מחוברים 9 פרק 16 לצפייה ישירה לוסי ואמה בשיחה פתוחה על ההורות המאוחרת- צפו בווידאו

$(function(){setImageBanner('2140ab4f-5414-4eaf-902b-a517d78ec8fd','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

המחוברים של עונה 9 הפכו מהר מאד למוקד מדורת השבט. התכנית אמנם צולמה הרבה לפני האירועים האחרונים, אבל נראית רלוונטית מתמיד. בכל פרק החיים של הגיבורים הולכים ונחשפים עוד יותר. מחוברים 9 פרק 16 לצפייה ישירה לוסי ואמה בשיחה פתוחה על ההורות המאוחרת. קווים לדמותם של כוכבים.

מחוברים 9 פרק 15 לצפייה ישירה לוסי ואמה בשיחה פתוחה על ההורות המאוחרת- צפו בווידאו

זה יכול היה להיות צהוב מאד. אבל מחוברים עונה 9 לצפייה ישירה מסרבת להיות כזו. את מה שאמור היה להוות רגעים צהובים היא מגישה היטב כמארג אנושי שכל אחד מאיתנו יכול להזדהות איתו. סרטון הווידאו של מחוברים החדש בסוף העמוד. 

כך למשל הסצנות שבהן הנשים לבית משפחת אהריש נחשפות אל הקהל הרחב. הן עושות זאת בצניעות עם הרבה מאד ענווה. הכי רחוק מהזוהר ואורות הכרך של הבת המפורסמת, לוסי, כוכבת זמר במסכה ודמות מרכזית בתקשורת הישראלית. 

הבנות בחרו בקריירה- ההורים שלמו את המחיר

מחוברים עונה 9 להקה בצורה מדויקת. אולי הכי מבריקה מאז העונה הראשונה. בכדורסל אתה צריך להצליח עם 2-3 זרים ויש לך עונה טבה. בדוקו ריאלטי אתה צריך לפגוע באחד. למחוברים החדשה יש 3. אבל הכוכבת של העונה היא ללא ספק לוסי אהריש. 

בסוף חוזרים למשפחה. בואו נעשה סדר. ההורים סלווא ומערוף הגיעו לדימונה בעקבות הפרנסה. שם גדלו הבנות סאיידה, סוזן ולוסי. הרבה לפני מחוברים ב HOT. המשפחה שרדה פיגוע. גורל אחד עם מדינת ישראל. 

שלושת הבנות שגדלו על רקע הקונפליקט בין הלאומיות והתרבות הערבית לבין רצונן להשתלב בחברה היהודית פנו לקריירה אישית. כל אחת הצליחה בענק בתחום שלה. מחיר ההצלחה שלהן התחלק ביניהן לבין ההורים. סלווא ומערוף. בסוף אתה כצופה מקבל הצצות קצרות אל תוך העולם האישי ומרגיש אתו הזדהות. בסוף, כולם אנשים. 

האמהות של המחוברות גונבות את ההצגה 

בתחילת העונה חשבתי שלוסי ומיכל אנסקי הן הכוכבות הגדולות של העונה מחוברים החדשה. טעיתי. מודה ועוזב ירוחם.

הכוכבות הגדולות הן שרי אנסקי וסלווא אהריש. זה המונולוג השני שבו האחרונה נחשפת. חושפת את המחיר הכבד ששלמה המשפחה על אורח החיים של הבנות.

יותר מכל דבר אחר, לנוכח האירועים האחרונים, הצופה מקבל הצצה כמה דו קיום בישראל גובה מחיר כבד מהצד השני. הקשיבו למילים המרגשות של אמא של לוסי אהריש במחוברים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה