חדשים בנטפליקס סקירת סדרות סרטים המלצות ביקורת דצמבר 2023 ינואר 2024

$(function(){setImageBanner('b3bc5d78-a45a-4df5-9192-e4864541fd48','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

חדשים בנטפליקס סקירת סדרות סרטים המלצות ביקורת ינואר 2024 מה חדש ומומלץ בנטפליקס ישראל עם תרגום עברית מובנה סרטים וסדרות.

מה רואים היום בנטפליקס ישראל. קבלו את הסרטים המובילים לצפייה ישירה

חדשים בנטפליקס סקירת סדרות סרטים המלצות ביקורת דצמבר 2023 ינואר 2024

מה עושים בימים מאתגרים?. חלק מאיתנו צולל אל תוך הספרייה האינסופית של סרטים וסדרות לצפייה ישירה. היכן רואים?. מלבד סדרות דוקו מדהימות אותן תוכלו לראות בחינם באמצעות YOUTUBE או שירות TUBI TV נטפליקס ישראל מאפשרת צפייה ללא הגבלה בתכנים. מה חשוב לזכור?. צפייה ישירה ללא הגבלה פתוחה גם בפני בעלי חבילה בסיסית בנטפליקס. 

תראו איזו אישה מגיעה לנטפליקס וונדר וומן לצפייה ישירה 

Wonder Woman
הנסיכה לוחמת עוזבת את ארצה השלווה והשקטה שנמצאת באי מוגן. לאן היא שמה פעמיה?.  בתקווה לשים קץ למלחמה הרסנית בעולם שבחוץ. האם היא תצליח?. 

Wonder Woman 1984

בזמן העבודה בסמיתסוניאן, גיבורת העל הסודית דיאנה פרינס מגלה את הנס - והאיום - של כוחותיו המדהימים של חפץ מסתורי. וברוח התקופה אני יכול לשאול - יש לנו כאן הרבה עבודה, האם אתה יכולה להגיע ולסייע?. כנראה שלא אבל מה שבטוח שתאהבו את אחד הסרטים היפים הומומלצים בנטפליקס ישראל. 
 

לא להאמין לאף אחד: החיפוש אחר מלך הקריפטו

מייסדה הצעיר של בורסה למסחר במטבע קריפטו שהתחילה להתרסק מת באופן בלתי צפוי. המשקיעים הזועמים חושדים לא מדובר במוות בנסיבות טבעיות.

יורשי הארץ בנטפליקס דרמות טלוויזיה מומלצות 

הוגו יור הצעיר ורב-התושייה מנסה לעשות לעצמו שם בברצלונה של המאה ה-14, אבל אינו שוכח את ההבטחה שהבטיח למשפחת אסטניול.  מי משחק ?  בכיכוב יון גונזלס,דוויד סולנס,אלנה ריברה. 

הקפסולה קומדיות בנטפליקס המלצות 

הם מתגנבים החוצה, שוכבים זה עם זה, ומאבדים את זה לגמרי: שחקנים ואנשי הפקה של סרטי פעולה שוברי קופות מנסים לצלם סרט המשך בזמן שהם שוהים בבידוד במלון יוקרתי. 

זאק אפרון עם שתי רגליים על הקרקע

מומלץ לצפייה בנטפליקס ישראל סדרת דוקו על חיים בריאים ומקומות ברחבי העולם המציעים מגוון אפשרויות לחיים בריאים וטובים . כוכב הסדרה הוא גם כן הפתעה בפני עצמה. קבלו את כוכב משמר המפרץ - זאק אפרון עם שתי רגליים על הקרקע

התכנית שצולמה לפני התפרצות הקורונה מכניסה  אותנו לפרופורציה באשר לבעיות הקיומיות של האנושות. זאק אפרון יוצא בעקבות מה שיכול להיות בעיות קיומיות בעתיד הקרוב של האנושות. הסדרה נקראת זאק אפרון עם שתי רגליים על הקרקע ואני הייתי רוצה להוסיף על הקרקע הרועדת.

 עוד באתר

המדור הלוהט בכל השנה כתבות אטרקציות אירועים סרטים וסדרות 

לכאורה עד לפני מספר חודשים האנושות התעסקה עם בעיות שוליות כמו משבר המים בעולם , זכויות אדם במשטרים חשוכים וכל מי שרצה להיות בעניניים התעניין בחיים בריאים ניו איי'ג ואוכל בריא. 

Down to Earth with Zac Efron

לא חשבתי שאפרון שככב בסרטים כמו משמר המפרץ או היי סקול מיוזיקל יבצע תפנית חדה ויגיע יום שבו אצפה בנטפליקס ישראל בתכנית שלו על חיים בריאים יחד עם גורו החיים הטובים דארין אוליאן. אבל הופתעתי לטובה והסדרה בהחלט עושה את שלה - מעבירה זמן מסך בימים שאני לא יוצא מהבית. 

על מה הסדרה החדשה עם זאק אפרון נטפליקס ? 

שני חברים יוצאו לדרך. אפרון והגורו מסתובבים בעולם ומחפשים דרכים לחיות חיים בריאים. אל תשכחו שוב שמדובר בסדרה בנטפליקס שצולמה לפני התקופה המתאגרת שעוברת בימים אלו האנושות. מי היום זוכר בכלל שיש בעולם משבר מים ? 

אז אם לסכם משובר בהחלט בסדרה מומלצת לצפייה בנטפליקס ישראל. כמה מתוכה יישאר אצלנו בלב , לעומת סדרות כמו כסף מלוכלך - קשה להגיד. בכל מקרה אני אהבתי מאד את זאק אפרון  שתי רגליים על הקרקע

כמה עולה מנוי בנטפליקס ישראל 

ברוח המשבר הכלכלי 2020  ,אני באופן אישי חושב , שנטפליקס היא עדיין אופציה שפויה מבחינת מחיר מנוי חודשי של ספקית תוכן. בהנחה שבלא מעט בתים יש סמארט טיוי הפועל על בסיס אינטרנט וניתן לצפות בערוצים החופשיים ובשלל אפליקציות , אז כבר אין צורך לשלם מאות שקלים בחודש על ספקיות תוכן. 

חבילה בסיסית 32.90 שקל לחודש איכות צפייה רגילה 

חבילה סטנדרטית 46.90 שקל לחודש איכות צפייה HD

חבילת פרימיום 60.90 שקל לחודש איכות צפייה אולטרא HD 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה