מוות על הנילוס סרט חדש עם גל גדות צפו בטריילר : סרטים חדשים 2022

$(function(){})

הסרט החדש מבוסס על רב המכר מאת אגאתה כריסטי מ-1937. העיבוד החדש מפיח בו רוח חיים והופך אותו לאחד הסרטים הטובים של השנה. ויש כמובן את גל גדות בתפקיד לינט רידג'וויי דוייל.

מוות על הנילוס סרט חדש עם גל גדות צפו בטריילר : סרטים חדשים 2022

עולם הקולנוע והספרות מתחלק לשניים. או שאתם מחכים בכיליון עיניים לעיבודים חדשים לספרי אגאתה כריסטי או שאתם אדישים להם. החל מהשנה נוצרה קבוצה שלישית - כאלו שגלים אותה מחדש. איך זה קורה ? הרבה בזכות הסרט החדש מוות על הנילוס שבימים אלו עולה למסכים בעיבוד חדש. 

על מה הסרט מוות הנילוס ? שובו של הבלש הרקולה פוארו לקדמת המסך 

מדובר בסרט חדש, אך כאמור הוא מבוסס על רב המכר מאת אגאתה כריסטי מ-1937. Death on the Nile מביא מותחן מסתורי ונועז, בבימויו של קנת בראנה שביים וגם משחק. אגב בימים אלו סרט נוסף שלו - בלפסט- מככב על המסכים. 

בלב העלילה סערת רגשות וההשלכות הקטלניות המתעוררות בשל אהבה כפייתית. חופשתו במצרים של הבלש המפורסם הרקולה פוארו (קנת בראנה), על סיפונה של ספינת קיטור מפוארת הופכת לחיפוש עוצר נשימה אחר רוצח, כאשר חופשת ירח דבש חלומית של זוג צעיר נקטעת באכזריות.

 על רקע הנופים עוצרי הנשימה של המדבר והפירמידות של גיזה, אנחנו מתוודעים לקבוצה בינלאומית ומהודרת של נוסעים ולמספר תפניות מרושעות בעלילה שיגרמו לצופים לנסות ולנחש עד לפיענוח המפתיע.

מוות על הנילוס רשימת שחקנים 

סר קנת בראנה יליד צפון אירלנד. אחד מיוצרי הקולנוע החשובים בדור שלנו. 

טום בייטמן עובר מתעלומה לתעלומה גדולה יותר. שיחק בסרט הקולנוע "רצח באוריינט אקספרס" בבימויו של קנת בראנה. מה שנקרא עולם קטן. 

אנט בנינג אני גיליתי אותה רק בסרט באגסי בשנת 1991 וזה היה מזל גדול. כי בשנת 1999 רצתי לקולנוע לראות אותה מכבבת בסרט אמריקן ביוטי. 

ראסל בראנד לפני מספר שנים קרא להחרים את ישראל. אז אמר. יאללה בואו ניגש לזווית הישראלית. 

גל גדות הכוכבת הישראלית של הוליווד. כל מילה מיותרת. רוצו לצפות! 

סרט שצולם במצרים והפך לקלאסיקה

אם אתם כמוני, זאת אומרת אוהבים סרטי מתח והרפקתאות על רקע המראות של מצרים, בטח תזכרו בעוד כמה סרטים שהתרחשו על אדמת ארץ הפרמידות והפכו במרוצת השנים לסרטי חובה. 

הטוב שבהם הוא ללא ספק עשרת הדיברות משנת  1956. חלקו אמנם צולם בקליפורניה אולם המראות של מצריים הם אותנטיים וחלק גדול מהסרט צולם במצרים. הסרט, למי שלא צפה, מספר את סיפור יציאת מצריים דרך עיניו של משה, מנהגי העיבריים. מככבים אגדות הקולנוע צ'רלטון הסטון, יול ברינר ואן בקסטר.

צפו בוודיאו טריילר לסרט מוות על הנילוס בהשתתפות גל גדות סרטים חדשים 2022 מומלצים לצפייה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה