מה לעשות ביום הבחירות 2021 מלבד להצביע כמובן... אטרקציות טיולים הצגות המלצות

$(function(){setImageBanner('199447d6-fc50-415c-a30a-6e34e224dac9','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

אז מה יש לעשות ביום הבחירות עם הילדים?
חוץ מטיולים ברחבי הארץ רגע לפני פסח 2021, אספנו עבורכם את המופעים הטובים ביותר, את האטרקציות המומלצות לילדים, מסלולי טיול שיעשו לכם טוב על הלב ולא לשכוח ללכת להצביע לפני שהקלפיות נסגרות!

https://pixabay.com מה לעשות ביום הבחירות 2021

הנה הגיע 23/03/2021 יום הבוחר שהוא גם יום שבתון במשק הישראלי. אז מה עושים? יוצאים לטייל ואפשר גם להגיע למופעי תרבות או לקחת את הילדים לפארקים או לרכוטש כרטיסים לאטרקציות ביום הבחירות! רכזנו עבורכם את המופעים ואת האירועים שנותנים מענה מושלם לשאלה מה לעשות ביום הבחירות. 

ג'ונגל פארק - פארק האטרקציות של ישראל - פסח 2021
1000 מטר של אטרקציות חדשות ומפתיעות והכל בכרטיס אחד!

  • מודיעין, כרטיסים למכירה: 46 ש״ח

תיאטרון תמונע - Zoog

צליל-חן ויולי הם לא מהזוגות האלה שעובדים ביחד, מערכת היחסים שלהם היא לא עניינו של אף אחד ובכלל לא הייתה להם כוונה לעשות הצגה על זוגיות. איך זה קרה בכל זאת?

  • רח' שונצינו 8, תל אביב-יפו

==> כרטיסים למופעים <==

פעילות באתר פאנזינג קישור לפעילות בסוף הפסקה 

שיעור פרטי עם קוסם אמיתי- בואו ללמוד מקליוסטרו בעצמו
איך אני ממקסמת את תיק האיפור שלי?
איך אני ממקסמת את תיק האיפור שלי?
סדנה פסיפס "GAUDI" כל אחד יכול בבנימינה
איך מגיעות בירות לעולם - סדנה להכנת בירה ביתית
ניווט אינטראקטיבי עצמאי בשטח
סדנת צמות ותסרוקות לאמהות ובנות
בירה ביתית ומבשלת בוטיק: סדנה להכנת בירה ביתית + סיור
סדנת צילום בסמארטפון שלא תשכחו
הצבעים והטעמים של שוק הכרמל - סיור טעימות מדליק
סטייל והעיר הגדולה: סיור אופנה ותרבות בנחלת בנימין

==> להזמנת מקום בפעילויות אתר פאנזינג <==

פעילויות בערבה התיכונה בשבתון הבחירות 2021 

'מדבר בריחה'- משחק ניווט לכל המשפחה; הזנקת בוקר בשעה 08:00 בבוקר והזנקת אחר הצהריים בשעה 16:00- בצוקים, הערבה התיכונה הזמנות בטלפון 086584748

סיורים וסדנאות מדבר עם טל ואלעד סקר, מעין יהב, הערבה התיכונה.עם טל סקר חקלאית ממושב עין יהב בערבה, חיה ונושמת את המדבר משחר ילדותה, עם בן זוגה אלעד הם מארגנים טיולי ג'יפים, סיורים חקלאיים, סיורי זריחה ושקיעה, מסעות נשים במדבר, סיפורים סביב מדורה ועוד. הזמנות בטלפון 052-3666570

תצפיות כוכבים בשמי המדבר עם אלון גולדשטיין, מעין יהב, ערבה תיכונה -מאז ומתמיד השמיים סקרנו את אלון גולדשטיין , מעין יהב, בערבה התיכונה, עד שהפך התחביב לעיסוק "כוכבים בערבה", באמצעותו הוא מקיים הדרכות על גרמי השמיים בשמי המדבר הזרועים כוכבים -וחושף מטיילים ומבקרים בערבה לעולם האסטרונומיה, והמדבר הוא האזור הטוב ביותר לעשות זאת.  להזמנות: 054-5234197. 

טיולי משפחות מומלצים ביום הבחירות 20212 

  • מסלולים בדרום - דרך נחל שקמה הינו אחד המסלולים הכי מומלצים לטיול מיד לאחר ימים גשומים, מאגר שקמה מתמלא כך גם ערוץ הנחל, הנוף ירוק וביום שימשי של שבת זה זמן מצוין לטייל באזור הכי יפה בדרום .
  • מסלול טיול בצפון - מאבני איתן לאליעד- הליכה לאורך הטיילת מעל המצוק של נחל אל על. נפתח בתצפית על הנחל ממצפה הבנים. אפשר לשבת על הספסלים ולשמוע על הנחל והאזור באמצעות המסבירן המוצב במקום.
  • המלצות לטיול באזור ים המלח -  שמורת טבע עיינות צוקים - עין פשחה. ניתן לשלב עם ביקוטר בגן לאומי קומראן 
  • החופים השקטים בכנרת -  בכינרת ערוכים לקליטת המוני הנופשים הצפויים לפקוד את החופים השקטים, בחג הפסח הקרוב. באיגוד נערכים לקליטת נופשים גם ביום הבחירות, יום השבתון, ב- 23.3. כל חופי איגוד ערים כינרת מתופעלים כחופים שקטים, ללא השמעת מוסיקה.

הצגות ומופעים 24/03/2021 למחרת הבחירות 

תיאטרון תמונע - ימים מאושרים
מחזה המופת של ס. בקט - על זוגיות ואנושיות, על אהבות והחמצות, על מה שהיה ומה שיכול היה להיות.

  • תל אביב-יפו, כרטיסים למכירה: 66 ש״ח

הצגה - קונטקט
קונטקט מאת רוני פינקוביץ' ובבימויו, מחול האהבה והפרידה, עוסק בשתי תופעות חיים: חוויית ההתאהבות וייסורי הפרידה.

  • תל אביב-יפו

תיאטרון גשר - מי כמוני כרטיסים במחיר סופר פרייס 

מחזה ישראלי חדש מאת רועי חן. במרכז לרפואת הנפש "אורות" מאושפזים חמישה בני נוער. הם ישנים יחד, אוכלים יחד ויוצרים יחד הצגה. על הנפש, כמובן.

זהו סיפור של בני נוער, שכולנו מכירים היטב – המשברים, הריבים, הקטסטרופות. הכל כרגיל, אבל בווליום גבוה יותר, כזה שהחברה מעדיפה להדחיק, להעביר אל המחלקה הסגורה. בעצם, זהו סיפור על כולנו ועל הגבול הדק בין השפיות לטירוף, בין הנורמה לנפילה, בין האושר לטרגדיה.

==> כרטיסים למופעים <==

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה