מי הצמר גפן מתוק זמר במסכה הרמזים העבים והספוילר שכולם מדברים עליו

$(function(){setImageBanner('01ca6e3c-d6a3-4c82-b47a-2d6e7ee4dc76','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

מי זאת מי זאת?. רוצים לדעת מי הצמר גפן מתוק זמר במסכה הרמזים העבים והספוילר שכולם מדברים עליו?. מאיפה היא יודעת לשיר כל כך יפה והאם למרות מה שנראה כמו זיהוי מוקדם היא תגיע לגמר?.

מי הצמר גפן מתוק זמר במסכה צילום מסך ערוץ 12

מי הצמר גפן מתוק זמר במסכה הרמזים העבים והספוילר שכולם מדברים עליו

אתם כבר יודעים?. מעודכנים?. אילנית לוי היא ולא אחרת, תושבת רחובות ואחת המנחות האהובות על המסך שלנו היא הצמר גפן המתוק

כבר הרבה זמן שהשרתות החברתיות לא ידעו כזו שמחה גדולה. מה קרה?. אם צפיתם בהישרדות 2023 פרק 1 אז בטח פספסתם את פרק  המזר במסכה עונה 3 בערוץ 12. אבל בשביל זה אנחנו פה עם השאלה הגדולה שחצי מדינה שואלת את עצמה היום בבוקר. מי הזמרת גפן מתוק זמר במסכה?. 

כאילו שלאף אחד כבר עניין לדעת מי החתול או האננס, הזמרת בצמר גפן מתוק מרכזת אליה 3 ניחושים עיקריית לעת עתה. ומה אומרים השופטים?. כמעט ולא הייתה לנו הפתעה. אבל יש לנו אורחת קבועה בניחושים זמר במסכה ובטח כאשר מדובר במקל עם סוכר שקונים בעיקר ביום העצמאות. 

מי נחשף עד עכשיו 2023 אלו הזמרים שהיו מאחורי המסכות 

רובוט שרית פולק
צפרדע יורם ארבל
מלכה ומלך טל מוסרי ומיכל ינאי
כבש אשר סוויסה
ינשוף מאיר אדוני
טווס ארז טל
חתול בועז ביסמוט
חמסה שני קליין
ארטישוק לינוי אשרם
אפרוח דפנה ארמוני
אננס רוסלנה רודינה
אלמוג דודו פישר

האם פאולה היא האננס? קושמרו הוא השבלול? אילנית לוי מסתתרת מאחורי הצמר גפן? ויעל אלקנה היא בכלל העכבישה? החשודים ממשיכים להכחיש, אבל הערב מפורסם אחד ייחשף ונגלה – האם אחד מהם שיקר לנו בפנים?

אז יאללה בואו ונראה מי יכול להיות הזמר במסכה צמר גפן מתוק?. 

זמן להודיע על המועמדות לתואר הזמרת במסכה. הראשונה היא, כמעט באופן קבוע, אילנית לוי. היא לא רק כוכבת טלוויזי, אשתו של אלירז שדה ואמא של אלין וליאם גולן, היא הייתה הכובת של הסדרה משפחת שדה ואין בית בישראל שלא אוהבים אותה. אולי בגלל זה היא אחד הניחושים המובילים בכל מה שקשור לצמר גפן זמר במסכה. 

השתיים הבאות מוכשרות לא פחות. הראשונה שרון חזיז, זמרת מוכשרת בפני עצמה, והשלישית היא עינת ארליך, אשת טלוייזיה מוכרת ומוערכת. 

אז מה אתם אומרים גולשים יקרים?. יש לכם ניחושים זמר במסכה עונה 3?. קבלו מאיתנו את מה שעלה באינסטוש. וכיצד נסיים? שבוע טוב ועוד הרבה חידות וניחושים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה