מחוברים עונה 9 פרק 18 לצפייה ישירה- נפרדים מעונה גדולה. צפו ברגעים המרגשים

$(function(){})

מחוברים עונה 9 פרק 18 לצפייה ישירה. סוגרים עונה עם הווידאו הכי מרגש שספקה התכנית בHOT. אנחנו כבר מתגעגעים למחוברים עונה 10. פרק סיום עונה 9, מסקנות, ספוילרים וכמובן דירוג שלושת הקטעים החזקים ביותר של העונה. תם אך לא נשלם.

מחוברים עונה 9 פרק 18 לצפייה ישירה. פרק סיום . נפרדים מעונה גדולה. צפו ברגעים המרגשים

לכל דבר טוב יש סוף ( מאיר אריאל טען שגם לכל דבר רע), גם לעונה 9 של מחוברים ב HOT. אבל למה לבא בתלונות אחרי העונה הטובה ביותר שסדרת הדוקו דרמה נפקה לנו? עדיף לצפות בפרק 18 עונה 9 מחוברים, פרק סיום העונה ואת הרגעים המרגשים שנזכור עוד הרבה זמן. 

3 השיחה של דור וציפי רפאלי ערב הכניסה לכלא - מחוברים עונה 9 

על כוס יין אדום, ערב כניסתה של ציפי רפאלי לכלא, מנהלים דור רפאלי וציפי רפאלי שיחה כנה ועמוקה.
מתוך פרק 6 של מחוברים.

2 אני מצטערת על הרגעים שלא הייתי אמא טובה - שרי ומיכל אנסקי בשיחה הכי כנה על המסך 
עד כמה הקטע הזה נגע בצופים של המחוברים העונה, תעיד התגובה של אחת הצופות, שכתבה כך: שרי אנסקי מאוד ריגשה אותי אני ממש עם דמעות בעיניים. אני הרבה פעמים הייתי שיפוטית כלפיה והיא אישה קשה לעיכול לא מעט פעמים.. אבל משהו במה שהיא אמרה ובאיך שהיא אמרה ממש נגע בי. ממש ראו את הצער על פניה וזה לא נשמע כמו הצגה למצלמה. זה נשמע תחושת אשמה אמיתית.

1 לוסי אהריש לומדת את המשמעות החדשה של סבלנות, הלידה והזוגיות עם צחי הלוי 

הנה עכשיו, כך בשמחה, בחדרי הקט הצבעוני שטוף האור נראית דמותה של לוסי אהריש באור שונה לגמרי מאשר בתחילת העונה. מי שהייתה הסדין האדום לחלק לא מבוטל מהציבור הישראלי הציגה הלכה למעשה, באומץ רב, יחד עם כל בני משפחתה, את המחיר הכבד ששלמה על מנת להיות אחת מאיתנו, לגדול לצידנו. 

המחיר ששלמו מערוף וסלווא אהריש, במישור האישי, הוא יותר כבד ממה ששלמו שלושת הבנות שלהן. ועם קטע הווידאו המרגש שלה, לפני פרק 18 ונה 8 מחוברים לצפייה ישירה, נפרד מהעונה המעולה.

תודה לכם המחוברים! 

חם על המסך, הסדרות הכי טובות המשודרות בימים אלו HOT, yes, netflix

  • בני אור פרקים מלאים- סדרת דרמה ישראלית מומלצת
  • סיפורה של שפחה עונה 4 - סוף כל סוף ג'ון בורחת ממדינת גלעד ומתחילה לחשוף את האמת.
  • מלכת היופי של ירושלים yes פרקים חדשים - הרומן של שרית לוי ישי שמכר 300 אלף עותקים עכשיו על המסך שלכם. מומל, יפה ובעיקר מחזיר אותנו לימים אחרים וטובים. על אותה קרקע פורייה עליה צמח בוסתן ספרדי. 

עוד באתר- מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה