מלכת היופי של ירושלים פרק 32: הנקמה המתוקה של לונה. צפו בווידאו המלא.

$(function(){})

זמן ביניים בין ההתפתחויות המשמעותיות בעלילת הסדרה המעולה של yes. עד שתגדל ותתבגר, לונה ארמוזה לא מתכננת לעבור בשתיקה לאף גבר. צפו בווידאו מלכת היופי של ירושלים פרק 32: הנקמה המתוקה של לונה.

מלכת היופי של ירושלים פרק 32: הנקמה המתוקה של לונה. צפו בווידאו המלא.

איך מתנהגת אישה נבגדת? לא משנה הזמן ולא משנה המקום. כי לונה ארמוזה, לוקחת לעצמה חרות שמעטות בזמנה הרשו לעצמן. בעיקר אם הן נשים בקהילה הספרדית ספניולית של ירושלים במאה הקודמת. חשבתם שהיא מתעסקת רק בתפירת שמלות ושבירת לבבות. אז חשבתם. עכשיו מלכת היופי פרק 32 yes יוצאת למסע נקמה מקורי בדויד פרנקו. 

לקראת פרק 32 מלכת היופי של ירושלים- צפו בווידאו בסוף העמוד. 

איך הרסה המשפחת ארמוזה את משפחת פרנקו? 

למשפחת פרנקו היתומה והאלמנה אין רגע נחת מהשכנים ממול. בני משפחת ארמוזה הצבועה והמתנשאת. הבן גבריאל, שיוצא לביירות לדעת נשים זרות על פני אשתו, הוא אולי הדמות המרכזית בסדרה, עוד לפני מלכת היופי עצמה, אבל הוא מציג דמות חדלת אישים. אחד כזה שאי אפשר לסמוך עליו. 

אמא שלו מרקדה, שהתמזל מזלה להיות אלמנה עשירה, יחסית, מתנשאת על פני ויקטוריה פרנקו אותו מלגמת מלי לוי-גרשון. הבת היפה של המשפחה, מטילדה פרנקו מוצאת את מותה בפיגוע שבצע אפרים סיטון, אח של רוזה ארמוזה, אשתו של גבריאל והכלה הסוררת של מרקדה.

רוצים עוד?  

דוד אפרים סיטון, בילה את הלילה שלפני החתונה עם ויקטוריה בחיקה של אישה אחרת. והיום דבר איום. נשארנו עם דוד פרנקו אותו מגלם ישראל אוגלבו. הוא בנה של ויקטוריה, אחיה של מטילדה ושכנה של לונה, המאוהב בה מאז ילדותם. הוא עבד כמה ימים בחנות של אבא של לונה, עד שפוטר משם בגלל גניבה שלא ביצע. 

בקיצור מאיפה שלא מתסכלים על זה, משפחת מלכת היופי היא צרה לצער של משפחת פרנקו. אז אם פספסתם פרק אחד, אז שעו לכם שאתם חייבים, אבל חייבים שידור חזור וצפייה בכל סדרת מלכת היופי פרקים מלאים לצפייה ישירה

אז מה עושה הדמות הכי יפה בסדרה ובירושלים כולה, כאשר גבר מסרב לה? לונה עושה הכל כדי שדויד יחזר אחריה רק בשביל דבר אחד, לנקום בו. 

החל מ 23/01/2023 משודרת מלכת היופי של ירושלים עונה 2 לצפייה ישירה פריקם מלאים בשידורי yes. מתי יש פרקים חדשים?. בימים שני עד רביעי. צפייה מהנה. 

הסדרה המומלצת מלכת היופי של ירושלים, משודרת בימים שני- חמישי בשעה -20:30 ב-yes TV DRAMA. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה