מי היה התרנגול הזמר במסכה פרק 1 קשת 12

$(function(){})

ההבטחה התקיימה! ערוץ קשת הבטיח לנו שואו ברמה בינלאומית והפעם הוא קיים. תשכחו מה שידעתם עד היום על תכניות בידור ותחזרו לשנות התשעים אבל בגדול! מי היה התרנגול הזמר במסכה פרק 1 קשת 12

טל פרידמן הוא הקרמבו במסכה ואנחנו מחכים לפרק 2 הזמר במסכה

מי התרנגול במסכה צילום מאקו

קרמבו מתוק טל פרידמן הזמר במסכה 

"מעולם לא זכיתי בפרס ולא עברתי אודישן" אמר טל פרדימן, שלפי הרמזים, חשוב ללמוד כמה הם מבלבלים, לאחותו קוראים אריאל, הוא היה בלהקת החתולים השמנים ולך תמצא מישהו שיכול לנחש את זה. הפאנל לקח ניחוש חזק שזה משה דץ. אבל לא! זה טל פרידמן! ארץ נהדרת של ממש. 

מי היה התרנגול הזמר פרק 1 קשת 12

יהודה לוי? נירו לוי? דני קושמרו? או בכלל צחי הלוי או עוז זהבי. גלריית ניחושים ארוכה של פאנל המשתתפים, זה הסוד שלי גרסת 2020. הביצוע שקיבל את מספר ההצבעות הנמוך ביותר חושף את המסכה ועוזב את התכנית. היתר ממשיכים להתחרות. אז הנה הדמויות המעניינות ביותר. 

לא רק הזמר במסכה - מגזין פורים תחפושות 2021 

המופע של הדרקון 

הלך התרנגול עלה הדרקון. עם רמז קל על אהבה לבישול וביצוע ענק של crip שחלק מאיתנו זוכרים מהפרסומת האלמותית של קסטרו עם יעל אבקסיס וליאור מילר. זה היה הביצוע הכי טוב של הזמר במסכה פרק 1 לצפייה ישירה. הוא גם היה הביצוע הכי מרגש. 

גם כאן היו לא מעט ניחושים מאסף גרניט, משהו מתחום הבישול? קחו נשימה יש עוד עונה ארוכה. הרמזים כבר ראינו לא ממש עוזרים ורק מסבכים כמו חיגת היגיון. 

השור במסכה- ההוכחה שיש עשן בלי אש 

גם שור גם מטאדור עלה בתור המתחרה השלישי ובשלב הזה הפאנל כבר מבין שהרמזים יותר מטעים מאשר עוזרים לו לנחש ורק מושכים אותו לכיוונים רחוקים מאד. אבל השור, לבוש אדום, עולה לבמה ונותן ביצוע של של stay whith me אז נראה אם יש לכם אומץ להישאר עם השור. מזל שיש את צדי צרפתי על הבמה והוא יודע לאבחן מקול ראשון - השור אינו זמר מקצועי.  אבל סטטיק טוען - הוא זמר מבוגר! 

היעל במסכה קורל סימנוביץ זאת את! או לא....

זאת כבר נתנה שואו ועוד עם שיר של נועה קירל- מיליון דולר. איך שהוא היא קשורה לגבעתיים, כמו בערך חצי גוש דן שבו היעלים גרות בבעיקר בגני חיות. עלתה היעל לבמה של הזמר במסכה. לך תדיח אותה. מתח באוויר. 

מי יזכה בתכנית ומתי מראים מי נמצא בתחפושת? 

סה"כ יעלו לבמה 14 דמויות מחופשות ויתנו מופע מוסיקלי. בכל פרק אחד מהם יעזוב את התכנית עד שיוכרז המנצח. קשת ארגנה לנו תוכנית קלילה, קצת מתח בריא בימי קורונה, מוסיקה סבירה פלוס עם גרסאות כיסוי סבירות, והמון צחוקים ואקשן. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה