מי הארטישוק זמר במסכה עונה 3 התחפושת הכי מוכרת היא ולא אחרת

$(function(){setImageBanner('a46080b4-1a2c-479a-a8bc-56e6fef725a3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

מי הארטישוק?. לינוי אשרם עשתה את זה בגדול והצליחה לעבוד על המדינה כולה! מי הארטישוק זמר במסכה עונה 3 התחפושת הכי מוכרת היא ולא אחרת - בעידן של הרשתות החברתיות אי אפשר לשמור בתעשייה או במדינה. ניחושים ספוילרים מי שרה בארטישוק?

מי הארטישוק זמר במסכה עונה 3

מי הארטישוק זמר במסכה עונה 3 העוקבים אמרו את דברם והזמרת נחשפת 

מי הארטישוק?. לינוי אשרם עשתה את זה בגדול והצליחה לעבוד על המדינה כולה! אם אתם כבר יודעים מה עומד לקרות בשנת 2023 כי קראתם את התחזית האסטרולוגית, אתם בטח יודעים כבר שבחודשיים הקרובים כל המדינה תדע מי מסתתרת מאחורי המסכה הכי מפורסמת בעונה 3 זמר במסכה. מה אנחנו יודעים?. את מה שאתם כותבים ברשתות החברתיות ומגלים לכולם מי הארטישוק זמר במסכה עונה 3?. מי זאת מי זאת?. 

אתם כבר יודעים?. מעודכנים?. אילנית לוי היא ולא אחרת, תושבת רחובות ואחת המנחות האהובות על המסך שלנו היא הצמר גפן המתוק. 

לוח שידורים ערוץ 12 מי נחשף השבוע?. המפורסמים המכחישים

האם פאולה היא האננס? קושמרו הוא השבלול? אילנית לוי מסתתרת מאחורי הצמר גפן? ויעל אלקנה היא בכלל העכבישה? החשודים ממשיכים להכחיש, אבל הערב מפורסם אחד ייחשף ונגלה – האם אחד מהם שיקר לנו בפנים?

אנחנו פשוט רוצים שתדעו מי זאת הארטישוק זמרת במסכה עונה 3 

איזו עונה מטורפת מתחוללת על הבמה ובקרב פנאל השופטים. מילא שכל המדינה ראתה את בועז ביסמוט בתור חתול ואת יורם ארבל בתור הצפרדע. אז רגע לפני שאתם מקבלים מאיתנו את המידע בלי ניחושים זמר במסכה עונה 3, אז בואו נראה מה אומרים העוקבים באינסטוש?. 

אלין כהן אביבית בר זוהר דנית גרינברג? או שזו בכלל נטע אלחמיסטר? 

מעניין מי מהן קוראת את הכתבה שלנו על חשיפת הארטישוק וצוחקת לעצמה. אז נכון שמדובר בשמות מוכרים אבל זה מה שמנחשים הגולשים ברשתותה חברתיות. אז מי זו באמת הזמרת של הארטישוק?. אני מקווה שלא נחטוף שוק כאשר היא תסתובב לאחור ותסיר את המסכה שלה, תקח נשימה ואז תסתובב ותציג את עצמה לקהל. 

ואלה שמות הזמרים שלא יגיעו לגמר הגדול 2023 זמר במסכה מאקו לייב ערוץ 12 

רובוט שרית פולק
צפרדע יורם ארבל
מלכה ומלך טל מוסרי ומיכל ינאי
כבש אשר סוויסה
ינשוף מאיר אדוני
טווס ארז טל
חתול בועז ביסמוט
חמסה שני קליין
ארטישוק לינוי אשרם
אפרוח דפנה ארמוני
אננס רוסלנה רודינה
אלמוג דודו פישר

צפו כעת רשימת הניחושים המעודכנת מי הארטישוק זמר במסכה עונה 3

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה