סיפורה של שפחה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה- מדינת גלעד נגד העולם

$(function(){})

הפרקים החדשים בעונה הרביעית בסדרת המופת סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה, מתקרבים למציאות הנוכחית. ג'ון אוסבורן ממשיכה להוביל את המאבק לחירות ועולם טוב יותר, בדרך היא עלולה לאבד את כל מי שיקר לה. כל הפרטים על העונה החדשה של השפחה או בשמו המקורי The Handmaid’s Tale

סיפורה של שפחה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה

רגע לפני שהיא הופכת לסדרה הכי חשובה על המסך שלנו, וכולנו נצפה בסדרה סיפורה של שפחה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה, בואו נזכר הסתיימה העונה הקודמת. לאחר מכן נציג לך את הספוילרים לעונה 4 שפחה. 

במבצע חשאי בהובלת ג'ון אוסבורן כמה עשרות בני אדם הצליחו להימלט ממדינת גלעד, זו שפעם הייתה ארצות הברית, לקנדה. זה לא מקרי שקנדה נבחרה על ידי הסופרת מרגרט אטווד להיות עיר המקלט לתושבי ארצות הברית. המיקרו קוסמוס של צפון אמריקה תמיד שאף להציג את המדינה כחלופה שפויה וטובה יותר מזו של USA. 

עכשיו עם תחילת העונה הרביעית מתפזרים ענני הקרב ומשהו צריך להתחיל לשלם את המחיר עבור עלילות העונה השלישית. עכשיו הזמן לשאת בתוצאות ולשלם את המחיר בנפש חפצה. וכאן מתחילים הספוילרים אודות עונה 4 שפחה ( הוט/יס/HBO). 

כולם רוצים חלק מג'ון אוסבורן 

ניק (מקס מינגלה), דודה לידיה (אן דאוד), פרד ווטרפורד (ג'וזף פיינס) וכל מדינת גלעד, כמובן. באמצעות סצנות קצרות, כולן מתמקדות בשאיפה לנכס להן את השפחה, את ג'ון. הבעיה היא שהצגת הדמות כמרכז הסיפור בעונות הקודמות מביאה עליה את עיקר צרותיה.

מקס מינגלה המגלם את ניק בליין, נהג מירוצים מובטל עומד להחשף במלוא עוצמתו. הוא לא סתם נהג או מרגל פנימי. הוא היה אחד ממקימי מדינת גלעד. היה לו חלק מרכזי בהפיכה. לאחר מכן הוחדר לשורות המפקדים כנהג. אן לשפוט לפי ידיעות של בלוגרים מובילים בעולם, הוא עוד עלול למצוא את עצמו כמנהיג מדינת גלעד. 

ועוד כמה דברים שכל צופה חייב לדעת לפני סיפורה של שפחה עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה תרגום עברית

  • תשכחו מזה, לפחות בזמן הקרוב, אין את סיפורה של שפחה בנטפליקס. גם אם קבלתם קישור סודי לצפייה ישירה. זה לא זה. 
  • בשנות התשעים הופק סרט בהשראת הספר The Handmaid’s Tale, אם תצליחו למצוא אותו תוכלו להנות מגרסה הכוללת את מיטב הכוכבים של אז- בכיכובה: נטשה ריצ'רדסון בתפקיד Offred; רוברט דובאל כמפקד; פיי דאנוויי בתפקיד סרינה ג'וי; אליזבת מקגוברן בתפקיד מוירה; איידן קווין כניק וויקטוריה טננט כדודה לידיה.
  • השחקנית איבון סטרהובסקי נחשבת לדמת החידתית ביותר בסדרה. למרות שבאופן כרונולוגי בסדרה היא ובעלה, המפקד פורד, עומדים לדין בקנדה, אי אפשר שלא לגלות סימפטיה כלפיה. 
  • ויש כבר אכזבה מעונה 4 שפחה. בניגוד לעונות הקודמות, הנוכחית תכלול רק 10 פרקים מלאים. לזה אני קורא עולם דיאוטופי על באמת. 
  • הכתבה הבאה שלנו תעסוק ב10 העובדות המובילות אודות הסדרה. שווה לחכות! 
  • הדלפה שפחה ספוילר בלעדי לסוף עונה 4- בטריילר הרשמי המפקד אומר " יש נשים שלא רוצות שיצילו אותן". לדעת רבים זה הסוף הטארגי של הסדרה. העולם מתגבר על מדינת גלעד, ג'ון לא.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה