מחוברים עונה 9 פרקים מלאים לצפייה ישירה- העונה של לוסי אהריש, מיכל אנסקי ועברי לידר,דור רפאלי ודורין אטיאס

$(function(){})

פעם השנה בערך ישראל מתקבצת סביב מדורת השבט- מחוברים בהוט עונה עונה לצפייה ישירה. השנה הופקה ב HOT העונה הטובה ביותר של מחוברים הודות לליהוק מושלם של דמויות רלוונטיות שמכניסות אותנו עמוק עמוק אל תוך החיים הפרטיים שלהם. קבלו את לוסי אהריש, מיכל אנסקי, עברי לידר, דור רפאלי ודורין אטיאס. הם המחוברים של העונה תשע החדשה שעלתה בהוט.

מחוברים עונה 9 פרק 1 לצפייה ישירה מצליחה להיות מרגשת ואישית 

באופן אישי אני מודה שהמתנתי לא מעט לעליית מחוברים עונה חדשה. מדובר בסדרת דוקו אמיתיח שלרוב מצליחה לחבר אותנו לדמויות שכולנו כמעט מכירים ממדורי הרכילות. אבל העונה הליהוק של הסדרה ורשימת המשתתפים במחוברים 2021 היא פשוט מבריקה ורלוונטית מאי פעם. לכן ההצלחה שלה, בשילוב עריכה מבריקה, הופכות אותה מטראש לסוג של סדרת דוקו מומלצת בהוט. 

מיכל אנסקי בשיא הטבעיות של מחוברים מבשלת חשיפה אישית 

הדמות הראשונה שנחשפה בצורה כה טבעית היא אילון נופר מחוברים עונה 1. הרקדנית והיוצרת לא פחדה להציג בפני כל עם ישראל את מצבה. היא הלכה הכי רחוק שרק אפשר. בעונה הנוכחית באה מיכל אנסקי ומוכיחה שתמיד יש צעד אחד נוסף. וזה מפתיע כי זו היא. מי שבעיני בנתה דמות אליטיסטית של שפית מרוחקת שעולמה נסוב סביב נתח מעושן בעץ דודדבן, מתגלה הכי קרובה לכאן. אחת האדם, עם נפש רגישה. 

צפו עכשיו בסדרה המרגת של השנה  - רפאלי'ס לצפייה ישירה 

לוסי אהריש מחוברים עונה 9 השדרנית שהפכה לקונצנזוס 

את לוסי אהריש בקרנו לא מעט בתקופת שידור התכנית זמר במסכה. היא הפתיעה בענק ועכשיו היא חושפת במחוברים פן נוסף שלה. זו כבר לוסי מהטלוויזיה עם המונולגים הנוקבים והאג'נדה החברתית שמחברת בין מגזרים. זו לוסי הבן אדם, עם הכאב, עם האושר הפרטי שלה. החומרים מהם עשויה הדמות. עד כאן 2 הליהוקים המבריקים בעונה החדשה של מחוברים בהוט. 

עברי דור דורין הקאסט המשלים של מחוברים 

הליהוק של עברי לידר לעונה 9 מחוברים היא כמעט מובנת מאליה. שוב דמות שהיא סוג של קונצנזוס, זמר אהוב ומצליח. באותה מידה זה היה יכול להיות אסף אמדורסקי. 

דור רפאלי על תקן האח של בר והבן של ציפי, רלוונטי בעיקר בגלל הודות לפרשת המשפט וגזרי הדין שרצו אמו ואחותו. אחרת באמת אין שם עניין אמיתי.

ולסיום, דורין אטיאס. אולי זה רק אני שלא מתלהב מפינת ביקורת אופנה בתכנית של גיא פינס. אולי זה רק אני שלא ממש מתלהב ממשפטי שדה שנערכים לבני אדם רק כי הם בחרו ללבוש פריט לבוש כזה או אחר. ולכן גולשים יקרים, תסלחו לי, לא ארחיב על הבחירה הזו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה