בית הפנאי נס ציונה הרצאות ומופעים: הדרך אל האושר, אתי אנקרי, תורת המשחקים המוזיקליים מגיעים לבית הפנאי מאי יוני 2022

$(function(){})

הרצאות מופעים בית הפנאי נס ציונה 2022 - אחרי פסח. הדרך אל האושר, אתי אנקרי, תורת המשחקים המוזיקליים, מגיעים לבית הפנאי מאי יוני 2022 ועוד מגוון נושאים מרתקים. לוח פעילות באתר נס ציונה נט.

https://pixabay.com

הרצאות בנס ציונה: הדרך אל האושר, אתי אנקרי, תורת המשחקים המוזיקליים מגיעים לבית הפנאי מאי יוני 2022

על ההרצאות הקרובות בבית הפנאי בנס ציונה. קישור להרשמה בסוף העמוד. 

ד"ר רז יצחקי | ת'לוניוס מונק : תורת המשחקים המוזיקליים הרצאות בית הפנאי נס ציונה שני,09/05/2022 בשעה 20:30

לאורך ההיסטוריה, אמניות ואמנים יצקו לתוך הג'אז את עולם התוכן הפנימי שלהם. המוזיקה שלהם הייתה ביטוי אישי אותנטי של קשת רחבה של תעצומות נפש: אהבה, שמחה, עצבות, תסכול ואף כאב. הסדרה תעסוק בסיפור האישי המרתק של הגדולות והגדולים של עולם הג'אז. 

ת'לוניוס מונק: תורת המשחקים המוזיקליים המוזיקאי הסקרן ביותר בעולם הג'אז. איש לא ידע מה מתחולל בראשו של אותו ילד הכלוא בגוף של מבוגר. מונק היה אמן נדיר שהיצירות שלו ונגינתו עומדות כתת-ז'אנר עצמאי בקשת הסגנונות הצבעונית של הג'אז.

ד"ר טל זילבר | המוסיקה הרוסית לפסנתר - מפגש של מזרח ומערב חגיגת בוקר בית הפנאי–ים , רביעי, 11/05/2022 בשעה 10:30

סודות הפסנתר - מסע בין עולמות מוזיקליים. ד״ר טל זילבר הוא פסנתרן, מלחין ומרצה, בעל קריירה בינלאומית. בהופעותיו הוא משלב באופן ייחודי רפרטואר קלאסי לצד קטעי ג׳אז ואימפרוביזציה. המוזיקה הרוסית לפסנתר מפגש של מזרח ומערב בניגוד למלחינים הגרמנים, הצרפתים והאיטלקים שהיוו את עמוד התווך של המוזיקה האומנותית עוד מראשית ימי הביניים והרנסנס, המלחינים הרוסים הצטרפו למועדון היוקרתי החל מהמאה ה- 19.

יהלי סובול מוניקה סקס מופע סולו אקוסטי בית הפנאי-אולם חמישי, 12/05/2022 בשעה 21:00 

במופע משלב יהלי את המיטב מכל האלבומים שיצר עם מוניקה סקס ולבד, מ"פצעים ונשיקות" ועד "ריצות ארוכות", יחד עם שירים שכתב לאמנים אחרים כמו יזהר אשדות, אריק אינשטיין ויהודית רביץ. אליהם מתלווים סיפורים וגרסאות כיסוי לאמנים שהשפיעו עליו, בהופעה חיה מאוד, דינמית, משתנה ותמיד חד פעמית! בין השירים שיבוצעו במופע: "מכה אפורה", "השמלה ממדריד", "איש קש", "סוס", "שנים חסומות", "מנגינה", "כל יום קצת", "מספיק בנאדם" ועוד..

ד"ר קרן אור חן | קבלת החלטות שני, 16/05/2022 בשעה 20:30

קבלת החלטות בצמתים בחיים - הדרך אל האושר. הרצאה ייחודית ויישומית, העוסקת בקבלת החלטות בצמתים בחיינו ומעניקה כלים ליצירת אווירה חיובית ונוגעת בנקודות רבות. איך להגביר רגשות חיוביים ואופטימיות? חשיבותה של הכרת תודה, איך להשיג מטרות ותכלית בחיים? איך לפתח מערכות יחסים בין אישיות? 

יואל שתרוג | "בין פריז לאינסטנבול" הרצאות בית הפנאי נס ציונה, שני, 23/05/2022 בשעה 19:30

מסע מצולם בכל אחת מהיבשות שעל פני כדור הארץ עם מיטב המרצים והצלמים. "בין פריז לאיסטנבול" מסע בעקבות האוריינט אקספרס 
מרצה: יואל שתרוג, עיתונאי, צלם, אמן, מורה לצילום ומנכ”ל “אדמה יוצרת” מסע במנהרת הזמן ברכבת שהסיעה את אצולת אירופה, מלון פאר על גלגלים, שפעלה במשך קרוב למאה שנה בין פריז לאיסטנבול. 3,000 קילומטר של נסיעת מותרות בין 7 מדינות. מסע שנולד לפני שנים רבות בעקבות הספר “רצח באוריינט אקספרס”. הרצאה שהיא “יומן מסע” המשלב: תמונות, מוזיקה, מצגות, קטעי סרטים ומחשבות והגיגים שעלו במהלך המסע.

שמרית אור עם אנסמבל פסיפס חמישי, 26/05/2022 בשעה 20:00 

סדרת מופעי משוררות ובהנחייתן מגיעה לבית הפנאי בנס ציונה. סדרת מופעי מחווה ליוצרות הגדולות בזמר העברי
מופעים ייחודיים בהנחיית היוצרות הגדולות, במסגרתו אנסמבל מוזיקאים מבצעים את השירים המוכרים והמרגשים בעיבודים חדשים ומפתיעים לצד סיפורים מאחורי הקלאסיקות הגדולות.

תיקון ליל שבועות בית הפנאי נס ציונה - גולן אזולאי מארח את מאיה אוחנה מורנו חמישי, 06/06/2022 בשעה 21:00

ערב מוזיקלי מיוחד לכל הקהלים הכולל שיח בין גולן אזולאי למאיה אוחנה מורנו ועם הקהל על "הדיבר שדיבר אלי", תעצומות נפש, גבורה יהודית ורוחנית, מסע אל האור והתקווה בסיפורים, ניגונים ושירים.

אתי אנקרי מופע לרגל 30 שנות יצירה חמישי,09/06/2022 בשעה 20:30

יצירתה המוסיקלית של אתי אנקרי המתפרסת על פני 3 עשורים הניבה עד כה 11 אלבומים שונים ומגוונים דרכם משתקפת יצירה אישית, עשירה ומקורית.  האלבום הראשון והמופתי "רואה לך בעיניים" פילס וסימן את ראשית הדרך ובהמשכו נוצרו אלבומים נוספים
וביניהם "קראת לי אסתר", "והים", "מליונים", "הניגון שלך", "אתי אנקרי בשירי  רבי יהודה הלוי"  וכן אלבום  השורשים התוניסאי "יא אמנא".
שירים במופע מהווים אבני הדרך במסע  שבין קודש לחול, מזרח ומערב  ומהעבר לעכשיו. המופע מלווה הרכב מוסיקלי משובח ומגובש המלווה את אתי שנים רבות. לבקשת האמנית המופע לנשים בלבד.

 כרטיס Gift Card להרצאות בבית הפנאי נס ציונה 

מחפשים מתנה מקורית ומעשירה ? וזה בדיוק מה שתקבלו עם Gift Card של בית הפנאי , משה לוי 6 נס ציונה. איך זה עובד ?  אתם מטעינים סכום ולהם נישאר לבחור ממגוון הפעילויות של קריית התרבות: הרצאות * מופעים * הצגות * סרטים * חוגים * טיולים. איך רוכשים ?  בטלפון 08-9400333 או שתשארו מספר טלפון ונשמח לחזור אליכם.

בית הפנאי נס ציונה הרצאות מופעים טלפון הזמנת מקומות 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה