מלכת היופי של ירושלים פרק 18 לצפייה ישירה: תקוות צומחות מתוך ייאוש

$(function(){})

מלכת היופי של ירושלים פרק 18 לצפייה ישירה. עלילות לונה ארמוזה בירושלים של שנות המנדט הבריטי. העלילה מסתבכת ושמלבת ברצף האירועים ההיסטורי שפוקד את ארץ ישראל.

מלכת היופי של ירושלים פרק 18 לצפייה ישירה: תקוות צומחות מתוך ייאוש
הימים המעניינים בשבוע מוגדרים כעת בין שני לחמישי. בשעות הערב אנחנו יושבים לצפות בפרקים החדשים של הסדרה הישראלית הכי מרגשת על המסך. מלכת היופי של ירושלים פרק 18 לצפייה ישירה. בפרקים החדשים אנו צופים כיצד הפרעות ותמורות בארץ ישראל משפיעות על חיי המשפחה ועל לונה ומעצבות את דמותה ושאיפותיה. 

החל מ 23/01/2023 משודרת מלכת היופי של ירושלים עונה 2 לצפייה ישירה פריקם מלאים בשידורי yes. מתי יש פרקים חדשים?. בימים שני עד רביעי. צפייה מהנה. 

עלילה איטית ומופלאה בירושלים של פעם

  • על מנת לצלול לנבכי עלילת מלכת היופי חשוב לדעת מה קרה מסביב לתוכן האירועים בספר עליו מבוססת הסדרה. אז בואו נעשה סדר בציר הזמן של ארמוזה.
  •  1917- מסתיימות 400 שנות שילטון האימפריה הטורקית ואלנבי נכנס בשערי ירושלים העתיקה
  • נמל יפו הוא שער המסחר הראשי לארץ ישראל. עוד מעט יתפוס את מקומו נמל תל אביב. אבל גבריאל אבא של לונה מעדיף לנסוע לביירות האקזוטית לרכוש סחורה ולנשום אוויר צח. 
  • מאורעות בירושלים וביישוב היהודי נערכו אחת לכמה שנים. אין חדש על פני האדמה.
  • את חיי הקהילה יהודי ספרד בירושלים מנהל ועד העדה הספרדית בירושלים. ארגון מבוסס עם נכסים ומסורת מפוארת. הכי רחוק מהמקום אליו שואפת לונה ארמוזה.
  • כבוד היה מטבע עובר לסוחר. הכבוד של המשפחה היה העיקר. תשאלו את מרקדה ארמוזה.

ביקורת על הסדרה מלכת היופי של ירושלים

יצאנו לבדוק בתגובות הגולשים מה הביקורת של הם על הסדרה. רובן כמובן היו אוהדות, כי ככה זה שאתה מוצא עניין בטלנובלה ישראלית מקורית מומלצת לצפייה. אחת הגולשות כתבה : הסדרה מעניינת ומרגשת, רק לא מסכימה עם האינטימיות מדי חושפנית, גם ש באותה תקופה לא היתה כזו מטירנות, זה היה מקרים מעטים, ופה עם כל שחקן/נית זה מגיע רחוק.

צפו בווידאו לקראת פרק 18 מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה