חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 4 : כל אחד רוצה אישה יפה! 

$(function(){setImageBanner('f47f2070-9db6-4b7d-8d7e-ea233abb328e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

הזוגות מתקדמים לחופה ולירח הדבש. חתונה ממבט ראשון לצפייה ישירה מאקו לייב גורמת לנו להבין שלרווקים של ימנו אין סיכוי למצוא בן/בת זוג ולהקים משפחה, למרות שעל פי הסדרה זו משאת נפשם. האומנם? 

 חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 4 : כל אחד רוצה אישה יפה! 

שקט, משפחה וילדים. ואולי לא היו הדברים מעולם
והם עולים אל החופה זוגות, ומתכוונים לכל מילה שהם אומרים ומתחייבים. יהיה נעים. חבר שלי שלח אותי לעשות ניסוי. הוא בקש שאשמע את התיאורים ושאיפות של המועמדים לחתן כלה בעונות הקודמות ולבדוק האם ניתן להתאים אותן לדמויות בעונה הרביעית מאקו לייב. 
בשל קוצר הזמן ניסוי לא יצא אל הפועל, אבל ההרגשה שהנחת העבודה שלו נכונה. 

ובכל זאת חתונה ממבט ראשון עונה 4 מציעה סוג של תקווה, שאולי זה עוד אפשרי. שמתוך החיים בבועה בתל אביב, תצמח איזו אהבה, משפחה וזוגיות.  משהו צריך לפרנס את מדורי הרכילות. כי לבחורות ממגדל העמק אין חלומות על ספייס. מקסימום חתן טוב, מפרנס, עבודה קבועה ודירה מרווחת במחיר למשתכן. במדינת תל אביב החוקים שונים. והתוצאה לפניכם. 

ובכל זאת לקראת טו באב בואו נכיר את הזוגות של עונה 4 חתונמי 
• קארין שניידרמן ואיתמר עמי
• מעיין רובי ועמרי קראוס 
• מנור בר-טוב ובן מנדל 
מה עושות הרווקות בתל אביב על מנת למצוא חתן  
המילים של מנור שמספרת על המאמצים שלה למצוא חתן וכיצד ניסתה להתיישר עם אורח החיים של המועמדים לכריעת ברך, מייצגים אולי יותר מכל דבר אחר את תופעת העקוב הפך למישור. כיצד למרות ההצלחה האישית והמקצועית, הרווקים בישראל לא מצליחים לתרגם את החופש והשפע המדומה לזוגיות ומשפחה. צמד מילים שהופך עם השנים לחלום בלתי מושג כמעט כמו דירה ראשונה בלי משכנתא. 
• הוציאה דרכון אירופאי על מנת להצטרף לחיים בחו"ל עם גבר
• הפסיקה לעשן ולשתות עבור גבר שאהבה  
• שנתה את אורח החיים עבור בני זוג פוטנציאלים 
• כבר מאוחר. הגיע הזמן לאחד 
חתונה ממבט ראשון מאקו 12 לייב קשת. עונה 4 לצפייה ישירה. הזוגות, הסודות, הקטעים שמאחורי הקלעים של חתונתי. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה