מלכת היופי של ירושלים פרק 23 לצפייה ישירה yes- בואי כלה?

$(function(){setImageBanner('4e1ed16f-00f9-474c-ae46-8a2244cf00ba','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46977,'Image','');})

מלכת היופי של ירושלים פרק 23 לצפייה ישירה yes. השמחות הגדולות של האנשים הקטנים. מאז חתונתך לא הייתה חתונה כחתונתך. איך הפך היום השמח בחייה של הדמות הכי אניגמטית בסדרה ליום של צער ותוגה.


מלכת היופי של ירושלים פרק 23 לצפייה ישירה סדרה ישראלית מומלצת

החל מ 23/01/2023 משודרת מלכת היופי של ירושלים עונה 2 לצפייה ישירה פריקם מלאים בשידורי yes. מתי יש פרקים חדשים?. בימים שני עד רביעי. צפייה מהנה. 


כמה ימי שמחה היו לאדם הפשוט במאה הקודמת? המלחמה הבלתי פוסקת על פרנסה לא השאירה מקום ליותר מדי כאלו. במיוחד אם את אישה ממוצעת בעלילת הרומן של שרית ישי לוי. לכן יום החתונה אמור להיות האירוע המרכזי בחייה של אישה באותה תקופה. בטח בעדה הספרדית הגאה.

בעל מפרנס היה המצרך החשוב ביותר בעיר. שאיפה ותקווה שכיום, בראי הזמן נראים רחוקים. אם אפשר ייחוס משפחתי טוב, עסק משפחתי ומעמד בעדה. זה מה שיכולה הייתה לקוות כל אישה שלא הייתה מלכת יופי לקוות לו.

על גאווה ודעה קדומה
הצורך לשרוד בעולם שאין בו ביטוח לאומי או מוסדות רווחה יצר עולם צר של שאיפות מובנות. מלאכת החיים של נשות ירושלים משתקף היטב בסדרה מלכת היופי לצפייה ישירה פרקים מלאים. שמתי לב בסדרה שיש ניסיונות להציג את הנשים כמי ששולטות בבית, מאחורי הקלעים, מתמרנות את הגברים. זה לא באמת קרה.

הנשים ששברו את המוסכמות ברומן מלכת היופי לצפייה ישירה
הגברים שלטו ללא מצרים בעולם בו מתרחשת העלילה. אך היו שני מגזרים יוצאי דופן. בתוך כל הרע הזה תראו כמה טוב. או שאת נצר למשפחה עשירה ( משפחת ארמוזה ) או שאת ענייה מרודה ( משפחות סיטון ופרנקו).
הקצוות הכלכליים של עושר ועוני שחררו את הנשים מתוך הגטו החברתי. הן אפשרו להן לנוע בחופשיות בין היום יום לבין חלומות. ההבדל היה בשאיפות ובמימוש.

  • האלמנה הענייה, אותה מגלמת מלי לוי המעולה בתפקיד ויקטוריה פרנקו, חושקת בגבר מפרנס בעל און שיוציא אותה מהמעמד החברתי הנמוך של כובסת מגהצת.
  • ומהצד השני, לונה ארמוזה, בת למשפחה עשירה ומיוחסת, מרשה לעצמה לפרוק כל עול, לחלום בגדול על עתיד אחר מלבד לצקת מים על רגלי בעלה לעתיד ובעיקר להתנער מאבק הקהילה.


להבדיל מבוסתן ספרדי של יצחק נבון, הספר והעיבוד לסדרה מלכת היופי, הם הרבה יותר יצריים, הרבה יותר חדים ובעיקר מספקים רגעים של התרגשות בלי להתחסד או להסתכן בסגנון כתיבה דויטרונומיסטית.

צפו בווידאו לקראת פרק 23 מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה