הסידרה של ערוץ 11 "מותק בול באמצע" - המלצת צפייה !

$(function(){setImageBanner('1afa1372-7cb8-4cf1-89f7-7ff6954662b6','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46977,'Image','');})

הסדרה מתחילה באופן מגוחך וממשיכה נפלא עד שהיא הופכת לחובת צפייה. אם שמעתם ביקורת שלילית על הסדרה זה רק ממי שצפה בפרקים הראשונים והפסיק. ככל שהפרקים מתקדמים כך היא משתפרת ומגיעה לשיא השיאים בפרק סיום העונה.
אם מותק הייתה קיימת במציאות, כולנו היינו רצים להצביע לה!

בול באמצע

מי שצופה בפרקים הראשונים שוקל ברצינות לפרוש (לא בגלל שזה כבד, להפך הם קלילים, מוגזמים ופשטנים מידי), אבל ככל שעוברים הפרקים ומתקדמים, כך העלילה משתפרת ומשדרגת מפרק לפרק על להפיכתה לסדרה נפלאה כשהפרק האחרון ממש גורם לך הנאה עצומה, ריגוש וסיום עם חיוך מלא של שביעות רצון (נו, מתי עונה שנייה?).

הצופה הסביר מתחיל להתחבר יותר ויותר ל" מותק" הכוכבת הראשית שהופכת להיות מטאור פוליטי עד כדי שרובנו היינו רצים לקלפי להצביע לה. אם מותק רצה בסבב חמישי - מבטיח לה הרבה יותר מ 30 מנדטים. קל!!

חבל שהסדרה התחילה באופן מגוחך, עם אסופת דמויות הזויות בעלות שמות מגוחכים ,חבל שהאבסורד זעק בפרקים הראשונים... אבל איזו סיומת נפלאה שעושה חשק רב לעונה שנייה.

גילי איצקוביץ' (מותק) נפלאה בתפקיד הראשי המשמעותי הראשון שלה. גם שאר הדמויות הקיצוניות והמאוד לא אמינות, מתחילות לקבל גוון נורמאלי ואמין יותר בהמשך ומשתפרות מפרק לפרק.

דמותו של יו"ר המפלגה אגוז בזלת (קובי מימון) חלשה.

דמותה הסטריאוטיפיות של חנה, נכה ב-112% שמחפשת פיצוי למעשנים ממוצא מזרחי, מוקצנת מידי! וכך ענת וקסמן בדמות מוקצנת שרק פוגמת בסדרה.

ליטל שוורץ סבירה אבל לא עולה ודנה דבורין מיותרת. בסדרה משחקים עוד שורה רחבה של שחקנים ישראלים, חלקם נוצצים (יגאל עדיקא, עדן סבן, אבי קושניר, צחי הלוי, משה אשכנזי, רותי אסרסאי, ענת וקסמן, יניב ביטון ועוד ועוד .... אבל גילי איצקוביץ האלמונית עושה את כל הסדרה ומאפילה על כולם כולל כל הפגמים של האחרים.

העלילה:

מפלגת המרכז הקיצונית "בול באמצע" מנוהלת ע"י אגוז בזלת שנשלט על ידי לוביסטים מבחוץ  (בהמשך מסתבר שרוב חברי הכנסת נשלטים על ידיהם) ועל ידי המאהבת הצעירה שלו מבפנים.

מותק מרדכי (גילי איצקוביץ'), פליטת ריאליטי בת 25 שהפסידה בגמר "האח השורד הבא", מצטרפת למפלגה בה הוצבה במקום העשירי. לגמרי במקרה, בלי שזכרה בכלל שחתמה על הצטרפות בזמן בילוי רווי אלכוהול.

לאחר הבחירות המפלגה קיבלה 7 מנדטים בלבד. שנה לאחר הבחירות, אחרי ששלושה ח"כים עזבו את המפלגה, מותק נכנסת לכנסת, שם היא פוגשת את המציאות, ונסחפת לעולם הפוליטיקה, בו היא ושאר חבריה למפלגה יצטרכו להתמודד עם הלחצים הפנימיים והחיצוניים, כאשר היא מגובה בצבא המעריצות שלה מימי הריאליטי – "סוכריות הזעם של מותק", להם היא משדרת לייב כל הזמן והן שוטפות את המסך עם טוקבקים קורעים.

העלילה חושפת את הציבור באומץ לעבודת הלוביסטים ( שתדלנים )שהשתלטו על ועדות הכנסת, איך עבודת האופוזיציה רוקנה מתוכן ואיך טובת הציבור נמכרה למען אינטרסים כלכליים זרים וגדולים וכיצד הם מחזיקים את חברי הכנסת בביצים.

בכתוביות שפותחות כל פרק כתוב בשחור לבן - כל האירועים בסדרה "מותק בול באמצע" דמיוניים לגמרי - לא קרו, לא קורים ולא יקרו, חלילה"... אני בטוח שהמסר הוא הפוך על הפוך... הם קורים, קרו ויקרו, רק שבסדרה הם מוצגים באופן יותר מוקצן ומעט יותר מגוחך.

לצפייה בפרקים כנסו כאן 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה