להציל את חג המולד חלק שני נטפליקס ישראל תרגום עברית מובנה

$(function(){})

לפי תוצאות הבחירות בארצות הברית חג המולד הקרוב כבר ניצל, אבל אם תצפו בסרט החדש בנטפליקס יהיו לכם לא מעט סיבות לדאגה אבל הרבה הומור ומצב רוח טוב. סרט קומדיה מומלץ לכל המשפחה בנטפליקס. צפו בווידאו באתר

סרט קומדיה מומלץ לכל המשפחה בנטפליקס ישראל - מצילים את חג המולד 

אולי הז'אר שהיה הכי חסר השנה חוזר למסך עם סרט מעולה לצפייה ישירה בנטפליקס ישראל. סרט קומדיה קליל ומצחיק ברוח התקופה טרום חג המולד באירופה. 

הסרט השני The Christmas Chroniclesשבישראל נקרא להציל את החג המולד חלק 2 , יגרום לכם לחיוך גדול, קורט ראסל בתפקיד לא אופייני, שוב מגלם את סנטה קלאוס ולצידו, זוגתו במציאות מזה 28 שנה, גולדי הון שמצטרפת אליו כגברת קלאוס.

אז עכשיו אחרי שגלנו לכם שגם סנטה קלאוס התחתן אפשר להמשיך. 

על מה הסרט השני "מצילים את חג המולד"

על מנת שיהיה לנו גיבור צריך משהו בתפקיד הרשע. שאותו מגלם ג'וליאן דניסון. ומשימתו היא לגנוב את כוכב חג המולד ולסיים את החג אחת ולתמיד, בלי קניות, בלי מתנות,בלי שירים ובלי ארוחה משפחתית. גם בלי חופשה ארוכה מהעבודה ומבתי הספר.

למרבה המזל, לילדים בכל רחבי העולם, סנטה קלאוס האמיץ (קורט ראסל) עם מזחלת שלג יעילה ומהירה במיוחד ואישה בלונדינית יפהפייה לצידו (גולדי הון). יוצאים להציל את חג המולד ואת העולם כולו. ספוילר- בסוף הם מצליחים ויש הפי אנד לכולם. 

כאמור, בסרט מככבים ראסל והון. צוות השחקנים כולל את דרבי קאמפ, קימברלי וויליאמס-פייזלי, ג'הזיר ברונו, ג'וליאן דניסון, טייריס גיבסון, דרלין לאב ויהודה לואיס. את הסרט ביים כריס קולומבוס, שכתב יחד עם הסרט את מאט ליברמן.

צפו בווידאו מצילים את קריסמס גולדי הון וקורט ראסל נטפליקס ישראל הסרט מלא כתוביות עברית 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה