סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה- מאבק על עונה שלמה! מי יציל את ג'ון אוסבורן?

$(function(){setImageBanner('4aabf1c4-10e3-444f-ae52-d51e6dc1a82a','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46977,'Image','');})

אף אחד לא באמת רוצה להציל את ג'ון אוסבורן ואת חברותיה השפחות האדומות של מדינת גלעד. סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה הסדרה הכי מומלצת לצפייה על המסך. חבל רק שאין סיפורה של שפחה בנטפליקס.

המלחמה על שיקגו- תשכחו מפיצה פאי. המרד מתחיל משם! 

נחזור להתחלה- בעולם דיסאוטופי בו ארצות הברית נהפכת לרפובליקה מטורפת הנשלטת על ידי חבורת מפקדים מטורפים נוסדה מדינת גלעד. בשל בעיות שלא מוסבות בעונה 1, הם לא יכולים להביא ילדים. הפתרון, לשבות נשים פוריות ולהפוך אותן לשפחות לצורך הרחבה דמוגרפית. 

סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה

 סיפורה של שפחה 04X05 "שיקגו" מתאר כיצד ג'ון מחפשת מורדים שפעילים יותר באזור המלחמה בשיקגו, הידועה בסדרה בתור החזית, הפרונט.  בעוד שג'נין, סתומת העין מנסה לעזור לה להשתלב בקבוצת הניצולים החדשה שלהם. מוירה, בשעונה הקודמת ברחה לקנדה, יוצאת למשימת הסיוע הראשונה שלה בשטח. עד כאן הספוילרים הבלעדיים לפרק החדש של שפחה. 

החדשות הטובות של פרק 5 לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה

החדשות הטובות עבור ג'ון וג'נין. הן נמצאות תבעיצומו של מסע בעולם העתידיני. אדם בעקבות גורלו. מה שבטוח שכעת הן רחוקות ממדינת גלעד.

עם זאת, החדשות הרעות הן פשוט אלה: האם הם באמת נמצאים במקום טוב יותר עכשיו? תחשוב על זה ככה. הן מתמודדות עם סטיבן, שידע היטב שהנשים נמצאות במצב כמעט בלתי אפשרי כשפגשו אותו. הוא ידע שהם יתקשו למצוא מזון או אספקה אם יעזבו; עם זאת, הוא מנסה לנצל אותן. אין אנשים טובים בגלעד 

סרינה ג'וי הולכת לאיבוד בקנדה. הדמות העגולה של עונה 4 שפחה

לגבי מה שעוד צפוי בפרק 5, אנו מקווים שיהיו לנו עוד כמה הזדמנויות ללמוד עוד על המצב של סרינה. זה ללא ספק היה מדהים לראות את ריטה, המשרתת שלה לשעבר, המרתה, מציבה את הדמות ואת פרד במקומם בפרק שעבר.

כאשר אנו מקבלים פלאשבק של ג'נין, הטלסקופיזציה הזו מסייעת לנו להבין כמה הדרך שלה לדמות הנוכחית הייתה ארוכה במיוחד. 

עם זאת, קשה להבין או להגיש ספוילר בנושא הזה. האם הולך להיות משפט מתוך יצר נקמה שבסופו שניהם ימצאו את עצמם מאחורי סורג ובריח בקנדה ( סרינה ובעלה המפקד פורד) , או שאחד מהם יחזור לגלעד בשלב כלשהו בתפקיד אחר? בדיוק בשביל תחכו לשידור פרק 6 עונה 4 סיפורה של שפחה

צפו בווידאו לקראת פרק 5 עונה 4 סיפורה של שפחה עם תרגום עברית מובנה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה