סדרות מומלצות יוני 2020

$(function(){})

סדרות מומלצות יוני 2020 יושבים בבית ומחפשים סדרות לצפייה עם תרגום עברית ? הנה רשימת סדרות מומלצות בנטפליקס ישראל הצופה מאתר נס ציונה

רועי איתן

אומנם לאחרונה החליטה קבינט הקורונה על פתיחת בתי הקולנוע ואפשר קיום מופעים עד 250 איש , אבל תרבות הפנאי שלנו עדיין לא חזרה לשגרה. ואם כבר אנחנו בבית ומחפשים סדרה מומלצת לצפייה ישירה עדיף שיהיה לנו מנוי נטפליקס כי בדיוק עכשיו עולות לאוויר כמה סדרות פשוט מעולות אז הנה רשימת סדרות מומלצות וחדשות עם תרגום עברית מובנה .

בכל שבוע המלצות חדשות רק כאן אתר נס ציונה 

החוטאים עונה 3 The sinner

ביל פולמן שמוכר לנו בתור נשיא ארצות הברית מהסרט היום השליש/י הוא הבלש הארי אמברוס שצולל אל תוך פרשיות אפלות שמקורן בנפש האדם וסופן במעשה שאין ממנו חזרה. סדרה מעולה לצפייה ישירה של מותחן פסיכולוגי מרתק המשלב בתוכו אלמנטים ספרותיים ותפניות בעלילה מדי כמה סצינות . מומלץ מאד !

שומר ראש Bodyguard עם כוכב משחקי הכס

זוכרים את רוב סטארק ומה קרה לו בחתונה האדומה במשחקי הכס ? אז החדשות הטובות הן שהוא אתנו על המסך. סדרה חדשה של נטפליקס מציבה אותו בתור הדמות הראשית של שומר ראשה של מזכירה פוליטית בכירה בלונדון .

נשמע קליל אבל על רקע אישיותו הסבוכה והטראומות שהוא סוחב מהשירות הצבאי לונדון לא בדיוק מחכה לו בזרועות פתוחות . סדרה מעולה לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה.


הכתר The Crown של מלכת אנגליה 

מי שהולך בימים אלו ברחובות ורשה יכול להתבלבל ולחשוב שמדובר בלונדון . שלטי קיר ענקיים מקשטים את הקירות , ראו תמונה , ומכריזות על השקת הסדרה על בית המלוכה הבריטי , אחת הסדרות הנצפות בנטפליקס בשנה האחרונה.

עלילת הכתר בנטפליקס מתחילה בשנת 1947 כאשר המלכה מתחנת עם פיליפ שאז היה דוכס אדינבורו ומסתיימת בשנת 1995 כאשר אחותה של המלכה , הנסיכה מרגרט מסיימת את אירוסיה לפיטר טאונסנד. בקרע מספר עלילות משנה , בכל זאת צריך למלא זמן מסך כי כמה זמן אפשר להתחבא בוינזדור , אבל בסך הכל סדרה טובה לצפייה ישירה.


חבל רק שיוצרי הסדרה לא ביטוי רחב יותר לרחשי ליבם של הסקוטים וסלידתם מבית המלוכה הבריטי , כפי שהם מביעים בגלוי בפני תיירים .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה