מלכת היופי של ירושלים פרק 29 לצפייה ישירה yes: הכל בגלל האהבה 

$(function(){})

מלכת היופי של ירושלים פרק 29 לצפייה ישירה yes. פרק סיום חצי עונה. הפרקים החדשים ישודרו מיד לאחר החגים. סיכום העונה, ספוילרים ווידאו לצפייה באתר. כולל סיקור עונה 2 מלכת היופי פרקים מלאים עונת 2023.

מלכת היופי של ירושלים פרק 29 לצפייה ישירה yes: הכל בגלל האהבה 

החל מ 23/01/2023 משודרת מלכת היופי של ירושלים עונה 2 לצפייה ישירה פריקם מלאים בשידורי yes. מתי יש פרקים חדשים?. בימים שני עד רביעי. צפייה מהנה. 

מלכת היופי של ירושלים חזרה לעונה שנייה. איפה רואים פרקים מלאים?. שידורי yes. מה קרה בפרק 1 עונה 2 מלכת היופי?. לונה ודויד בירח דבש במלון בתל אביב, שם דויד מתקשה להתמודד עם זיכרונותיו הקשים מהמלחמה. גבריאל חולק עם אברם את סודו הגדול ומבקש ממנו את עזרתו. אפרים עוזב את האצ"ל ומצטרף ללח"י. רוחל ושלוימלה עוזבים את ירושלים.


הפרק האחרון בסדרה לפני היציאה לפגרת הקיץ הוא הטוב ביותר ששודר עד כה. עלילות דוד אפריים לוקחות את עלילת מלכת היופי של ירושלים פרק 29 לצפייה ישירה yes לגבהים חדשים. הכל בגלל האהבה בין אם נוכחת או נעדרת. נתראה עם פרקים חדשים לאחר החגים. 


ככל שאת אוהבת בחור יותר ככה הוא יותר דפוק
שום דבר לא השתנה בעסקי האהבה. מה שהיה הוא שיהיה. אם אני מחבר את 2 התוכניות הטובות ביותר על המסך, מלכת היופי וחתונה ממבט ראשון עונה 4, הריי שהכותרת שמספקת לונה ארמוזה היא כמעט נצחית. וכל קורה שלא משנה באיזו תקופה מדובר, איך שהוא אהבות גדולות קשורות בטירוף, שגעון ובייסורים. 

בסצנת המפתח לונה ורחליקה הצעירות יושבות על המיטה ועוסקות בניסיון להבין את הסוד הכמוס בדרך אל ליבם של הגברים של ירושלים. לבסוף הן מבינות מה שאמא של רינה הבינה מזמן- לגברים ביתי אסור להאמין. 


צל עץ תמר ואור ירח נכתב באותם ימים בירושלים

ואי אפשר שלא לסיים את הכתבה על הפרקים החדשים של מלכת היופי, המבוסס על הרומן של שרית לוי ישי, מבלי להזכיר פרשייה אחרת אשר התחרשה בירושלים באותם ימים רחוקים. 

השיר שחידש זוהר ארגוב וזוכה להצלחה רבה, נכתב בדיוק באותם ימים שמלכת היופי של ירושלים חלמה בירושלים. לפני קום המדינה. 

זה שיר שנולד מתוך אהבה גדולה, אהבה של ימים אחרים  זה שיר אהבה שנכתב על ידי שחקן תיאטרון , הולחן על ידי רופא ירושלמי שהשלים הכנסה כנגן כינור בשעות הערב והסתיים במאבק רווי יצרים אודות זכויות היוצרים של השיר. כל זה התרחש המציאות האמיתית, שחלקה מתואר בצורה נפלאה גם בסדרה וגם ברומן המקורי. 

צפו בוודיאו לקראת פרק 29 המלא מלכת היופי של ירושלים  YES

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה