מלכת היופי של ירושלים פרק 3 לצפייה ישירה yes - המכשפה לבית ארמוזה רוקחת כשפים

$(function(){})

מלכת היופי של ירושלים פרק 3 לצפייה ישירה yes . כמו בספר שכתבה שרית לוי ישי .גם בסדרה אם החתן היא הנמסיס של כל העולם. מרקדה ארמוזה היא המנהלת הראשית ובלעדית של החצר הספרית בירושלים. פרק מרגש הצולל נבכי החיים בחצר הירושלמית.

מלכת היופי של ירושלים פרק 3 לצפייה ישירה yes

הפרק החדש חושף אותנו לצד הפחות מסופר ומדובר בחצרות הספרדיות בירושלים. את השירים, ההווי והמאכלים הכרנו כבר בבוסתן ספרדי. אבל הלחשים והכשפים, על מפגשי הסתר בבית המכשפה השכונתית, למדתי רק מהפרק השלישי בסדרה המעולה מלכת היופי של ירושלים המשודרת ב -yes TV DRAMA, yes VOD, ו-STINGTV.

שום, פלפל וזמן זית ופיטמה של אתרוג- החומרים עליהם עומד העולם 

כאשר רוזה המכוערת ( לא במציאות, רק למראית עין בתפקיד!) יולדת את שלושת הבנות מהן תצמח בעתיד מלכת היופי של העיר ירושלים, אנו נחשפים לעוצמה ולחולשה של נשות ירושלים. מצד אחת הן הכלי איתו ממשיכים את השושלת ומכאן חשיבותן. מצד שני הן עדיין כלי. הגבר, הוא צריך לפרנס, לאכול, לשתות וממילא מה שיעשה ואיך שיעשה, לא ישנה. הכל תלוי באשה. הצליח להביא בן זכר, כל הכבוד לבעלה, לא הצליחה? אין לה מזל. 

5 משפטי המפתח של פרק 3 מלכת היופי 

  1. לא כל אישה נולדת מלכת יופי, רוזה. אין מה לעשות 
  2. חודש היית צריכה לשמור אותו בתנור שלך, עוד חודש
  3. עלי כולם יודעים לונה, אין לי מה להפסיד, לך יש. ( 100 שנה לפני הרשתות החברתיות )
  4. כשאני אהיה באמריקה עם בעל עשיר והמון כסף, אני אשלח כרטיסים לכולם, לך לא! לונה ארמוזה חוזה עתידות לפני המצאת הבזוקה ומבשרת על נפילת הכתר. 
  5. ככה שזה נשים יולדות, כואב. 

צפיתי בפרק החדש מספר פעמים לפני שהכתבה אודות הפרק החדש לצפייה ישירה עלה לאוויר. בדיוק שהגעתי למילות הסיום, כתבה שכולה ביקורת והמלצה על הסדרה בyes. נזכרתי בשיר של מאיר בנאי ז"ל. ועם המילים שלו נסיים את הכתבה.

ברחוב הריק עבר אדם לבוש טלית
האוויר היה שקוף הפעם מתמיד
זו העיר שלי לחשה מרצפת הבטון
וירושלים שוב שקעה בתוך חלום

צפו בפרק 3 המלא מלכת היופי של ירושלים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה