חדשים בנטפליקס לצפייה ישירה 2024: זאק אפרון, משחקת באש, אלכסנדר הגדול, איינשטיין והפצצה

$(function(){setImageBanner('ab25173e-965e-4ca1-9c41-f52db310fd70','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46977,'Image','');})

מי אמר שמשעמם לו בנטפליקס 2024?. קבלו סקירת סדרות וסרטים לצפייה ישירה ללא הגבלה שעולים במהלך 2024 וייגרמו לכם להיצמד למסכים. הנה כמה המלצות לצפייה בסרטים חדשים וסדרות בנטפליקס תכינו את הפופקורן לבד

משחקת באש עם זאק אפרון הסרט שלא תרצו להחמיץ 

נטפליקס היא לא רק אסופת סדרות אלא גם סרטים מעולים לצפייה ישירה עם צרגום עברית מונה ללא צרך בהורדה. אחד הטובים שבספריית התוכן עולה לאוויר ב 16/02/2024.

צ'ארלי היא נערה שיכולה להצית אש בכוח המחשבה. ככל שהיא מתבגרת כוחה גדל, וכוחות רשע מתחילים לרדוף אחריה ואחרי משפחתה. מי משחק?. זאק אפרון,ריאן קיירה ארמסטרונג,סידני למון. 

ביום שאחרי ולפני איינשטיין והפצצה

הוא סמל לגאוניות ומילה נרדפת לפריצת הדרך המדעית הגדולה ביותר של האנושות. אבל דרכו שזורה בפרשיות נסתרות. מה קרה אחרי שאיינשטיין נמלט מגרמניה הנאצית? דוקו‑דרמה שצוללת לתוך מוחו של גאון מיוסר באמצעות צילומי ארכיון ודבריו של איינשטיין עצמו.

משחקים ומככבים

איידן מקארדל שמככב בלא מעט סרטים ביוגרפיים.

אנדרו הייבל

וגם ליהוק מפתיע של רייצ'ל ברי אחת מדמויות הראשיות ב-"Glee" ומחברי המקהלה המקוריים

שווה צפייה בנטפליקס איינשטיין והפצצה שהצילה את העולם 

2400 שנה אחרי אלכסנדר הגדול עדיים נחשב לאל בשר ודם הסדרה בנטפליקס

יש לכם לילה לבן? סוף שבוע ארוך ואין לכם חשק לצאת מהבית?. הרשו לנו להציע לכם אורח מימים עברו. אחד כזה שתשמחו לארח בסלון. קבלו את אלכסנדר הגדול: אל בשר ודם. הוא כבש את העולם העתיק בסערה, היה אחראי על פירוק האימפריה הפרסית האחרונה ואפילו ייסד את שושלת המלוכה הסלואוקית במצריים. 

מה על המסך?. סדרה המשלבת שחזורים דרמטיים וראיונות עם מומחים כדי לשפוך אור על חייו יוצאי הדופן של אלכסנדר הגדול ועל תשוקתו הבוערת לכבוש את העולם.

מי משחק?

באק בריית'ווייט

מידו המאדה

אגני סקוט

מדובר בסדרת דוקודרמה בעלת שישה חלקים החושפת את חייו יוצאי הדופן של אלכסנדר הגדול באמצעות השינוי הרדיקלי שלו מנסיך לוחם לאל חי.

הסדרה המומלצת לצפייה בנטפליקס חוקרת את עלייתו כצעיר גולה לתוך האובססיה שלו להביס את הקיסר הפרסי האדיר דריוש. לאן כל זה הוביל את מוקדון?.  לכבוש את העולם הידוע תוך קצת פחות משש שנים. סיפורו המרתק של אלכסנדר מוקדון מסופר באמצעות דרמה מדהימה השזורה בתובנה אקדמית מומחית, ארכיאולוגיה פורצת דרך וחפירות מתמשכות באתר הארכיאולוגי באלכסנדריה.

צפו בווידאו אלכסנדר הגדול בנטפליקס פרקים מלאים 

זאק אפרון עם שתי רגליים על הקרקע

השחקן זאק אפרון וגורו החיים הבריאים דארין אוליאן יוצאים למסע ברחבי העולם ומחפשים דרכים לחיות חיים בריאים ובני־קיימא. השניים מטיילים בעולם . הסבב שלהם כולל איסלנד ,צרפת ופורטוריקו ובכל מקום הם לומדים , מתנסים ומסבירים על בעיות סביב הקיום האנושי במקום. כמובן טרם ימי הקורונה. 

סדרה מומלצת לצפייה ישירה עם המון המון הומור ומבט מפוקח על החיים. אתם תהנו מכל רגע ! 

עקורים נטפליקס צפייה ישירה ודש מסיפורה של שפחה 

עוד באתר נטפליקס סרטים סדרות קישור סודי ומה קורה עם חודש חינם 

בואו נתחיל מזה שהתחלתי לראות את הסדרה בגלל הכוכבת איבון סטרקובסקי (Yvonne Strahovski) שחקנית אוסטרלית ממוצא אוקראיני ששבתה את ליבי בשלושת העונות הראשונות של סיפורה של שפחה. 

לא ככה אנחנו מדמיינים את אוסטרליה ארץ הקנגורו. במחנה פליטים שהוא למעשה בית כלא כלואים ערב רב של חסרי זהות , לוקים בנפשם וטיפוסים שאבדו את הדרך כמו הסדרה איפה שהוא לאחר סוף הפרק השני. בסך הכל מיני סדרה נחמדה עם מסרים חברתיים מוכרים אבל המשחק והבימוי הופך אותה לכזו שכיף לצפות בה ולהתקדם לסדרה הבאה. 

אל תוך הטבע Into the Wild

סרט משנת 2007 של הבמאי שון פן המבוסס על סיפרו אמיתי. שמרתי לכם אותו לסוף הכתבה והוא ההמלצה הכי חמה שלי על סרט השבוע של נטפליקס. 

לכאורה עוד סיפור על אנרכיסט צעיר שיצא לחפש את החיים בטבע רחוק מהתרבות העירונית , המושחחת בעיניו. אבל הודות ליומן שהשאיר כריסטופר מקנדלס , הדמות עליו מבוסס הסרט , אנו לומדים כמה קשה לשרוד באלסקה וכמה הפכפך הוא הטבע שיכול להיות מרהיב ומשביע ולעיתים מרעיב ומסוכן. 

המציאות והקולנוע חברו ליצירה על זמנית שהפכה לסרט קאלט. אולי המקבילה המודרנית של אדם בעקבות גורלו. 

יש בסרט 2 סצינות מכוננות ונשמח לתגובות הגולשים מה דעתם. הראשונה שריפת הכסף ופרידה מחיי הצריכה והשנייה כאשר מקנדלס מבין שבעלי החיים נדדו למקומות אחרים והוא נשאר רעב בטבע המרהיב של אלסקה וזועק לשמיים where are the fuking animals . 

מאז יציאת הסרט לאקרנים הפך אתר הצילום והאוטובוס המיתולוגי למקום עלייה לרגל ואף סכן חלק מהמבקרים באזור . הוא פונה לאחר שמספר מטיילים נדרשו לחילוץ . שלטונות אלסקה רתמו אותו למסוק והזיזו אותו למקום בטוח יותר.  

לסרט יש בעיה אחת בלבד - הוא דורש ממך לצפות בו שוב מעת לעת. הנופים , המשחק המעולה ופס הקול של  אדי ודר קראו לי בשנים האחרונות כמה פעמים למסך. נהנתי מכל רגע ואני מקווה שגם אתם. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה