מלכת היופי של ירושלים סדרה פרק 1 המלא לצפייה ישירה

$(function(){setImageBanner('bddf6067-f069-4d98-bd70-ee2afb096db1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

סוף סוף באוויר פרקים מלאים yes. מלכת היופי של ירושלים סדרה פרק 1 היא יצירה מעולה שמעבירה את רב המכר של שרית ישי לוי ולעיתים אף מתעלה עליו. מיכאל אלוני בתפקיד גבריאל ארמוזה. צפו בפרק הבכורה המלא!

מיכאל אלוני הוא המלך בסדרה מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה

העלילה הידועה מראש, צוות השחקנים מעולה ונכון לעכשיו, ובליל השפות ידוע מראש. כל אחד יוכל למצוא בדיאלוגים של הסדרה את המפשטים שהוא מכיר מהבית או מהפולקלור המקומי. אבל העלילה, על אף שהיא משתרעת על פני כשבעים שנה במאה הקודמת, מימי התורכים, עבור במנדט הבריטי ועד מדינת ישראל, רלוונטית יותר מתמיד.

מלכת היופי של ירושלים יוטיוב פרק 1 המלא לצפייה, ביקורת, המלצות, תוכן


יש מי שיטען שזה לא חוכמה לקחת רומן שהפך לרב מכר בינלאומי ולהעביר אותה באמצעות 50 פרקים למסך. טלנובלה ישראלית כחול לבן. אבל זו משימה לא פשוטה. מלכת היופי משודרת בyes פרקים מלאים בימי שני עד חמישי ( 4 פרקים חדשים בשבוע) והיא תהיה נוכחת על המסך בשנים הקרובות במאות שידורים חוזרים.

תוכן הסדרה מספר על משפחת ארמוזה, דוברת הספרדית, משפחת אצולה ירושלמית, שנקרעת בין היציאה מהחומות לעולם שצועד קדימה. הקללה העתיקה שרובצת על המשפחה גוזרת על הנשים להתחתן עם נשים שאינם בהכרח אוהבים.
זה אולי נשמע לכם איום, אבל ככה זה בשידוכים. כמו מסעדות פועלים בסוף היום. לקוחים מה שנותנים לך. לפעמים זה יכול להיות מעדן, לפעמים זה פשוט מה שיש. וכך יצא שגבריאל ארמוזה שודך, על ידי אמו מרקדה, לאשה יתומה ובלתי יפה בעליל. הוא הותיר אחריו את רחל, האשכנזייה היפה שעליה חלם, והוא חי כמו שהוא חי. גבר מת מהלך.

כלפי חוץ הכל טוב ויפה אבל בממלכת הבית, שם הנשים שולטות ביד רמה וממיטה נפרדת, מתחולל גיהנום של ממש. אשתו של גבריאל רודה בשלושת הבנות ( לא הביאה לו בן זכר...) ובעיקר בלונה, היא ולא אחרת מלכת היופי של ירושלים הסדרה yes פרקים מלאים לצפייה ישירה.

קאסט ושחקנים ראשיים

מיכאל אלוני כוכב העל של המסך בישראל בתפקיד הראשי בקאסט המלכה
יובל שרף היא מלכת היופי של הסדרה כולה
הילה סעדה שהיא גם זמרת מוכשרת. מומלץ להאזין לאלבום הבכורה שלה "לרוץ בתוך ענן"
איציק כהן כל מילה מיותרת. תענוג של שחקן
סוול אריאל אור בתפקיד לונה ופעם ראשונה בתפקיד ראשי
ישראל אוגלבו משחק מעולה לשורד הנגזל
מוריס כהן תגידו סדרה ישראלית מומלצת אמרתם את שמו

צפו בווידאו פרק 1 עונה 1 מלכת היופי של ירושלים yes 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה