מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 10 צפו בווידאו: אהבה, אכזבה ומדינה בדרך

$(function(){})

מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 10 צפו בווידאו - היישוב בארץ ישראל עסוק בהישרדות אבל הגיבורה שלנו עסוקה בשמלות ובחלומות גדולים. המלצות לצפייה בסדרה ישראלית מומלצת פרקים מלאים yes.

מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 10 צפו בווידאו: אהבה, אכזבה ומדינה בדרך

יש לכםן רגע אחד של שקט?. אם כן אתם בטח לא צופים בפרקים מלאים מלכת היופי עונה 2. מי שכן צופה לא יכול להוריד את העיניים מהמסך אפילו לרגע אחד. מוכנים?. בואו נתחיל לדבר ולצפות מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה yes. 

מתי יש פרקים חדשים בסדרה מלכת היופי של ירושלים עונה 2 ?  

השנה, בניגוד לעונה הראשונה, יש רק 3 פרקים חדשים בשבוע. באיזה ימים?. שני, שלישי, רביעי. איפה רואים את הסדרה מלכת היופי עונה 2 פרקים מלאים?.  בשעה 21:00 ב-yes TV DRAMA, yes VOD ו-STINGTV. את העונה הראשונה של מלכת היופי תוכלו לראות בנטפליקס. 

למה רוחל חזרה לארץ והביאה את הבן של גבריאל ואיך זה ישפיע על משפחת ארמוזה?. 

מה חשוב לזכור כאשר נו צופים בסדרה המתרחשת אי שם לפני קום המדינה?. ההיתר החברתי היה שונה בתכלית. תשכחו מפתיחות או הבנה של רומן מחוץ לנישואים. נכון שלא היה אז רשתות חברתיות, אבל היישוב היה קטן, כולם הכירו את כולם ובעיקר את אלו שהיו בשולי החברה. 

ומי היו אז בשולי החברה, בעיקר בירושלים של מטה?. העניים, האלמנות והממזרים. אחד כזו, שדמותו תופסת מקום חשוב בעלילת מלכת היופי עונה 2 לצפייה הוא שלוימה. מי הוא הנער המתגבר שהגיע מברוקלין?. הוא הבן של רוחל לייבוביץ, שאיתה היה לגבריאל ארמוזה רומן. היא חוזרת לארץ ישראל אחרי שבעלה נפטר בניו יורק כי כנראה כאן הייאוש, גם אז, היה הרבה יותר נח. 

הם עוברים בין ירושלים לצפת, מסתירים את הסוד הנורא וכל רצונם הוא להעביר עוד יום תחת קורת גג ועם איזו ארוחה צנועה. מה הסכנה בחזרתם לארץ?. תארו לכם מה תעשה מרקדה ארמוזה כאשר היא תדע על פרי פרשיית האהבים של הבן שלה.

מהר מאד אנחנו רואים שלא מדובר בעוד סתם דמות בעונה 2 מלכת היופי.  שלוימל'ה (מיכאלי גבעתי) הוא הילד הממזר של רוחל (יובל שרף) וגבריאל (מיכאל אלוני), שכעת חזר כדי לפגוש את אביו, אבל ענן הממזרות מרחף מעליו כל הזמן ומזכיר לו את החטא שהוא לא חטא, והמסע שנשאר לו לעבור.

ומה קרוה מסביב?. רוזה ורחל עושות אחלה כסף ממכירת אוכל לאנגלים, לונה מתמודדת עם נישואים קשים לחתן דוד פרנקו ורק האנגלים, חיילי המנדט הבריטי חוגגים כאילו אין מלחמת עולם שנייה. 

צפו בווידאו לקראת שידור פרק מלא מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 10 yes סרטונים לקראת שידור הפרקים מלאים the queen beauty of jerusalem 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה