילדים בהיכל התרבות נס ציונה מועדי הצגות נוספות באזורנו.

הצגות ילדים בנס ציונה לוח מופעים כרטיסים מוזלים הנחות ומבצעים

ניצחון המכבים הפקת הענק המרכזית מופע חנוכה עם רינת גבאי 27.11.2023
17:45 היכל התרבות נס ציונה

 "ניצחון המכבים" מופע חנוכה, הפקת הדגל המרכזית מחזמר מקורי בהפקת ענק לכל המשפחה המביא את סיפורם של המכבים והמרד ביוונים, ונס פח השמן. בעיבוד חדש, מרהיב, קצבי וסוחף לכל המשפחה. בהשתתפות הכוכבים הגדולים בישראל. מי מופיע?. רינת גבאי,  דילן דרור,  ולרי חמתי, הראל מויאל, אביעד בנטוב

לפרטים נוספים ניצחון המכבים הצגת ילדים חנוכה 2023 מבצעים הנחות תאריכים

מתנות קטנות מופעי חנוכה 2023 בנס ציונה  14.12.2023, היכל התרבות נס ציונה

בעקבות ההצלחה האדירה של ההצגה - מתנות קטנות אנו חוזרים במופע חנוכה ומגיעה למופע גם בנס ציונה. רמי קליינשטיין בתפקיד מנהל חנות מתנות קטנה ומטריפה, מארח את כוכבי הילדים טל מוסרי וענבלי ואת כוכבי הספרים במופע מוזיקלי איכותי ומוקפד עם השירים האהובים מכל הזמנים המונגשים לילדים.

הצגה קסומה, מצחיקה ומרגשת בבימויו של אודי גוטשלק וע"פ שיריו המרגשים של נעם חורב בכיכובם של רמי קלינשטיין, טל מוסרי, ענבלי, שמוליקיפוד והחבר החדש "כראמל"

מתנות קטנות - מופע חנוכה כרטיסים מבצעים הנחות

סיפור הנס - חיפזון וזהירון חנוכה 2023 בנס ציונה 

חיפזון וזהירון עם כל החברים בשכונה, מתארגנים לערוך מסיבת חנוכה, עם הדלקת נרות, הפתעות וכמובן סופגניות טעימות. הם לא חשבו לרגע, שאנטיוכוס הרשע יגיע לשכונה וינסה לחבל להם בתכניות. האם הוא יצליח להשתלט על השכונה ולהרוס את המסיבה?

כוכבי הסדרה האהובה "חיפזון וזהירון" יוצאים מהמסך את הבמה ומציגים לילדים ולהורים את סיפור נס חנוכה. נצחון המכבים, נס כד השמן ועוד ממנהגי החג. בדרך חווייתית, מקורית, מלאת הומור וצבע. הצגה רבת משתתפים, חוויה לכל המשפחה. מחכים לכם עם "סיפור הנס"

סיפור הנס חנוכה חיפזון וזהירון

כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה