השוטרים לצפייה ישירה ערוץ 12 פרקים מלאים- הסדרה המעולה שחוזרת עם עונה 2

$(function(){setImageBanner('3676dc26-5c45-40d0-97e9-97cfe15e448c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

אחרי שלל סדרות שעשו צחוק מלובשי המדים הכחולים מגיעה השוטרים לצפייה ישירה ערוץ 12 פרקים מלאים ועושה אתם חסד ואולי גם צדק פואטי. שחקנים צחי הלוי ( זוכה הזמר במסכה), שני כהן, מאור שוויצר ( שעת נעילה) דני שטג הוותיק ודניאל גד

אם רק הייתי יודע למה אני נכנס- צחי הלוי השוטרים בתפקיד ראשי ראשון 

זה היה רק עניין של זמן עד שצחי הלוי יקבל תפקיד ראשי בסדרת ישראלית מומלצת במרכז הפריים טיים. אז אחרי 2 סדרות משטרה ישראליות הוא מקבל את הצ'אנס להציל את כבוד השוטרים בישראל. החורף עדיין בעיצומו ולסדרה השוטרים בערוץ 12 לייב יש את כל הסיכויים להיות להיט שיחמם את המסכים שלנו בחורף הזה. 

ומה עכשיו?. מזל שהגיעה שנת 2023 והמציאות מכה חזק בעלילת הסדרה. הסדרה השוטרים עונה 2  חוזרת לעונה חדשה וישחקו בה  שני כהן, צחי הלוי, מאור שוויצר, דני שטג, דניאל גד, יפתח קליין, פיראס נסאר, אלי אלטוניו ועוד

אחרי מנייאכ ובלקספייס המשטרה מחכה לסדרה שתקשם את כבודה

קל מאד להשמיץ את המשטרה בישראל. לא פעם עם הרבה צדק. כבר לא מדובר בבדיחות הישנות והחבוטות על השוטרים שעושים קניות בניידת או כישורי הקריאה והכתיבה שלהם. עכשיו כבר מדובר על הספק שיש בציבור באשר ליכולתה של המשטרה לאכוף את הסדר הציבורי בישראל, או לרמת האמינות הציבורית של מובילי המשטרה בישראל. אם זה לא מספיק, המשטרה מוצאת את עצמה לאחר 2 סדרות שבהן נחבטה התדמית שלה כהוגן-  "מנייאכ" המעולה ו"בלקספייס" שכמעט עברה לגבול המציאות הדיסאוטופית. 

על מה הסדרה השוטרים בערוץ 12 מאקו עונה חדשה 2023

זוכרים את פרשת השוטרים הנוקמים מנהריה? ובכן המציאות עולה על כל דמיון. כעט היא עולה למסך עם סדרה מעולה שפרשת השוטרים מנהריה עומדת במרכזה. מסקרן אותי מדוע שמה המקורי של הסדרה שונה מ "השוטרים הנוקמים".ל"השוטרים" 

רשימת שחקנים השוטרים ( הנוקמים) 

צחי הלוי בוגר מיומנה, בוגר פאודה וללא ספק אחד השחקנים והיוצרים החשובים בישראל כיום. אגב צחי שרת בצה"ל כמפקד צוות ביחידת שמשון ומאוחר יותר כקצין בדובדבן. 

אורי גבריאל האיש והאגדה, החל מהסרט "מתחת לאף" ועד לשיא של הבורר" אתו כל סדרת פשע ישראלית נראית אמיתית והוא אגב תמיד במקום הנכון. 

יחד אתם על הסט אלי פיניש, דור הררי, דני שטג, דניאל גד, הדר רצון-רותם, שירי מימון ומאור שוויצר אשר "שוחרר משירות בצה"ל מסיבות רפואיות"(1)הספיק מאז לקחת חלק בתפקיד מרכזי בשעת נעילה של הערוץ הראשון וכעת בדרמה החדשה בערוץ 12. 

צפו בווידאו לקראת פרק ראשון לצפייה ישירה מאקו ערוץ 12 השוטרים בכיכובו של צחי הלוי . סדרה ישראלית לצפייה ישירה מאקו לייב

1 - מקור - wikipedia

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה