מלכת היופי של ירושלים פרק 11 לצפייה ישירה yes - הנשים מנהלות את העלילה

$(function(){setImageBanner('f46c108b-300a-4cd6-ba11-d8c683f93e0e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46977,'Image','');})

מלכת היופי של ירושלים פרק 11 לצפייה ישירה yes הראה שוב שמדובר בסדרת טלוויזיה מעולה ועכשווית שאיננה חוששת לשלב בעלילה מוטיבים עכשוויים. הנשים של משפחת ארמוזה מנהלות את העלילה. הגברים את החיים.

מלכת היופי של ירושלים פרק 11 לצפייה ישירה yes

כאשר קראתי את הספר של שרית ישי לוי לפני מספר שנים התאהבתי בו מייד. אולם כאשר נודע לי על תחילת שידורי הסדרה שכוללת 50 בפרקים בyes, ידעתי שצפויה לי סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה. לא ידעתי עד כמה. אומנם יס בחרה לשדר רק 4 פרקים חדשים בכל שבוע, אולם זה לא פוגם בהנאה. מלכת היופי של ירושלים פרק 11 לצפייה ישירה yes הוא ביטוי לעומק היצירה על המסך. 

צפו בווידאו בסוף העמוד!

והנה כמה עובדות חשובות שצריך לדעת לפני הצפייה בסדרה

  1. אל תצפו לעיקביות של אחד לאחד למול הספר. בדומה לסיפורה של שפחה, התסריט והעלילה הורחבו.
  2. אין דמויות טובות ולא טובות בסדרה החדשה של yes. טבע האדם מוצג בה במלוא חסרונותיו. 
  3. מיכאל אלוני הוא המלך הבלתי מעורער של הסדרה, על אף שהוא משחק דמות נירפית ואגואיסטית. 
  4. מומלץ לצפות ברצף vod yes פרקים מלאים מלכת היופי של ירושלים! 
  5. חיי הספרדים בירושלים הפכו לנושא לימוד באקדמיה. 
  6. לפני כשלושים שנה שודרה המופת סדרת "ירושלים שהייתה בספרד" בהנחיית יצחק נבון ז"ל. אני ממליץ בחום לכל מי שרוצה לקבל מושג על התרבות של יהדות ספרד, זו המוצגת בסדרה בעיקר דרך דמותה של מרקדה ארמוזה לצפות בה. מסמך היסטורי מרתק. 

מלכת האופי, מלכת היופי ונסיכות הגאות והשפל הדמויות והשחקניות בסדרה

כנגד 4 דמויות ראשיות מספר הרומן וכמובן הסדרה. למרות שאת חיי היום יום מנהלים הגברים, את החיים בפועל, בחצרות הירולשמיות מנהלות הנשים. באמצעות זיעת אפיים ומניפולציות עתיקות יומין. הן יודעות את מקומן בחברה, את תקרת הזכוכית ביחסים עם הבעלים. 

הצופה נחשף לאט לאט לניגודים בסדרה ובחיי החברה של ירושלים במאה הקודמת. כלפי חוץ מדובר במאפייני חברה-משפחה פטריארכית אולם בפועל את העסק מנהלות נשים. מבלי שאף אחד יודה בכך מדובר במציאות מטריארכלית. 

מלכת האופי- רחליקה ארמוזה. הכבשה השחורה והלא יפה בעליל של המשפחה. תלמידה חרוצה שבניגוד ללונה הרעשנית, עושה הכל בשקט. היא אפילו התגייסה לאצל בעקבות דוד אפריים. 

נסיכת השפל - מרקדה ארמוזה (עירית קפלן) אם המשפחה. לא מפספסת הזדמנות לבטא את חוסר היכולת שלה להתמודד עם תמורות הזמן בעלילה. צמח הקטטוס " כסא החותנת" יכול היהי להיקרא על שמה. 

נסיכת הגאות - מטילדה פרנקו. היחידה בסדרה שהלכה עם האמת שלה עד הסוף. עד הסוף המר. חסרת עכבות מוסריות (inhibitions). הדמות היחידה בסדרה שפיה וליבה שווים. קבלה את התואר אהובת הקצין האנגלי. 

מלכת היופי של הסדרה- לונה ארמוזה אותה מגלמת השחקנית סוול אריאל אור. אשתי מאוהבת בדמות, אבל אני לא מוכן להתקרב ולהיקשר אליה. כמו הערבה בארבעת המינים. אין בה אופי, אין בה שפל אבל לא גאות. סצם יפה ותשתקי. 

ומה עם רוחל ( יובל שרף) אתם שואלים? חכו לפרק 12 מלכת היופי yes. נקדיש לה כתבה מלאה! 

צפו בווידאו לקראת פרק 11 המלא מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה