זמר במסכה השור יזהר כהן המודח החמישי בתכנית

$(function(){})

תודו שאתם מופתעים! הפרק האחרון של זמר במסכה ערוץ 12 לצפייה ישירה חשף שהוא הזמר בתחפושת יזהר כהן הפתיע את כולם! והוא המודח החמישי בתכנית. הרמזים ממש לא עזרו לפאנל השופטים לנחש את מי שר מאחורי המסכה! ועכשיו אחרי שאנחנו כבר יודעים מי היו הזמרים שנחשפו ממתינים לנו הפרקים עם הדמויות הכי מסתוריות ועם ניחושים זמר במסכה ערוץ 12

 יזהר כהן זמר במסכה השור במסכה ערוץ 12  

על השבוע המדינה הייתה במתח! מי הזמר במסכה ששיגע את כולנו, גרר אחריו גל שמועות ברשתות החברתיות, טמטם את האינסטגרם ולא השאיר מקום פנוי בפייסבוק. ככה שלתוכנית הכי מצליחה על המסך יש כמעט 30% צפייה מדי פרק. 

ברגעים בו נחשף שיזהר כהן הוא הזמר בתחפושת השור הוא היה יותר נרגש מהקהל ואפילו יותר מאופירה אסייג. האמת שגם אנחנו לא חשבנו שתחפושת מסתורית כמו יזהר כהן השור תיחשף בשלב מוקדם יחסית של התוכנית. אבל לכו תדעו מה עוד צפוי לנו מתחת לתחפושות.

חשוב להודות זמר במסכה היא לא תכנית מוזיקה מי יודע מה. בחירת השירים יכולה להפתיע, כמו הביצוע של בדב  שהפתיע אותנו בענק עם "I'm Too Sexy" של Right Said Fred או אפילו ינון מגל הקקטוס ששר את " שמתי לי פודרה" של אביתר בנאי. אתם יודעים מה גם הבחירה ב"Fuego" של אלני פוריירה בביצוע הפופקורן היא מפתיעה. 

מי הפטריה במסכה - קראו את הספוילר הבלעדי שלנו 

כל השאר (כולל אותי כמובן) נצמדים לתוכנית בעיקר בזכות הסקרנות, הניחושים מי הזמר במסכה ופאנל השופטים בראשותו של צדי צרפתי האחד והיחיד! יחד שחר חסון מר צחוק, אופירה אסייג שלפעמים נדמה שכל המסכות זה שכנים שלה, וכמובן סטטיק ובן אל שמוכיחים שהם הרבה יותר משני זמרי פופ. טודו בום של פאנל. 

השירים של פרק 7 זמר סמכה צפייה ישירה 

 יעל "Nothing Compares 2 U" במקור שינייד או'קונור
מלפפון חמוץ "All About That Bass" הכמעט נשכח של של מייגן טריינור
דרקון "ויקיפדיה" של חנן בן ארי האחד והמיוחד שחייב לנו הופעה בדרייב אין של נס ציונה 
שור נראה לי שהוא היחיד שהוא לא שכן של אופירה האחת והיחידה תופעת מסך ברוכה בישראל 
תרנגול שיכול להיות כל אחד מהניחושים הבאים- צחי הלוי,אסי כהן, אקי אבני, שי אביבי או גל תורן אליל נעורי מה שבטוח שזו לא נועה ברזילי! לכל תרנגול יש הלול שלו.  עכשיו התרנגול הוךל לאפטר פארטי. 

זמר במסכה כל הספוילרים שטרם התגלו 

ולסיום טבלאות צפייה ואחוזי רייטינג. פרק 6 זמר במסכה גרף 28.4% בעוד שערוץ 13 לא משכיל להבין פרק בלהכות לחם ושעשועים נתן לנו את "המקור" וקיבל 7.2%. כמעט רבע. מסכן ערוץ 13. 

 אז בואו נזכר יחד ביזהר כהן מבצע את אבניבי ומקבל דוז פואה! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה