טיסה 828 מניפסט עונה 4 נטפליקס כל הפרטים שאפשר כבר לגלות!

$(function(){})

זה התחיל! עונה 4 חלק 2 מניפסט! למעלה מעשור חשפנו מחליפה ראויה לסדרה אבודים. הנה היא כאן. מניפסט לצפייה ישירה פרקים מלאים בנטפליקס מתחילה בנחיתה המוזרה של טיסה 828 לאחר חמש שנים בהן נעדרה ולא הותירה סימן. עד לעליית עונה 4 מניפסט, זו שגם אמורה לתת פתרון לתעלומה, הנה כמה מהתאוריות המובילות ברשת.

טיסה 828 מניפסט עונה 4 נטפליקס כל הפרטים שאפשר כבר לגלות!

אחרי המתנה ארוכה עכשיו אנחנו כבר יודעים. העונה הרביעית של מניספט מגיעה לבכרוה בנטפליקס. בדומה לסדרות אחרות העונה תחולק לשני כרכים. ועכשיו קבלו את עונה 4 חלק 2 מניפסט לצפייה ישירה ללא הגבלה חינם לבעלי מנוי בנטפליקס. 

הפרקים המלאים של עונה 4 חלק 2 כבר זמינים לצפייה ישירה! תאריך המוות הולך ומתקרב. נוסעי טיסה 828 ויקיריהם נמצאים במרוץ נגד הזמן כדי להיענות לקריאות שהם מקבלים ולמנוע את העתיד המפחיד שמחכה מעבר לפינה. מידע נוסף.

$(function(){})

הסבר על סיום הסדרה מי שרד את יום הדין?. מה קרה לאנושות?. סוף סדרה מניפסט

לאחר שמיכאלה וחברתה פועלות יחד בתא הטייס כדי להוריד את המטוס להקרקע, מיכאלה מצטרפת לשאר הנוסעים בתא המטוס, שם חלקם מתחילים לפתח סדקים לוהטים על פניהם ועל גופם, לפני שהם מתלקחים לערימת אפר.

המדענית, סאאנווי מנסה להרגיע את הנוסעים השורדים שרק מי שמגיע לו יפגוש את הגורל המחריד הזה, זה שבמשך ארבע עונות כולם המתינו לו.

אבל עד מהרה היא מוצאת את עצמה מפתחת את אותם תסמינים. כשהוא מבין שאדריאן עומד למות, איגן - אחת הדמויות היותר אגוצנטריות של התוכנית - מתחנן בפני האלוהות לקחת אותו במקום.

איגן, אחת הדמויות השנואות בסדרה מניפסט,  חושב שמגיע לו למות, אבל אדריאן אומר לו שכל אדם שיקריב את עצמו אינו אנוכי, ושניהם מתרפאים. במקביל, בן אומר לסאנווי שהוא לא מוכן לאבד אותה ושהיא צריכה לזכור את כל האנשים שהיא הצילה, והיא גם שורדת. אנג'לינה, לעומת זאת, לא זוכה לאותו גורל והופכת  לערימת אפר.

סיום סדרה מניפסט הסברים ותאוריות 2023

נתחיל בשורות הטובות. אם אתם כאן וקוראים את הכתבה על פרק הסיום של מניפסט עונה 2 חלק 2 לצפייה ישירה בנטפליקס, כנראה העולם עוד קיים. הבעיה היחידה היא שבימים אלו נטפליקס התחילה, גם בישראל, להערים קשיים על שיתוף סיסמאות וזה כנראה סוף העולם של צפייה ישירה חינם ללא הגבלה כפי שהכרנו אותה עד היום. 

אי אפשר שלא להתחיל את הכתבה על העונה החדשה של מניפסט בנטפליקס מבלי להיזכר בטיסה קודמת. מדובר  בטיסת אושיאניק 815 שהתרחשה לפני כ-15 שנה. אז היא הייתה הסצנה שהציתה על את עלילת אבודים. הסוף כבר ידוע מראש. בלי חייזרים אבל עם תעלומה שנפתרה חלקית בפרק האחרון אחרי שש עונות. 

גם מניפסט עונה 1 לצפייה ישירה מתחילה מאותה נקודה. חבורת אנשים, לכאורה זרים אחד לשני עולים לטיסה תמימה. הנחיתה פותחת קו עלילה מסתורי. מסתבר שהם נעדרים כבר חמש שנים. אבל הם כלל לא הרגישו שזה הזמן שעבר. הם נחתו נחתו בשדה התעופה בניו יורק, לכאורה, במצב בו עלו לטיסה. בינתיים ביקום שלנו הזמן חלף. 

מה קרה לטיסה 828 במניפסט? האם זה באמת סיפור אמיתי?

ב-'Manifest', טיסה 828 של Montego Air הייתה אמורה לטוס במסלול ממונטגו ביי, ג'מייקה, לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי, ניו יורק (jfk) ב-7 באפריל 2013.

באמצע הטיסה, הנוסעים חווים כיס אוויר וטלטלות.  כתוצאה מכך, מסלול המטוס משתנה, והוא נוחת בנמל התעופה הבינלאומי סטיוארט בניובורג, ניו יורק. עם הגעתם נודע לנוסעים ולטייס כי התאריך הנוכחי הוא 4 בנובמבר 2018. כך חלפו כמעט חמש שנים וחצי מאז יציאתם מג'מייקה.

מסע בזמן ? חור תולעת ? כל התאוריות על הטיסה של מניפסט. 

התאוריות הנפוצות ברשת טוענות שהמסע בזמן התרחש דרך סוג של חור תולעת, אבל איך זה מסביר את תופעת "תאריך המוות" וה"קריאה" שחוו כל הנוסעים בטיסה 828? לא תמיד יש לכך הסבר בשלושת העונות הראשונות. כעת כאשר נטפליקס כבר הכריזה רשמית על עונה מניפסט, כל התשובות אמורות להילקח בחשבון.

באותה נשימה, רגע לפני פתרון תעלומת טיסה 828, נזכיר גם את טיסה 370 של מלזיה איירליינס. זו  היתה טיסת נוסעים בינלאומית סדירה שהופעלה על ידי חברת מלזיה איירליינס. היא נעלמה ב-8 במרץ 2014. המטוס נעלם בעת טיסה מנמל התעופה הבינלאומי של קואלה לומפור ליעדו המתוכנן, נמל התעופה הבינלאומי בייג'ינג קפיטל. אבל במקרה הזה אותרו חלק משרידי המטוס. שרידי הנוסעים מעולם לא אותרו. 

לתפור את החורים בעלילה! מתי עולה מניפסט עונה 4 ? יש ספוילרים! 

היוצר רייק יצטרך לדחוס את העלילה של שלוש העונות המתוכננות שלו לתוך 20 הפרקים האלה כדי להגיע למסקנה הולמת. הוא חייב לנו את פיתרון התעלומה. לא מעט מומחים לסדרה טוענים שבסוף, כמו כל קונספירציה, כמו הסרט היום השלישי, ידה של הממשלה ושל הפקידים המסתוריים תהיה אחראית להכל. 

בראיון שלו ל-EW, הוא אמר: "עלילת הקצה לא תשתנה בכלל... אני בטוח לחלוטין ש-20 פרקים נותנים לי מספיק זמן לספר את כל הסיפור כפי שתמיד התכוונתי."

ג'וש דאלאס, המגלם את בן, שיתף בטוויטר: "הדברים יהיו קצת... אחרת", לצד תמונה של זקנו החדש. וזה הגיוני: הדמות שלו בדיוק עברה... אובדן ענק. וזה רבותי- ספוילר מארץ הספוילרים. 

צפו בווידאו Manifest Season 4 Trailer 2023 לקראת עונה 4 חלק 2 מניפסט נטפליקס עם תרגום עברית מובנה 

\

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה