ח ש י פ ה : מה מחפש בנו של השטן בנס ציונה? ראו בוידאו !

$(function(){setImageBanner('665b480f-c6eb-4003-9500-f9125a4b93ba','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

קבלו את סידרת הנוער החדשה של "כאן 11" "האחיין שלי בנץ" אותה כתב דרור וידמן הנס ציוני ובה מתקבל בנציפר (בנו של לוציפר..) ללימודים בתיכון בגיריונית (תוצאה של מיזוג בין תיכון בגין, תיכון בן-גוריון ותחנת הדלק אלונית) .
דבר הביקורת:
סדרה לילדים, לאחים גדולים וגם לסטלנים...
"האחיין שלי בנץ", סדרת המקור החדשה של כאן חינוכית, היא התוכן הכי טוב שיצא מהתאגיד מאז "חזרות". וגם אחד הדברים הכי קרובים ששודרו פה להומור של טינה פיי. וגם יורשת ראויה ראשונה ל"הפיג'מות". אנחנו יכולים להמשיך להשתפך - ואתם יכולים להתגבר על המבוכה ופשוט לצפות בה .

יח"צ כאן 11

את דרור וידמן הנס ציוני המוכשר, מכירים רבים וכמובן קוראינו הותיקים, אלו שקראו עליו בעיתון "כל נס ציונה" בשעתו., עוד כאשר היה ב 2007 ממקימי להקת  שְמֶמֶל -להקת אוונגרד שהוא היה התמלילן, המעבד והסולן שלה. להקה אשר שילבה סגנונות מוזיקליים שונים כמו קברט, ג'אז פולק ועוד עם... מוסיקה חסידית ! - או כפי שדרור ויידמן, כאן בתמונה-  הגדיר זאת, "פאנק יהודי במזרח התיכון"

פרטי

ולהם, הקוראים הותיקים וגם למי שלא, נספר בקצרה כי דרור (39) עבר רבות מאז ימיו בלהקה. הוא התברגן (מעט..) נישא לרעות והם גרים בנס ציונה, לא הרחק מהוריו רחל ואפי וידמן  ומגדלים את טליה ויותם.

במהלך השנים התמקד בכתיבה הפך לתסריטאי וכותב מוערך וברזומה שלו תמצאו, בין היתר

  • כותב ראשי, "היום בלילה"- לייט נייט בהנחיית גורי אלפי, קשת
  • תיבה ל״מדינת הגמדים״ – כאן 11
  • כתיבה לספיישל קומיקאים- גרייניק ואלתרמן, גורי אלפי, רשת
  • כתיבה ל"רד ודביר" עונה 2, רשת
  • כתיבה לתכנית 'מצב האומה' ברשת, ערוץ 10
  • כתיבה לתכנית 'נבחרת ישראל בטלוויזיה', ערוץ 10
  • כתיבה לתכנית 'עד הבחירות זה יעבור', ערוץ 10
  • כתיבה לתוכנית 'הלילה עם ליאור שליין', ערוץ 10 (עונה 2-3)

עתה הוא עומד מאחרי הסידרה החדשה כאמור וברור שהיא מתרחשת בנס ציונה...

ארכיון

להקת שממל - היו ימים...

קיראו קטע נוסף מן הביקורת המעולה שפירסם היום זוהר אורבך ב" מ א ק ו "

הסידרה ממש נתנה לעצמה דרור לעוף עד הסוף, בהתחשב בעובדה שהיא מספרת על הבן של השטן. כן, זאת נקודתם.הפתיחה: יוני (דניאל קורן), מורה נוירוטי מנס ציונה, חותם על עסקה עם השטן לפיה הוא יעביר ילד אחד בגרות ובתמורה יהפוך למנהל בית הספר בו הוא מלמד. אבל כמו כולנו, יוני לא השכיל לקרוא את תנאי השימוש - הילד הזה הוא בנו של השטן, בנציפר (אורי ורד), והוא יגור עם יוני עד שיקבל תעודת בגרות מלאה. אם יוני לא ימלא את חלקו בחוזה, נשמתו תישלח לייסורים נצחיים בגיהינום; אם ימלא את חלקו, הוא ייהפך למנהל, ויזכה בבחורה - שיא-גל (אושרית סרוסי המופלאה).

זה לא שבנציפר מרוצה מהעניין. כמו כל דג מחוץ למים (או, לחילופין, שד מחוץ לגיהינום), הוא חווה קשיי הסתגלות - וזה לא שבית הספר אליו אביו הכל-יכול שיבץ אותו הוא בית ספר שגרתי במיוחד. תיכון בגיריונית (תוצאה של מיזוג בין תיכון בגין, תיכון בן-גוריון ותחנת הדלק אלונית) מנוהל על ידי דיקטטורית אימתנית (גיתית פישר הכבירה), ובראש שרשרת המזון החברתית שלו עומדת יולי (אמה אלפי, לא רק הבת-של): טייק ישראלי מרהיב על רג'ינה ג'ורג' של "ילדות רעות", שמנהלת את מערך הסגניות שלה משל היה פירמת הייטק. 

https://mobile.mako.co.il/tvbee-tv-review/Article-49711ae185f9d71026.htm?share=wa

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה