זמר במסכה מלפפון חמוץ עינת שרוף יוצאת מהתחפושת?

$(function(){})

הסתיימו הניחושים ומדינה שלמה יכולה לנשום לרווחה. הזמרת במסכה מלפפון חמוץ, לפי כל ספוילר וניחוש אפשרי, היא לא אחרת מאשר עינת שרוף, הכי רחוקה מדמות המלפפון החמוץ ומי שהצליחה למלא את קיסריה בערב שירה בציבור.

מללפון חמוץ או קורנישון ? 

בטח שמתם לב לטוויסט בתחפושת של המלפפון החמוץ, או המלפפונית שזה בכלל קורנישון ולא המלפפון קופסאות פח מארוחת הבוקר של טיול פסח.

לוסי אהריש היא החסידה - לחצו כאן 

זה כבר מזמן לא ספוילר מי היה המלפפון חמוץ בזמר במסכה?

ככל שהתוכנית מתקדמת ונשארות פחות מזמרות על הבמה הרמזים מהדקים את הניחוש שעינת שרוף נמצאת מאחורי המסכה של המלפפון אבל קודם כל בואו נראה מה נחשף עד היום ומי הוריד את המסכה עד היום.

פטרייה מיכל אמדורסקי
שור יזהר כהן
כריש דביר בנדק
דב גדי סוקניק
קקטוס ינון מגל
קרמבו טל פרידמן

למה עינת שרוף המלפפון במסכה

הנה כל הספוילרים הרמזים והניחושים אחד לאחד, כי אם עינת היא לא הזמר במסכה, משהו משחק אותה כמו שצריך, וזה עוד כלום לעומת הניחוש שהתרנגול הוא צחי הלוי .

  • כי הקול של שרוף נשמע לנו מוכר מתחת למסכה של המלפפון
  • אבא שלה סגן שר החקלאות ומכן הנהג הצמוד
  • "אמא שלי הייתה מלכה" כל קראו לאמא של עינת שנולדה במושב חצב שזה כבר מביא אותנו לרמז הבא- תפוז.
  • תפוזים- לולא הייתי זמרת ומלכת השירה בציבור מה אני הייתי? עינת שרוף מספר שתמיד חלמה להיות חקלאית. מה שבטוח שאנחנו הרווחנו זמרת מעולה
  • נואיבה הוא אחד הרמזים הבולטים, אז מה הקשר לעינת שרוף? ברשת פורסם סיפור שכאשר היא הייתה בת 14 אביה נסע במיוחד לנואיבה על מנת להחזיר את עינת מטיול שהתארך.

בתוכנית הקרובה יעלו להדחה 6 מסכות היעל, הפופקורן, המלפפון החמוץ, תרנגול, חסידה ודרקון מה שטוח הוא שכולנו, משהו כמו 800,000 צופים נוכל לראות האם צדקנו בכל הקשור לניחושים זמר במסכה.

לסיום סרטון ספוילר ענק מי המללפון של זמר במסכה, אנחנו לא מסכימים לאף מילה! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה