מלכת היופי של ירושלים פרק 14 לצפייה ישירה yes- עכשיו זה נגמר?

$(function(){setImageBanner('5e477a14-fd4e-4ea3-bdd1-1c8709298328','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

הפרק החדש של מלכת היופי הוא בבואה של החיים בירושלים ברבע הראשון של המאה ה20. מלכת היופי של ירושלים פרק 14 לצפייה ישירה yes מציג קהילה מבולבלת לנוכח הקדמה שהביא אתו השלטון הבריטי. רק לונה ארמוזה צופה פני עתיד ומבינה שאין לה מה לחפש בעתיד של ירושלים.

מלכת היופי של ירושלים פרק 14 לצפייה ישירה yes- עכשיו זה נגמר?

שימו לב! מדובר בסדרה הטובה ביותר על המסך בימים אלו. הרומן של שרית לוי ישי עבר עיבוד מבריק והוא מוגש לנו באמצעות 50 פרקים, בימי שני עד חמישי ב yes. מלכת היופי של ירושלים רלוונטי להיום, בעצם הוא נכון לתמיד. הוא מציג שאיפות תמימות, אהבה בלתי אפשרית ואוקיינוס שמפריד בין הדמויות לבין הכיולת שלהם לממש את עצמם. 

ילדות בגיל שלך עובדות בבתי חרושת ומנקות בתים  

תקציר אירועי הפרק. לונה מתגלה בשיא השפל שלה. אבל זו רק חצי צרה. המקום הכי נמוך בירושלים מאוכלס בכל בני המשפחה שלה. 

גבריאל ארמוזה, האבא שחולם על אהובה רחוקה, נע בין המאהבת בביירות בירת לבנון לאשתו חסרת החן בירושלים. 

האמא רוזה ארמוזה, לא מצליחה לצאת מתוך החומות של ילדותה הענייה. שפחה נשארת שפחה. 

הסבתא מרקדה ארמוזה חיה את המאה הקודמת ובעיקר את השנאות של חייה. בלי טיפת אהבה. 

קצת אהבה לא תזיק! 

הצופה בסדרה לא יכול לפספס שלא לחוש את החוסר הגדול שהוא המכנה המשותף לכל הדמויות בסדרה. אין כאן אהבה. יש מחסור באהבה. יש ביקוש וכמיהה לתשוקה. אבל אין כאן אהבה. אחת לאחת הדמויות. למעשה כל אחת מהן יכולה הייתה לכתוב את וְאִם-יִשְׁאַל הַמַּלְאָךְ של ביאליק. 

מיכאל אלוני גבריאל ארמוזה- החור בלב שהשאירה רוחל הוא גדול לפחות כמו חוסר הרצון לשלם את המחיר. התוצאה לא איחרה לבא. נשוי לרוזה חסרת החן. אבא לשלוש בנות. ממשיך את מסורת קללת ארמוזה המונעת מבני המשפחה להינשא לנשים אהובות. 

לונה סוול אריאל אור- אהבה את מטילדה, אהבה את אחיה של מטילדה, הייתה אהובת הקצין האנגלי ויחד עם זאת ליבה ריק. אין לה אהבה והמעט שעוד נסתה נלקח ממנה בחסות אמא שלה. שלמדה פרק אחד או שניים בסיכול שמחת חיים של הקרובים אליה. 

צפו בווידאו לקראת הפרק המלא צפייה ישירה מלכת היופי של ירושלים פרק 14  

כשניסים חוזר מאמריקה הוא מביא איתו מתנה מיוחדת לרוזה ואף אחד לא יכול להישאר אדיש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה